Kemperman
|
Zondag zo te zien lekker 7 graden warm. Goed te doen dus met een droogpakje! Om 1 uur worder er 22-33 knopen voorspelt. In de ochtend waait het nog harder. Vanaf hoe laat zijn er mensen bij Wijk aan zee? Bij Pier of Bunker?
|
|
|
|
|
Giertje
|
Wat een topdag samen met Onderaqua. Het blijft gewoon geweldig dat snowkiten midden in de natuur zo vanaf het ijs (sneew) het weiland in. en dat allemaal op onze nieuwe spot de Leek bij Monnickendam. Gaan we zeker ook een keer gewoon kiten.
|
|
|
Idefixe
|
Ik doe morgen IJmuiden....... Klopt het overigens dat er IJs in/aan zee ligt of word ik door iemand zwaar in de zeik genomen?
|
|
|
@LaurenS
|
Wat denk jezelf Tom , als ik niet ziek ga worden kom ik morgen ook ff langs Heb een beetje last van mijn keel , uurtje of enen PS , zeewater temp is 5 graden!
|
|
|
|
Okke
|
Ik ga morgen ook om 1/2 uur naar ijmuiden! Zou super zijn als ik niet de enige ben xD
Er lagen trouwens vandaag in zandvoort wel brokken ijs aan de waterrand...
|
|
|
|
wokmonster
|
Heb op zich wel zin om ff naar Wijk te gaa maar als ik op de webcam kijk is het strand een grote ....zooi Wie gaan er wel?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nope, stroomt hier de lucht uit en ik heb ook nog andere dingen te doen. Sla vandaag effies over.
|
|
|
|
TBK
|
Deze week hopelijk ook weer f het water op, vandaag gaat helaas niet lukken ! HAVE FUN MANNEN !
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er inderdaad niet echt aantrekkelijk uit ..veel regen en hier nog maar een paar graden boven nul... ik wacht nog wel een weekje ..
|
|
|
Okke
|
Is/gaat er nog iemand op/naar ijmuiden?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Deze week hopelijk ook weer f het water op, vandaag gaat helaas niet lukken ! HAVE FUN MANNEN ! Hee Frank, alles goed ??? Kunne we al boeke voor september ??? Ik sla ook over, Dinsdag vrij en ZW7, ik ga ff wat andere dingetjes doen Wat naar nou, ik ben ook vrij en heb er zin in de laatste keer was op zondag 30 december, zie het filmpie
http://vimeo.com/58101545
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vind het nog een beetje te koud, 5 graadjes met 5 graden water. Wacht wel weer tot het 7+ is.
|
|
|
Okke
|
Ik zit ernstig te twijfelen
|
|
|
@LaurenS
|
Nu op Wijk, zonnetje erbij ... Super!! 4 man zijn nu aan het optuigen!
|
|
|
Okke
|
Is er volk op ijmuiden??? Moet met de bus dus kan niet naar wijk
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Spijt dat ik vandaag niet ff gegaan ben!! Had samen met John vanmorgen weinig zin in die bakken met regen. Keek vanmiddag op de cam van Aloha en het zag er toch wel erg lekker uit moet ik zeggen. Was toen al te laat om nog te gaan. Mss morgen ff, maar staat voor morgen weer regen op het programma . Kijken het morgen ff aan.
|
|
|
@LaurenS
|
Ja ,op buienradar kijken doet wonderen , en het was niet eens echt koud
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was zeker even lekker, wind kakte helaas wel snel in. Jij was zeker al vroeg weg Peter? Heb je niet meer gezien en ik was er rond 4 uur.
|
|
|