joosie
|
Het windje voor aankomend weekend is alweeeeer naar beneden bijgesteld pfff nou ja vanaf zondag is de RRRRRRR in de maand en mag de wind weer eens boven de 25knoopies komen keuze is reuze aankomend weekend Wijk aan zee of Teksel???
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er voor zaterdag ook best wel goed uit (zeker voor het Noorden) Texel gaat het voor mij niet worden .. zaterdag maar weer eens naar Andijk.. @Ride (john) Goede keus de Edge hier het plaatje voor Zaterdag..
|
|
|
|
BaSS
|
Dat wordt gewoon bij Bassie om de hoek!! lekkurrrrr!!!!!
Morgen nog peeps naar Schellinkhout?
|
|
|
|
BaSS
|
Goed punt... misschien doe ik er verstandig aan even te wachten totdat er daadwerkelijk iemand op het water staat daar..
|
|
|
FlyingHigh
|
Bas, wat dat zwaaien betreft moet je bij John zijn. Die geeft signalen af waar je toch niks van begrijpt Ik doe hem zondag wel ff om hoor.. Zal mijn goprootje meenemen. Zin an Wij kunnen kiten waar we willen hoor Zwaffie, half Nederland zit op Texel. Wij hebben iig wel de ruimte om heerlijk te kiten en de nieuwe kite-jes ff aan de tand te voelen.
|
|
|
|
TBK
|
Ik hoor net dat die bootjes niet varen naar Texel morgen , het evenement wordt verplaatst naar Schellie en Wijk. Er komen 3000 man / vrouw Herman maak je borst maar nat ! Alle ruimte have fun.
|
|
|
|
TBK
|
Lekker kan ik een beetje uitrusten en ouwetakkebossen.
|
|
|
|
Langbeest
|
Laatste bakkie koffie, effe Haring ritueel en karren maar.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mannen have fun op Texel Hier beginnen de bomen al te zwaaien, dus als het meezit kunnen we vanmiddag in alle rust de Switchblade even uitpakken
|
|
|
|
|
BaSS
|
Ik was onderweg naar Schell, maar ben omgekeerd... Kijk je niet per ongeluk alleen naar de vlagen Joosie (of naar Km/u)?
Ik ga alvast in bed liggen dan is er eerder wind!!
|
|
|
prutmonster
|
Heb gevaren hoor met mijn 12 draft op schell ,was lekker rustig
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Moet plotseling werken morgen en daarna weer zo'n verplichte verjaardag. Ik ga zondag wel mijn nieuwe Edge uitproberen
|
|
|
@LaurenS
|
Slechte zaak John , al dat gewerk.. Maar ja nog een paar dagies en jullie zitten in Brasil. Yeeeeehaaaaaaaaaa .Hier in het noirden staat het windje al lekker aan,de windgoden zijn goed gestemd . Gaat een lekker daggie worden. Even dat katertje eruit kiten ;-)
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Lastige kitekeuze nu de voorspellingen weer iets tegenvallen voor vandaag.... Toch maar met de 12 en de 17 op pad
|
|
|
|