Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben me kribje uit hoor, gister naar AZ geweest lekker in zon lounchebox met pilsie in hand naar AZ gekeken en nog weer lekker nazitten dus rustig aan. Kom wel als ik klaar ben naar S.Hout.
|
|
|
Pimp
|
Pas op, maak vooral veeeeeeel ruimte op het water van S'hout want PIMP KOMT ERAAN!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was weer lekker op schel zo voor de eerste keer na 4 december alle bekende en onbekende kiters waren er weer er werd weer naar hartelust rondgepraat over de afgelopen maanden thuiszitten maar de wind was ons gunsig vandaag en er werd naar hartelust gevaren door iedereen gezellig was het weer mannen heb net alvast een ibufrofen ingenomen wand voel mijn schouders al beginnen te gloeien kiten is net als fietsen verleer je nooit wel een beetje roestig maar komt wel weer hen vandaag de laars gelapt met de regels en lekker veel JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA geroepen lekker puh nou maar hopen dat we deze week nog wat kunnen varen
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Schellinkhout was weer heerlijk, begon met mijn eigen tribal II 13m, daarna de waroo2010 11m getest, lowend viel me een beetje tegen, msschien door het type kite, maar had regelmatig de bar in mijn handen zonder dat ik wat voelde. Toen de wind wat toenam voer ie wel lekker, maar ik had niet het aha gevoel. Dit wordt hem dus niet.
Daarna (met dank aan Dirk) meteen kunnen switchen naar een north evo 2010, was maar een 8 meter, maar wat een power zat daar in, voelde meteen goed. Bardruk is lekker, niet te veel, maar je voelt de bar tenminste wel.
Nu binnenkort maar eens de evo 10 of 12 aan de tand voelen
al met al voor mij een top weekend, en ouderwets gezellig op schellinkhout
|
|
|
@LaurenS
|
Yep was een lekker daggie op Schell . Veel bekenden wedergezien na maanden en verders lekker gepowered gevaren met dat 9m2 konijn.Wel weer wennen na zo een tijd niet gevaren te hebben ,maar ik had al snel de smaak weer te pakken bij de laatste sessie toen de wind nog wat meer aanging
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer erg lekker, goed windje en ongeveer 5,5 uur gevaren Paar harde landingen gehad met de loops dus ben een paar cm gekrompen lijkt wel Vond het wel weer druk worden en er waren alweer een paar beginners op het water.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer een heerlijk dagje op schellinkhout. Gister met de 11m en vandaag de hele dag met de 8m (wit/grijs/oranje ocean rodeo rise). Ben nog beginner en vandaag m'n eerste sprongen gewaagd die natuurlijk eindigden in een grote plons en kite in t water .
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooie pics Tom ... Ger staat er ook weer mooi op...die knappe (oudere) man. Maar het was weer een lekker dagje ,het begint wel alweer drukker te worden ... en ik zag de eerste kites al weer in elkaar hangen...
|
|
|
|
TBK
|
Mooie pics Tom ... Ger staat er ook weer mooi op...die knappe (oudere) man. Maar het was weer een lekker dagje ,het begint wel alweer drukker te worden ... en ik zag de eerste kites al weer in elkaar hangen... Die oudere man Frank, dat was Charles Bronson incognito. Welbekend als forumlid ,,The Hawk"
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Was weer toppieeeeee, lekker hele dag met de Rise 12 gevaren wat een lekkere kite is dat toch.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jaaaaaaaaaaaaa hooooooooeeeeeeeeeeeeer. Het was echt een topdaggie op Schel. Topwindje, topweer en een topgezelschap. Wat wil een mens nog meer. Soms lekker hoog gegaan en heeeeeeeeeeel soms ook nog goed geland. Thanks mannen voor de vele goed tips waardoor het nog weer beter kan. Wat is het toch een topding om te doen dat kiten. Gauw maar weer zo'n dag.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zonde mannen.. Wijk aan Zee was pas echt goed! Heerlijk met 9m en golfsurfboard gesurft! Beste dag kiten in een half jaar!
|
|
|
@LaurenS
|
Emiel,volgende keer weer .ff rustig opstarten met dat ouwe lichaam op vlak water. Schell was ook top maar dan zonder mooie golven
|
|
|
|
TableTopje
|
Kan i.d.d. niet anders zeggen dan dat het weer een top (mid)dagje was! Stond een lekkere woei en altijd leuk iedereen weer uit zijn winterslaap te zien komen... :-)
|
|
|
GetHigh
|
Helaas kon ik gister niet Top dagje gemist!.. Nu maar hopen dat woensdagochtend kan meepikken op schellinkhout. Nog meer mensen op woensdagochtend, probeer er om 9.15-9.30uur te zijn. See you
|
|
|
Retard
|
Ik hoop er 11 uur te zijn en lekker te kunnen knallen met 11 m2 dus knoop of 20-25 zal top zijn Misschien tot dan !
|
|
|
@LaurenS
|
Ik kom woensdagochtend ook even knalluh, rond tienen op de spot. Uurtje of 14:00 weer naar huis
|
|
|
mocem
|
is kijken of ik er woensdag op tijd vandoor kan gaan. als ik vroeg weg kan/mag dan ga ik naar schellikhout anders naar castricum. et blijft gelukkig alweer veel langer licht.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Hm.. irritaties in de ogen --> een week niet het water in! Balen, woensdag ziet er goed uit! Hopen dat ik vrijdag toch een uitzondering kan maken! Schellinkhout zal binnenkort in het weekend wel niet meer te doen zijn, komen jullie vanzelf wel weer naar zee!
|
|
|
@LaurenS
|
Zzzeker zout in de oogjes gekregen,dat kan niet op schell...........beterschap !!!
|
|
|
|