stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ik was om 7.45 op Wijk met nog 3 man, lekker met de 6 knallen, tot 11.00
en nu lekker genieten van me vaderdag lunch, en dat gaat er wel in, er worden al heerlijke dingen op tefel gezet mmmmmmm
|
|
|
FlyingHigh
|
Ff heerlijk paar uurtjes gevaren op Schell met mijn nieuwe vliegertjes . Ging al een stuk beter door de nodige adviezen... Thanks voor het helpen tunen van de kites peet . Je ging er lekker hoog mee Shirtjes en hoody gescoord van Peewee. Zien er te gek uit
|
|
|
@LaurenS
|
Jahaha was een lekkere sessie @ schell met de 7m2,Stond er om half 8 op samen met een windsurfer . Ik hield het tot een uur of 13:00 vol,toen kreeg ik krampjes in armen en benen...beetje oververmoeid denk Ries zag ik ook nog later,volgens mij was ie nog dronken....erger nog ik weet het zeker Zow die 9m2 Element ging inderdaad lekker hoog,doen niet onder aan de Nitro's... Trouwens veel Yeehaaaaaaaaaaa op het water,moet Beun geweest zijn Voor de rest lekker windje gehad(knopje of 30 in de vlagies en best druk maar niet te ,zeker niet in de ochtend En nog bedankt voor de hoody ,PeeWee.....Helemaal goed
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Perfect weekend gehad 3 dagen goed kunnen kiten met vandaag toch wel de lekkerste dag .... lekker windtje alleen wel weer wat drukker dan gisteren....vooral vlak bij het strandtje ben ook snel naar achter bij de dijk gaan varen... stuk rustiger en meer ruimte..
|
|
|
|
mocem
|
De downwinder met Chris, Johans en Sander was echt super. Alle omstandigheden te gekomen, echt super. Nu ff aansterken voor het Nederlands elftal. Er moet wel gezopen worden tot je nek kraakt.
|
|
|
Marsie
|
Was top weertje @ Shellinkhout met de 7 mtr (pee wee). @ Beun hoorde ik de hele dag YiHAAAAAAAAAAAAA hahahaha fun! @Beun mooi cameraatje kan die ook in je kite hangen ? Hoef je niet meer naar achteren te kijken. Richard niet gezien of was dat die zigzaggend over het water ging.Madness fun!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was weer lekker op schell vandaag was er al rond 9 uur was nog heerlijk rustig dus heerlijk los gegaan met de 8 mtr nitro word toch tijd voor een mooie nitro tattoe of een hele speciale kitekings tattoe effe overleg met schifmacher aankomende week vanaf een uurtje was iedereen uit bed en werd het gezellig druk alle lesscholen waren er ook weer gelukkig nou was het nog geen 35 knopen maar ach met 20 knopen kan het ook wel weer een keertje ach effe zeiken geld moet rollen later op de dag 10 metertje gepakt en helemaal los gegaan JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA tis toch wel lekker als je daar vaart en je hoort van verre dat ik er weer aankom volgens mij zijn er weer mooie pica's gemaakt vandaag dus staat weer vast voor het nageslacht om 2 uur was ik kompleet verrot en het was weer een hele mooie dag geweest nou lekker terug naar huis vaderdag kadootjes ontvangen en lekker barbeque'n en een heerlijk glaasie martini JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA
|
|
|
stefan@
|
word toch tijd voor een mooie nitro tattoe of een hele speciale kitekings tattoe effe overleg met schifmacher aankomende week
nee joh, moet je naar tattoo palace gaan en bij Saz gaan zitten die jihaaaaaaaaaaa (D) is je kite toeterrrr
|
|
|
|
PeeWee
|
Zo te horen heb ik wat gemist Sander. Had graag meegegaan, maar ik heb nu wel mijn kite verkocht . Nu nog een nieuwe kopen . See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Iedereen lekker gevaren, lees ik DW-er was onwijs lekker Marco, Pier - Egmond met de 7, mooie golven van zeker 2 meter (t.h.v. das boot!) en af en toe heerlijk vlak water. Wat een Topdag! Nog aan het nagenieten.... Op naar de volgende... Mmm,had de plannen wel gelezen v/d DW'er maar dacht dat er geen vervolg aan werd gegeven.Volgende keer wil ik ook graag mee,als het mag
|
|
|
|
Chris c
|
Idd Sander wat een mooie dw'r was het weer.. Volgende keer uit mijn comfort zone en ga strapless varen.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Idd Sander wat een mooie dw'r was het weer.. Volgende keer uit mijn comfort zone en ga strapless varen.
Zaterdag een groot deel van de dag bij Wijk op mijn directioneel gevaren zonder comfort ,in het begin veel vallen en opstaan maar na een uurtje voelde ik me al redelijk comfortabel zonder strapppies,nu alleen nog in de hogere golfjes en dat keren natuurlijk,blijft moeilijk zonder toeside te gaan
|
|
|
Tim_GTS5
|
Schel was ook best lekker hoor zondag ! Walter heeft ook nog wat foto'tjes geschoten geloof ik
|
|
|
|
|
|
stefan@
|
goed om te horen John, en hopen dat het voorspoedig gaat net zoals met fietsen, verleren doe je het niet
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hoop je weer te zien vrijdag John !
|
|
|