TBK
|
Hebberds ! Ik neem me ouwe meuk wel weer mee !
|
|
|
FlyingHigh
|
Ouwe meuk?? Denk dat menig kiter die kites zou willen hebben hoor!! Top kites
|
|
|
PeeWee
|
Kannonne hoeveel edges kan Schellie hebben op een mooie dag Tis dat het Ozoons zijn en dat het top kites zijn, maar kappe nou met Edges. Ik zeg naish draft En ehhh niet te hoog en te lang springen anders ga ik zelf nog serieus kijken naar een edge. See joes En natuurlijk veel plezier ermee mannen
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ries, Herman en John aan de Ozone, Ben benieuwd wanneer Beun en Frank ze gaan bestellen. Eerst allemaal aan de Switch en straks allemaal aan de Ozone. Jezus mina wat een stelletje meelopers. In El gauwna lopen ze ook allemaal in het zelfde broekie.
|
|
|
bredo
|
Niet zo lullen mannen, nu zw 4 waar blijven die Edges club nou? Hup gaan! Ik ga vanmiddagbmaar eens naar Castricum, wie weet trek ie nog iets meer aan....
|
|
|
prutmonster
|
Voordelen draft Betere ventielen Beter afgewerkt Beter doek Cooler voorkomen(geen oude mannen kite) Ok die edge vaart heel lekker maar de kwaliteit van de draft is echt beter en heeft minstens een even goede hangtime en is prima te loepen als je donkere glijders wilt maken .
|
|
|
|
prutmonster
|
Gewoon een keer dat ding (de kite)uit mijn handen trekken en proberen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Het was of de Draft of de Edge, maar omdat ik natuurlijk een al wat oudere man ben, toch maar die ouwelullenedge gekocht Maar wil wel een keer aan jouw Draft hangen Johan. Ook echte zweefmonsters
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
, maar omdat ik natuurlijk een al wat oudere man ben, toch maar die ouwelullenedge gekocht Ow... dacht dat je de Edge gekocht had omdat het een gay kite is. Hoeveel naggies nog ?
|
|
|
Ride
|
Nog 4 naggies en dan loop ik in mijn roze pendek over het strand van Comboek
|
|
|
PeeWee
|
Geen kiteking t-shirts of hoodies meenemen naar komboek want dan kan mijn shirtjes en gestickerde naish board wel thuis laten See joes
|
|
|
|
|
Ride
|
Ik heb ze al verkocht. Heb alleen nog een spiksplinternageldriekeergebruikte 14m liggen. weet nog niet of ik die wegdoe. Misschien wel. Moet eerst even kijken wat de lowend is van die 11m Edge. Herman houdt ze er weer gewoon bij. Die heeft geloof ik nog een stuk of 8 kites thuis liggen. Gehele collectie van Switch in alle maten en types. Boardjes heeft ie er ook nog 6 van. Hij kan wel een eigen winkeltje beginnen.
|
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Spamkoningen van de bovenste plank ;-)
|
|
|
TBK
|
Toppertje Erwin, je kan die lampetent wel verkopen.
|
|
|
Langbeest
|
hahahahah, wie weet Frank
|
|
|
|
|