@LaurenS
|
Mark my words , 6 bft aan de kust vanmiddag/vanavond
|
|
|
|
dani-el
|
even wat advies inwinnen: Kan deze beginner met de windverwachting vanavond beter zijn 9 of zijn 12 jekyll meenemen richting zandvoort? Weeg circa 92 kg.
|
|
|
FlyingHigh
|
Staat nu al 21-24 op houtribdijk. Toppie voor Schell
|
|
|
|
onderaqua
|
Net terug en weer aan het werk Schell was topppppppp.
|
|
|
dani-el
|
Gaat er vanavond nog een beginner naar Zandvoort?
|
|
|
rsnn
|
Vond Schell gisteren ook niet mega druk, t'is wel eens erger geweest Wel jammer dat de wind een beetje wegviel en m'n 12m moest pakken (de 9m vaart gewoon veel chiller!). Het bleef ook erg vlagerig, gelukkig deze week nog wat wind in de voorspelling dus we kunnen ons weer lekker uitleven! Foto uit Amerika ofzo?
|
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Waar gaat iedereen morgen (ochtend/middag) heen? Ga in mn eentje en wil niet alleen zijn
|
|
|
|
audi
|
(up_kitesmiley)Morgen toch maar weer schel
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Jaja hij waaide lekker door. Mooie smakkers gemaakt, me rug kan weer bij het oud vuil Morgen weer of naar de razende bol? See joes
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ga morgen ook naar schell ben om half 4 klaar en dan nog effe varen tot het donker word tis een kwestie van bijhouden en volhouden wel weer in mijn shorts en lycra JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ff anshouwen ,heule dag vrij..duzzz kituh kituh kituh ,was schell vlagerig vandaag
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
weet ik niet peter moest werkuh werkuh werkuh maar morgen is volgens de berichten de laatste dag dat we kenne kiten deze week dus wil ik deze nie overslaan see you on the water
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hoe hoog kwam je dan kibbelingman ?
|
|
|
BaSS
|
ok ok, morgen dan maar weer schellinghouttttt!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Schel was wel megavlagerig af en toe, goed met de 9 maar morgen toch wel weer naar Wijk veeel lekkerder en stabieler windje.
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Topsessie op Swoody. Had alleen mijn 12 mee, 8 in reparatie. Maar dik overpowered spring je echt een eind hoger. Ook eindelijk eens fatsoenlijk over de dijk kunnen kijken Nog een medekiter geholpen die bij een crash zijn kite op de basaltblokken parkeerde: basaltblok 1, leading edge en bladder 0 . Verder gesellig op de kant geouwehoerd met wat kite-kings
|
|
|