martijnc
|
ben ook in wetsuit
ga nog even kijken of het zonder schoentjes kan
|
|
|
|
martijnc
|
ik zie windguru op de GFS al 15 knopen
prima dus!!!:P
|
|
|
martijnc
|
had ik maar niks gezegd
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
wie ow wie gaat er kiten morgen?!
Was het maar waar.................
|
|
|
sann
Geen avatar
|
ja je hebt werkpaarden en sierpaarden he;) verschil moet er wezen!
maar er zal toch wel iemand vrij zijn morgen?!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als ik dat nu zo zie ziet het er voor zaterdag goed uit !! Lekker knallen weer de hele dag, kan natuurlijk altijd weer omslaan maar heb er vertrouwen in
|
|
|
Neelis
|
is er iemand die een pre-sessie voor het weekend mee gaat doen in wijk?
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben ook vrij vrijdag zaterdag en zondag. Kan ik met je meerijden Ries. Hoop ik wel dat me droogpakkie op tijd binnen komt.
|
|
|
@LaurenS
|
Hoop ik wel dat me droogpakkie op tijd binnen komt. Gaan we ook een keer meemaken dat je als een ''echte'' bikkel op het water staat
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben ook vrij vrijdag Zaterdag zondag werken dus alleen vrijdag vrij Hoe laat gaan we weg ?????????
|
|
|
martijnc
|
zondag word nice!
|
|
|
Teigetje
|
Zeg het maar Ries hoe laat je weg wilt. Wordt weer in me neoprene pakkie bbrrrrrr, hoor net dat de lijm van me seal nog moet drogen. Hij is wel al opgestuurd naar me.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heb nog een lekker blauw oud, jaren 70 surfjassie voor je voor de kou Heb vanavond kantine dienst op de pingpong club dus hoop dat het niet te laat wordt Uurtje of 9 bij je ???
|
|
|
@LaurenS
|
Ben er rond enen.Eerst een nachtdienst afronden en wat uurtjes slaap pakken,en dan met mijn konijn het water op Ik heb hem vandaag gehaald bij vandenberg.Vijf dagen knallen hoop ik Het leven is goeoed
|
|
|
Teigetje
|
9 uur is prima Ries. Zijn we er rond 10. Eerst effe een bakkie bij VDB halen Neem dat jassie maar effe mee morgen.
|
|
|
360
|
morgen Gezelly op Schelly @Laurens IK ben heel erg benieuwd naar je KONIJN
|
|
|
TBK
|
Wordt zeker gezellig op Schellie, ik denk eerst om een uur of half tien nog effe langs VDB te gaan om een bakkie te halen en een boardje te testen. Hoe laat ben jij er Heiko ?
|
|
|