|
Tim_GTS5
|
Tot zo dan , maar euh wel koud !!
|
|
|
Idefixe
|
teletekst 707: WIND: Noord tot noordwest,noord van de occlusie noordoostelijk,13-17 kn. Langs de kust en boven het IJsselmeer 18-23 kn,aanvankelijk 2-5 kn meer. +++ In de eerste helft van de periode uitschieters tot 25-30 kn.
VOORUITZICHTEN VOOR DE PERIODE VAN 061200/061800: Weinig verandering.
Ik ga iets van 10.00 uur rijden / 11.00 bij het strandje (reddingsbrigade)
|
|
|
360
|
|
|
|
TBK
|
Kzou maar eerder gaan,die wind dropt snel morgen Gewoon positief blijven Peter ! Het wordt een topdag, continu 20 knopen zonnetje erbij -5gr, het kan niet beter.
|
|
|
@LaurenS
|
Altijd gematigd positief realistisch,thats my middle name .Hoe was het feesie gister??
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was heel gezellig ben nog moe van het dansen iedereen nog bedankt voor de reacties we doen het op texel nog een keertje over met de kitekings
|
|
|
360
|
Hans, beetje laat! Alsnog gefeliciteerd!
|
|
|
Idefixe
|
Het eerste uurtje heerlijk gevaren ( wind viel alsnog een beetje tegen / 13m de lucht in ) daarna werd het al snel een heel stuk minder.
|
|
|
Tim_GTS5
|
In totaal toch nog bijna 3 uurtjes gevaren, was in het begin wel heel erg koud voor de handen dat was ff pijn lijden maar daarna lekker warm gehad. Al snel zat me bar en lijnen vol ijs maar ach nu kon het nog en de komende week is er geen wind meer. Tom had je vandaag je wetsuit aan ? Je trui was zo nat
|
|
|
franco
|
hahahaa nee tom was vergeten om zijn rits dicht te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. en ja ook ik met handschoenen was toch wel koud, maar toch weer lekker. tot de volgende keer. en hee johan toen ik weg ging zag ik, dat jij je kite in de boom hing, waarom? had je daar meer wind. hoop dat je geen schade heb, groeten franco.
|
|
|
Idefixe
|
tja..... je mot blijkbaar ook die laatste 10 cm van de rits van je droogpak dichtdoen Dat was bij de eerste crash dus echt F*CKING koud
|
|
|
Vinni
|
Whahaha, strakke actie Tom!!
|
|
|
mocem
|
haha steengoed volgende keer je wetsuit eronder ik hoop dat we weer snel een goeie ZW wind krijgen want van dat oost word ik ook niet goed gr, marco
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Nee geen schade, stuurlijn pakte net een tak maar kon hem zo los maken...
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
we doen dit in TEKSEL natuurlijk ruimschoots over Mot je geen vis eten van te voren.
|
|
|
Pimp
|
Wie zijn er lid van die club?
|
|
|
franco
|
HEE wat is er mis met oost, mag je in mij stadje kite is het weer niet goed. nu blijf dan maar thuis marco hahahaa.
|
|
|
franco
|
er is maar een nadeel in enkhuizen, er staan twee bomen enu daar hangt nog wel eens een kite in hahaaha, sorry johan ps ook ik heb hem daar wel eens in de bomen gehangen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zaterdag NW wind, laat het maar lekker waaien dan !
|
|
|
naja
|
tja..... je mot blijkbaar ook die laatste 10 cm van de rits van je droogpak dichtdoen Dat was bij de eerste crash dus echt F*CKING koud Idefix dit is toch niet echt gebeurd he,dit moet toch echt een grap zijn,hebben het hier wel vaker over gehad,(vorige week nog!?)
|
|
|
Arctic_Monkey
|
Zondag is windfinder positief voor wijk aan zee! Zal t te doen zijn met een 5/3 en schoentjes?
|
|
|
|