Neelis
|
Wijk was heerlijk vandaag! Hele zee moeten delen met 3 andere kiters! En dan ook nog is een vulkaanuitbarsting in IJsland...
De enige die het luchtruim nog durfde te betreden was Emiel! Hier de foto's van die avond (15 april): http://gallery.me.com/roereika
|
|
|
GetHigh
|
Laatste keer op muiderberg in mijn gewone wetsuit gevaren was prima te doen. Wie vaart er nog met droogpak en is het op zee ook goed te doen met wetsuit? Of morgen toch nog een dagje met droogpak!? CU
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wie vaart er nog met droogpak en is het op zee ook goed te doen met wetsuit? Ik zag vorige week Johan op Andijk nog met een droogpak varen, maar hij vaarde wel zonder schoentjes , mooi combi.
|
|
|
|
@LaurenS
|
zeker weten. ga om een uurtje of 11.00uur van schiphol en ben rond 11.30uur op wijk bij de bunker. eindelijk weer eens naar het strand, heb er nu alweer zin in. Eens kijken wat de low-end van de dos 7m is. hope dat die nog even uit de tas kan want die heb ik nieuw en ben wel erg benieuwd hoe deze vaart. see you Kan ik je wel vertellen,deze zal op zee rond de 24 knp liggen bij 85 kg. Lekkerrrrrrrrrrrr kitje hoor die 7 dossss
|
|
|
GetHigh
|
oke thx laurens. voor mij dan -10kg. knoopje of 20.. hoop ik dan ongeveer. zal morgen wel de 10 worden, maar misschien toch even ermee spelen. Is ijmuiden lekkerder met NW of maakt dat niet zoveel uit. Bij ijmuiden moet je betaald parkeren, toch?
|
|
|
@LaurenS
|
Vind ik wel met NW is Ijmuiden echt super!!!.De Bunker is dan een klotsbak zoals meestal het geval is en op Ijmuiden staan dan vaak mooie golven .. Met een beetje mzzl kan je morgen varen met je 7m2 Bij Ijmuiden moet je iid betalen ,maar daar zijn wel oplossingen voor
|
|
|
|
|
GetHigh
|
moet je trouwens naar ijmuiderslag of haven?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben @ Ijmuiden morgen , hopen op een 7m windje want die moet eens nodig getest worden
|
|
|
audi
|
morgen middag andijk ik ben nog steeds geen zout liefhebber gaan er nog meer mensen naar andijk
|
|
|
|
arvidnl
|
ga morgenmiddag ook naar ijmuiden toe!!heber zin in. ben er denk ik rond 14.00. nog meer mensen morgen op ijmuiden??
|
|
|
mocem
|
castricum word het voor mij. dichtbij huis. zal wel een klotsbak zijn maar dat neem ik voor lief.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Bij Ijmuiden moet je iid betalen ,maar daar zijn wel oplossingen voor die mooie parkeer oplossing (hey toch niet met de motord) Nee hoor Peter laat jou betalen en rijd dan achter je aan die skrale.
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Pas je dan wel op met die mooie bus!!! teigert!!! Vooral die stickerds op de zijkant
|
|
|
@LaurenS
|
Bij Ijmuiden moet je iid betalen ,maar daar zijn wel oplossingen voor die mooie parkeer oplossing (hey toch niet met de motord) Nee hoor Peter laat jou betalen en rijd dan achter je aan die skrale. Zou ik nooit doen Niet teveel West voor Andijkie
|
|
|
wouterb
|
.... Niet teveel West voor Andijkie ganzepoepplasje zal iets minder bevaarbaar zijn. Ijsselmeer goed te doen, denk ik.
|
|
|
Vloot
|
Gaan er ook nog mensen naar schelli ?
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ga zo me spullen maar eens pakken en richting muiderberg wie oh wie gaan ook die kant op
|
|
|
mocem
|
Gaan er ook nog mensen naar schelli ?
zal wel vlagerig zijn op schell
|
|
|
GetHigh
|
Vertrek zo naar ijmuiden van schiphol, volgens mij staat er wel een lekker windje. en zonnetje wat willen we nog meer !! Nu nog een treintje vinden voor terug... see you
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga zo eerst naar Schell. kijken hoe het is daar ...als de wind teveel NW is rij ik door naar Andijk .. Hoewel de wind nu West is hij gaat volgens het KNMI in de loop van de middag draaien naar NW...
|
|
|