Haring High Richardt
|
Morgen 07:30 zonopkomst. Wie gaat er kiten? Zit te denken over medemblik of enkhuizen ... Maar moet vroeg want om 10.00 kakt het al weer in.... En............................ topsessie ???
|
|
|
|
wipika
Geen avatar
|
Haha, december kan ik niet. Staat al iets gepland in januari. Maar veel plezier als je gaat Mmm ziet er goed uit. Wie o wie gaat er begin december? Lijkt me wel wat daar en kitebeach ziet er goed uit. Windzeker in december?
|
|
|
onderaqua
|
Net terug uit Marsa. Weinig wind 1 dag goed kunnen varen, wel op een avond moesson en zwaar onweer. Duitse kliek op het kitestrand Ik voelde me als enige Nederlander wel een beetje bezet zeg maar.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Net terug uit Marsa. Weinig wind 1 dag goed kunnen varen, wel op een avond moesson en zwaar onweer. Duitse kliek op het kitestrand Ik voelde me als enige Nederlander wel een beetje bezet zeg maar. Embarrassed Das mooi K..dt Tom oktober toch niet windzeker ? wel aan de schijterij ? snorkelen ? Richard nee het feestje gisteren was iets te laat geworden ... De kater komt altijd laterrrrrrrrrr
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
snorkelen vond ik vorig jaar matig ??? zat je er vorig jaar in Marsa ???
|
|
|
the littleman
|
Vanmiddag eindelijk ff naar schel, oefenen voor Zaterdag.
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Zaterdag lekker oefenen voor dinsdag Littleman, waar kijk jij? ik zie echt ruk voorspeld voor vanmiddag?
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Hoop er half 5 te zijn volgende week zeker 1 middag vrij
@kiteruitschell let op: de zon gaat vandaag om 17:06 onder he
|
|
|
Emanuel
|
Actuele wind geeft nog niet zo'n goeie wind aan voor Schell. Is iemand er toevallig al geweest? Wil vrije middag opnemen voor kiten, maar zoals het er nu naar uitziet is dat helaas niet nodig
|
|
|
@LaurenS
|
FF geduld hebben tot zaterdag
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vanmiddag eindelijk ff naar schel, Top sessie ??? Lekker gewandeld ? Hoogte gelopen ?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Toch half uurtje kunnen varen met de 14 thx to littleman voor de lijntjes uit de knoop halen . Wind was niet veel maar toch de moeite waard
|
|
|
Giertje
|
Ja Henk! Ik las gisteren in de krant dat mannen zich gelukkiger voelen dan vrouwen en nu begrijp ik het. Maar vanaf vrijdag gaat het echt waaien.
|
|
|
TBK
|
Worden we dan nog gelukkiger Ger ?
|
|
|
Giertje
|
Hoi Frank ik ben helemaal blij om dat je weer op het forum bent. Het zal geweldig zijn als ik je weer eens zie op Schell.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Voel me idd wel het lekkerst als ik veel kan kiten daarom ma / di maar vrij nemen denk ik
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zaterdag natuurlijk maar weer naar wijk, na een paar maanden ofzo. Wat een drama periode was dit zeg.
|
|
|
TBK
|
Hoi Frank ik ben helemaal blij om dat je weer op het forum bent. Het zal geweldig zijn als ik je weer eens zie op Schell. Komt goed Ger, ben Dekoogde dagen vrij, dus waarschijnlijk morgen al van de partij. FF kijken of ik nog gelukkiger kan worden, want je weet het: Het leve is .....????
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Eindelijk word er weer eens serieuze wind voorspeld . Maar ik kan alleen nog maar in het weekend ,ik hoop maar dat de wind voorspelling voor zaterdag blijft staan want die ziet er wel erg goed uit .. Jammer dat je er niet bij bent John...veel plezier in Praag ..
|
|
|