|
|
audi
|
Ik zie wind aankomen voor maandag middag en dinsdag. Zal wel lekker rustig zijn op schel.
|
|
|
Langbeest
|
Mannen heel veel plezier en doe geen dingen die ik ook nooit zou doen.. :-)
|
|
|
MAL
Geen avatar
|
Wat is morgenmiddag de beste plek om heen te gaan?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Di middag in ieder geval vrij , eindelijk weer eens 30 + wind ,hopen dat ie niet veranderd
|
|
|
Giertje
|
Zo we zijn weer terug van vakantie. ,laat de wind maar komen
|
|
|
|
bredo
|
is er al wind op bv edam?
|
|
|
|
Ian
|
Amper wind nu op Edam, geen enkele kiter te bekennen bij het zuidelijkste strandje
|
|
|
Oli4k
|
Niet om het een of ander, maar jullie hebben al 2000 pagina's volgekletst :-D
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Niet om het een of ander, maar jullie hebben al 2000 pagina's volgekletst :-D
Maar we zijn daar dan wel al 8.5 jaar mee bezig.....
|
|
|
PeeWee
|
Ja de tijd vliegt.
Waar is Mark de Fizmeister gebleven?
Trouwens gisteren toch nog even lekker gevaren op Schellie, bijna in mijn uppie. De gasten gingen net te vroeg weg want hij trok nog lekker aan.
See joes
|
|
|
zwafra
|
Gaan er nog mensen morgenochtend (Maandag vanaf 10.00 uur ) naar Schellinkhout ...er word een s, morgens al een stevige Zuidenwind verwacht die in de middag doortrekt naar Hard en zelfs stormachtig Maar die wel eens te hard kan worden om lekker te kiten ....ook voor dinsdag word de wind stormachtig.
|
|
|
|
Oli4k
|
Volgens mij las ik ook iets over onweer morgenmiddag. Zal wel lekker onstuimig gaan worden.
|
|
|
pewpew
|
Gaan er nog mensen morgenochtend (Maandag vanaf 10.00 uur ) naar Schellinkhout ...er word een s, morgens al een stevige Zuidenwind verwacht die in de middag doortrekt naar Hard en zelfs stormachtig Maar die wel eens te hard kan worden om lekker te kiten ....ook voor dinsdag word de wind stormachtig. Op welke site wordt er al s'ochtends wind voorspeld?
|
|
|
audi
|
Ik zie morgen ochtend ook geen wind. Ik ben dinsdag middag aanwezig
|
|
|
zwafra
|
Op de meest betrouwbare weer/wind site die ik kan... theyr.tv... hier het plaatjen voor morgenochtend .. Morgenmiddag moet ik werken dus ik kan alleen in de ochtend....ik kijk morgen wel even. Anders dinsdagochtend... Edit: Regen en weinig wind ....mijn favorite weersite zat er naast ...dan morgenochtend maar kijken :
|
|
|
pewpew
|
vanavond pas wind
|
|
|
Oli4k
|
Wijk, onweer. En geen wind :-(
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen lekker een vrije dag rond een uurtje of 11 is het rond de 35 knopies en de rest van de week ziet er ook goed uit, wat nou naar Egypte in the Netherlands mot je zijn
|
|
|
DM2008
|
Wijk, onweer. En geen wind :-(
Balen! Wel blij dat ik tijdig besloten heb morgen pas te gaan.
|
|
|