Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Over 2u is het pas donker Sander, hup rijden met dat kadaver!
|
|
|
PeeWee
|
Vier dagen op rij Andijk, apart maar wel lekker See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer goed hoor met de 9m op Andijk ... TOPsessie zoals er wel eens iemand zegt
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Over 2u is het pas donker Sander, hup rijden met dat kadaver!
Ja hoor tuurlijk... Hoe heb je me auto genoemd?!
|
|
|
Tim_GTS5
|
We houden het in de gaten...
|
|
|
onderaqua
|
Update vandaag vanaf 3uur 20knots 25 Graden kortom laat de komende 3 Weken maar komen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gr uit Oliva van de onderaquatjes
|
|
|
Giertje
|
20 knots? op het toilet zeker. Geniet er maar van want als wij er zijn zal het wel over zijn met de wind.
|
|
|
GetHigh
|
Hij was lekkerrrrr op muiderberg met de 10m maar wel erg druk. Achterin weinig last van de drukte..
|
|
|
DM2008
|
Vandaag heerlijk in het zonnetje gevaren op Wijk aan Zee bij de pier, schuin aanlandige N/NW wind zorgde wel voor met veel whitewash.
Bij een sprong niet al te ver uit de kant verloor ik m'n board. Bij het bodydraggen zag ik'm nog drijven, een stukje upwind van me, maar toen ik omdraaide zag ik'm niet meer.
Nog veel heen en weer gekeken, vanaf het strand gekeken, vriend van me is nog heen en weer gevaren maar vond mijn board niet (wel een Brunotti die alweer bij de eigenaar is, was verloren bij de bunker!).
Witte F-one Trax dus, m'n naam en telefoonnummer staan erop! Vanzelfsprekend een beloning voor de vinder want dat zou me erg blij maken, ik wil hem erg graag terug!!
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Oei, als hij maar niet tussen de blokken ligt. Daar lag de mijne ook. Werd gebeld door een visser
|
|
|
prutmonster
|
Lekker even met de naish draft gespeeld:) lekkere kite hurrrr nog even met chris maar medemblik gevaren viel niet mee met de 12 en verzuurde beentjes. Top dag weer
|
|
|
DM2008
|
Oei, als hij maar niet tussen de blokken ligt. Daar lag de mijne ook. Werd gebeld door een visser Ja, dat is qua wind/stroom wel het meest logisch. Maar ik had het de vissers gevraagd en die zeiden niks gezien te hebben.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Net een paar uurtjes naar Edam geweest, daarheen vanwege de rust omdat ik m'n broertje kiteles gegeven heb. Ging best goed, hij kon goed bodydraggen en de eerste waterstart lukte bijna. Zelf nog een beetje aangeklooid maar het stelde niet veel voor. Zo'n 17-18kn.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo, toch nog even na het werk een late avondsessie gedaan op Muiderberg. Was lekker met de 10m in het zonnetje. Toen het zonnetje onder ging, werd het gewoon koud. Ach ja, was toppie daar op het water.
|
|
|
franco
|
waarom word er les gegeven in Enkhuizen TERWEIL DIT NA MEI VERBODEN TERIJN IS en dan bedoel ik tegen over sprookjesbos, strandje dus. staat gewoon 20 man die les krijgen ongeveer. gaat goed nog even en Enkhuizen mag niet meer als men hier mee door gaat. ik heb de ingehuurde kite instructeur er op aan gesproken , aangezien de eigenaar nog les aan het geven was, ik hoop dat men gaat nadenken voor dat deze mooie spot misschien kan sluiten. ik ga geen naam noemen, maar de man die hier verantwoordelijk voor is en dit leest, zou genoeg moeten zijn om de volgende keer gewoon naar Andijk te gaan, om dat het daar wel mag(tot nu toe). en is ook nog eens een bekende, dus laat ik het hier bij. groeten franco andreazzoli
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo Andijk was weer top vandaag 18-20kn, lekker rustig met maar 3 kiters...de rest is zeker aan het uitrusten van al dat gekite ?!
|
|
|
Langbeest
|
ongewild uitrusten Tim
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nu die kiteloop nog Richard Je vraagt wel hoe dat moet maar dan moet je hem wel doen he
|
|
|
|
Giertje
|
Kom net van Edam. Met topomstandigheden Er waren maar 4 kiters. En Richard welke ouwe gek wil er nou met jou wedden. Of kent hij je zo goed dat hij zeker weet dat het je toch niet gaat lukken.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
jammer Ger ...heb ik weer een mooie dag gemist...leek niet echt goed te waaien ... en ik moest ook vanmiddag even mijn tuin klus afmaken..hoop er donderdagmiddag weer bij te zijn...
|
|
|
|