|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wat een ouwehoer zeg die Klaas. Hoe was het is Rio. Lekkere bipsjes gezien.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Jahaahh, en het mooiste vindt Theo Hule wel die ontwikkelingen... ken ie weer voor iedereen zo'n daksetje aanbieden omdat die bakbeesten op het dak motten liggen ...enneeh Beun is bijna mien buma Hermie kent alle variaties van een veter
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Yep weer heerlijke braziliaanse billetjes gespot op het strand . Damn wat zijn die toch lekker. Weet nu weer waarom ik daar vroeger zo graag kwam . Weer lekker naar de spiezentent geweest en een halve koe naar binnen lopen stouwen . Kortom ....en te gek trippie!!! Nu 3 weekies vakantie, dus kom maar met die woeiiii. Hoe gaat pootje John? Komend weekend al kiten?? Bij het weggetje Klaassie...wat slik jij in godsnaam, dat je zo .......
|
|
|
|
the littleman
|
Ga het eind middag/avond ff op schel proberen. Volgens abc nw en voldoende
|
|
|
Matthijskite
|
Met noordwest zit je dan toch niet goed in schellinkhout? Maargoed? Zou er vanavond ook nog wind komen? Wat denkt iedereen? Zou wel weer super zijn. Ik zeg muiderberg
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik schat dat het niks gaat worden. Tis minder warm dan de afgelopen dagen, dus minder thermisch windje. Maar hopen blijven we altijd!!!!
|
|
|
the littleman
|
Nw op schel is niet ideaal, vlagerig maar te doen Ik woon er 5 min vandaan en met mijn dochter klote Van net 8 aankomen wereldkampioen. Dus vandaar
|
|
|
the littleman
|
Enne als Thobias zegt dat er wind komt, dan komt er wind.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja echt vette wind jonge.... Te hard voor mij, dus ik sla morgen ff over. Kneiter harde wind van wel 8 knopen. Moet toch maar eens een klein kitje aanschaffen. Kan ik ook met zo'n wind het water op. Voor de echte mannen die het morgen aandurven.....doe voorzichtig en be safe!!
|
|
|
|
Marsie
|
Update: De betreffende kiter is er van bewust dat hij en ook anderen te dicht bij het "zwembad" vaarde. Door ongelukkige omstandigheden is er helaas iemand geraakt. De kiter heeft gevraagd of het ging met diegene en het leek te gaan. In overleg neemt de kiter toch kontakt op met zwembad Warder/getroffene om dit toch nog te overleggen. De kiter neemt verantwoording voor het gene wat is gebeurd, opmerking:Dit kan iedereen overkomen ondanks afstand tot object. Maar probeer toch minimaal twee maal lijn lengte van objecten te blijven. Advies:zwembad Warder zo ver mogelijk uit de buurt blijven. Gebeurtenis/gerucht Warder. Betreft: gerucht Lijnen in nek kind zwembad Warder Wie kan mij info verstrekken over de kiter of degene zelf wat er nu gebeurd is op vrijdag 25 mei. Stuur anders a.u.b. een prive bericht naar mij. Wij proberen deze spot open te houden en bij deze gebeurtenissen wil ik graag weten of dit opgelost is,of mogelijk naar een oplossing toe te werken. Er is een naam genoemd maar wil deze nu niet gebruiken in de veronderstelling dat degene zich uiteraard meldt. Marcel regiovertegenwoordiger Warder.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey kleine pestijertjes ben weer terug wat hoor ik nou steeds beun /martini heb het hele weekend voor het eerst geen martini aangeraakt ben heel serieus met mijn kitesport bezig hoor heb wel lekker gevaren afgelopen vrijdag en zaterdag op enkhuizen bij elkaar toch een uurtje of 4 en heel veel rust gehouden en in de zon gezeten man wat een lekker weer niet veel bekenden gezien alleen raymond en saskia B effe gezellig zitten ouwehoeren volgens mij wil raymond misschien wel mee naar elgouna hij had er wel oren naar skimmetje ook weer lekker gebruikt heeeeeeerlijk heeeeeerlijk vandaag effe langs teigertje geweest effe buurten was ook heeeeel gezellig al met al weer een heeeeeeeeeel gezellig weekend JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA herman is het al mogelijk om effe langs te komen om effe die kleine te zien die gelukkig op zijn moeder lijkt ?
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john nog effe dan kan je weer het water op je mist nu nog nie veel gelukkig in het geval van elgouna ging alleen raymond mee bianca ging ergens anders naar toe geloof ik met vriendinnen ik heb gezegd als ie mee wil moet ie tbk effe mailen zonde van jeroen zal em effe bellen deze week
|
|
|
FlyingHigh
|
Hey beuntjuhhhhh, kites al verkocht? Jij mag altijd langskomen hoor gast. Vrijdag en zaterdag wordt er 3-6 BFT afgeven, helaas wel met 12 graden. Wordt weer ff lekker knalluhhhhh
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dat zijn beste vlagen herman 3 naar 6 bft !! Laten we het hopen ben wel weer toe aan een ragsessie van 5 uur zonder pauze !!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kites zijn nog niet verkocht ach bussie is groot genoeg kom begin deze week effe langs in de avond
|
|
|
FlyingHigh
|
Ben ook weer toe aan lekkere knalsessie Tim!!! Ff lekker de lucht in Gezellig Hans!! Geef anders ff belletje, kan zijn dat mijn meissie gesloopt is en naar bed wil. Ga je zien vriend.
|
|
|