franco
|
Gabbers alvast bedankt voor de info, krijg straks ook de dokter die mij hier over terug beld???? En nee licht niet aan mijn spullen licht aan mijn ouwe bast???????????? Maar goed ik ga er mee aan de gang want nu op mijn werk ook kast met schrijven
Als ik meer weet laat ik het jullie ook weten
|
|
|
@LaurenS
|
Zo ff naar wijk , waveboardje mee, komt goe
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo ff naar wijk , waveboardje mee, komt goe Ik hoop het voor je Pe, ik zie nu nog geen actie op Wijk Ik wacht het nog ff af misschien naar Schel als het begint te waaien. Yeb ik ga nu naar Schellie kijken of het wat is.
|
|
|
|
|
Giertje
|
Henk ben je verhuisd naar Friesland.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Thnx nog Herman ! Was wel een beetje slap ouwehoerendaggie maar goed ook leuk normaal sta ik niet zo lang op de kant , was op zich genoeg wind alleen wat teveel west helaas.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, iets teveel West, maar toch nog lekker de hele middag kunnen varen. Eerst met de 14m de darkslides. Die lukken gewoon incl loop. Wel een hele grote loop, maar lukken toppie. Later nog even met de 10m ge-darkslide. Ongeveer de helft lukt nu. Nog wat tips van Tim gehad dus de volgende keer moet het nog beter gaan. Was inderdaad gezellig op Schellie. Lekker happie gedaan en wat geouwetakkebost. Volgende keer bbq mee.
|
|
|
@LaurenS
|
Top John ,nu ik nog ... Ik ben niet verder gekomen dan een aantal full frontal face plants bij de inzet. Vandaag met Kit naar Wijkiki geweest ,meissie lekker trimmen langs het strand en ik met de 11 en de directional 2 a 3 uurtjes gevaren.Was inderdaad geen topwindje, maar het sjonnetje maakte een hoop goed,naderhand lekker gegeten met uitzicht op het zeetje.I love the beachlive Wel duidelijk dat die C4 geen wave kite is ,werd af en toe bij een vlaag behoorlijk over mijn board getrokken Gaan er morgen nog mensen,of is iedereen weer aan het werk
|
|
|
prutmonster
|
Beetje hangen aan de draft vandaag niceeee , Tim c4 die mijn kunsten afkijkt van af de kant (was je maar zo goed verders beetje kletsen en wat boardjes uit het Markermeer opvissen en een beetje de kleur bijwerken. Al met al Topdag weer
|
|
|
FlyingHigh
|
Is het morgen nog wat dan Peet?? Heb nog ff vrij dus kan wel.
|
|
|
@LaurenS
|
Hee ouwe darkslide junk, ,volgens de pro sides gaat ie morgen boven de 20 knopen,als er maar niet teveel buien zijn,want dan wordt het aan/uit gesodemieter.Kijk morgen wel ,maar ja WNW is niet voor het Ijsselmeer .Zal dus weer naar het zeetje gaan denk ,vind ik niet erg niet
|
|
|
Tim_GTS5
|
Even kijken of het wat is morgen, s'ochtends eerst in beverwijk dus vlakbij zee'tje.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zit er voor mij helaas niet in, werken werken en omstandigheden zijn nou niet zo lekker dat ik er vrij voor neem
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen werken en niet in de buurt dus ik kan niet. Jammer. Hoop dat de regen een beetje meevalt voor jullie. Beetje hangen aan de draft vandaag niceeee , Tim c4 die mijn kunsten afkijkt van af de kant (was je maar zo goed verders beetje kletsen en wat boardjes uit het Markermeer opvissen en een beetje de kleur bijwerken. Die Draft is wel een hangtime-monster Prutterdeprut. Tjezus, ook een keer aan gaan hangen dus. Had al goeie reviews erover gelezen, maar ze kloppen wel geloof ik.
|
|
|
FlyingHigh
|
WNW...Ijmuiden dus? Ff kijken morgen hoe het qua buien eruitziet en wind. Ga nu lekker mijn mandje in. Mss tot morgen
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga gewoon naar Wijk,kiek maar .Met WNW is ie pal aanlandig op Wijk,met 20 knopies best leuk ,en die buien vallen wel mee,en je weet het ,nat wordt je toch
|
|
|
BaSS
|
Tim moet inderdaad gaan uitkijken, ook ik ben bijna pro, vandaag zowaar een backroll geland (een echte ditmaal) ! Hij ziet er vast niet uit en het was aan dat vliegtuig van 17m... maarrr.. toch blij Jammer dat ik de darkslides gemist heb Ik donderdag pas weer zo te zien... (morgen einde dag miss ff muiderberg)
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Straks naar wiijk, doordeweeek nie te druk, en pal aanlandig, speedbaanspeeltuin
|
|
|
|
prutmonster
|
Yo ride ! Je kan hem altijd uit mijn handen rukken hoor die Draft, alleen is slopen kopen probeer hem maar een keer
|
|
|
|
@LaurenS
|
Teringjantje dat was weer een fraaie sessie op waikki bunker,Weer 5 uurtjes gedraaid op het water,vanochtend begin van de middag lekker racen over de vlakke stukken vanaf het dorp tot de pierrrr,,later werd het een pittige klotsbak.Ben kapoetski. Was weer gezellie met Theo ,Haringhappert ,Ferry,Stefan,Klaas,Sander,Mariska en vele anderen. Vroeg me alleen af waar onze Herman was ,Morgen maar weer even aan het werk ,om vervolgens donderdag weer losch te gaan Best een moois spotje die Bunkert
|
|
|