mocem
|
eerst de sneeuw maar is afwachten straks valt er maar 2 cm. dat is tegen de middag alweer weg.
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
het sneeuwt weer aardig hier in hilversum nu nog een beetje wind en dan weer lekker snowkiten
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
of is dat een hele gekke vraag voor de zondagochtend Wel met de huidige voorspellingen 17 knoopies
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik zie het Theo. Morgenochtend vroeg nog maar even kijken op de bekende sites voor de wind. Dan even naar buiten naar de boompies kijken, hopelijk de auto in en rammen met die banaan......
|
|
|
Tim_GTS5
|
Genoeg wind morgen hoor al is het geen 25+ knopen Ride ik zal er ook zo vroeg mogelijk zijn dan morgen
|
|
|
Ride
|
Helemaal top Tim. Morgenochtend vroeg kijk ik nog even en plaats nog wel een berichtje. Maar als het zo blijft als nu, ben ik er rond 9 uur. Eindelijk weer even het water op, is al 5 weken geleden.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik hoop dat er vanacht nog een bak sneeuw valt. Ik wil me snowboard wel een keer testen.
Ik ben die sneeuw helemaal zat en wil wel weer eens het water op Volgens mij ga je geluk hebben want ik sneeuw, in Zeewolde, op dit moment bijna in..... Grrrrrrrr nu maar hopen dat morgen de wegen richting Wijk begaanbaar zijn. Ik heb vorige week een snowboard gekocht op marktplaats voor 50 euro met bindingen en schoenen. vond dat wel leuk prijsie dus ik wil ook wel een keer snowkiten. gr
|
|
|
|
Idefixe
|
707 voor de daglicht periode van zondag 31 jan:
WIND: Zuidwest tot west 8-15 kn. Langs de kust en boven het IJsselmeer 15-20 kn,in het Waddengebied 18-22 kn.
Op dit moment @ IJmuiden beduidend meer wind dan verwacht:
De windsnelheid 10m. op 30 januari 2010, 22:30 uur is 10.1 m/s De windstoot op 30 januari 2010, 22:30 uur is 12.9 m/s
|
|
|
|
|
|
Idefixe
|
teletekst 707 *************************************** WIND: Zuidwestelijk 7-12 kn,in de kustgebieden westelijk 12-17 kn,aan zee westelijk 17-22 kn. actuele waterdata: De windsnelheid 10m. op 31 januari 2010, 08:20 uur is 9.6 m/s De windstoot op 31 januari 2010, 08:20 uur is 12.4 m/s
|
|
|
Ride
|
Moet genoeg zijn. Ik zit nu in de auto. Je hoort wel als ik er ben.
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Wij zijn er ca.12.00 uur @ wijk pier
Tot strakies
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hier in de polder is weer 5 cm sneeuw gevallen. Hoe zijn de wegen ri Wijk? Ik probeer 11.30 uu present te zijn @ de pier.
|
|
|
360
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kolere zeg wat zijn jullie er op tijd bij, Ik werd om 10.15 uur wakker gemaakt door de dog Oh ja ik wacht nog effe hoor tot een graadje of nah ja iets warmer iig.
|
|
|
360
|
Wijk was heerlijk. Rise nog even de hand geschud. Lekker gevaren met de 9 m2 wat een top kite is die rebel 2010 toch
|
|
|
Vinni
|
Heerlijk gevaren! Echt mooie golven en een prima zonnetje! De wind mocht wel wat harder, kwam de lucht niet in Verder ook nog even prima vermaakt met de camera van HJ.
|
|
|
onderaqua
|
Vandaag nog ff op de Gouwzee wezen snowkiten.Sneeuw en wind genoeg en man of 5 en zonnetje erbij. Veel dagjesmensen op het ijs welke allemaal naar Marken aan het schaatsen/wandelen waren.
|
|
|
|