Arctic_Monkey
|
die heb ik helaas niet ik fiets tegen die tijd wel langs het strand.. even kijken of t wat wordt!
|
|
|
mocem
|
ik raad je wel aan om handschoenen aan te doen + een cap. zonder cap verlies je geloof ik 70 of 80% van je lichaamswarmte. ik zelf ga zondag waarschijnlijk met 5/4 wetsuit, handschoentje, schoenen en een cap.
gr marco
|
|
|
KiteFEEL
|
Ik kite met droogpak, geen extra schoentjes, handschoentjes en een muts. Wonderbaarlijk geen problemen met de kou.
|
|
|
martijnc
|
zondag ziet er goed uit!
als het zo blijft ga ik naar wijk aan zee
wel even langs een shop rijden om cappie te kopen
|
|
|
KiteFEEL
|
Zondag ziet er zeker goed uit. 17 knp 6/7 graden... Wie weet nog even lekker knallen! Helaas is het nog ver weg....
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Het zou toch fijn zijn Zekers!! Sinds eind november niet meer gevaren.....
|
|
|
Langbeest
|
Het ziet er eigenlijk vanaf vrijdag wel redelijk goed uit.
|
|
|
@LaurenS
|
Het ziet er eigenlijk vanaf vrijdag wel redelijk goed uit.
Laat ik ut niet merken ,ik ga dan 10 dagies boarden in la france. Neem mijn kites mee de bergen in Ik heb geen lift nodig
|
|
|
PeeWee
|
Het zou toch fijn zijn Zekers!! Sinds eind november niet meer gevaren..... Mee eens!!
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Het zou toch fijn zijn Zekers!! Sinds eind november niet meer gevaren..... 10 december ijmuiden voor het laatst Mag je alweer binnenkort voorzichtig proberen, of duurt het nog maanden?
|
|
|
Haring High Richardt
|
2 april naar plastisch chirurg en foto,s maken, even nog afwachten dus
|
|
|
Pimp
|
Badgasten van boven de 50 die van kibbeling, haring met heeeeel veeeeeel uien en leipe lupa houden en door de ballotage commisie zijn gekomen. Tis eigenlijk een geheime sekte en meer mag ik echt niet zeggen. Had je intresse om lidt te worden ???
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
[quoteHopelijk vrijdag nog effies ][/quote] NNW met 13 knopies Veel plezier met je negen meter Peter
|
|
|
@LaurenS
|
Ja die low end blijft ongelooflijk van die Wainman
|
|
|
Langbeest
|
Zaterdag en zondag zakken ook een beetje in elkaar
|
|
|
@LaurenS
|
Zondag kan nog wat worden
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Zondag gaan wij ook varen, wel op binnenwater dus dat zal wel een beetje afzien worden.. Maarja, het heeft lang genoeg geduurd nu met al dat wachten! Hopelijk houden deze voorspellingen aan
|
|
|
mocem
|
ben zondag rond half 11 uur op wijk! als de wind goed is. weet iemand of er voetbal word uitgezonden bij aloha of timboektoe?
|
|
|
Idefixe
|
hoezo? neem je een bal mee het water op dan?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Met NW ben ik @ ijmuiden , hopen dat we zaterdag ook nog kunnen ! KNMI geeft voor zondag 5 bft op ben alleen bang dat het niet veel zal worden dit weekend.
|
|
|
mocem
|
ajax-psv word denk ik wel een hele mooie wedstrijd.
|
|
|