Langbeest
|
Toe maar weer allemaal
|
|
|
|
TBK
|
Teveel kleurtjes Ries. Gewoon af wen toe ff voor Jan L@l rijden. Je weet het, Het leve is......t
|
|
|
wipika
Geen avatar
|
Ik heb voornamelijk met 8m gevaren en nog een dag met de 10m. Shorty was genoeg. Schijterij....mmmmjaa daar heb ik nu last van.. ( gelukkig niet tijdens m'n vakantie. Maar dat is het allemaal waard!
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Schell geen wind ,wijk
|
|
|
|
Oli4k
|
Benieuwd of we nog mensen in droogpakken gaan zien vandaag. Het is nu al bijna 14 graden aan zee :-D
|
|
|
|
jleeuw
Geen avatar
|
Richting is vanaf 190,195 graden ok hoor. Ik middagdienst en ga zo even kjjken. Wie weet nog meer liefhebbers, wel vlak zag ik, beetje vreemd dacht meer golven.
|
|
|
@LaurenS
|
Richting is vanaf 190,195 graden ok hoor. Ik middagdienst en ga zo even kjjken. Wie weet nog meer liefhebbers, wel vlak zag ik, beetje vreemd dacht meer golven.
Wat verder vd pier staan wel golfjes hoor ,en 190 graden is eigenlijk wat te zuid voor goed doorkomende wind
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op Schel met Coos Zok: De koffie van Coos in een Ajax beker voor een Az supporter een lekker zonnetje, hardlopen in je droogpak om de conditie op te vijzelen voor de wintersport duss lekker zweten Een zoodt gezellige badgastuh duss lekkel slap ouwe takke bosse. Tony heeft een super boardje, de Brunotti Mirror getest En Coos zok voor het eerst gevaren met mijn 11 meter Edge en gelijk helegaar verkocht, wat een top kite kwam hij enthousiast van het water af . Dussss wie heeft er nog ergens een overjarige in nieuwstaat verkerende voor weinig kite Ozone Edge 11 meter liggen ?
|
|
|
Langbeest
|
Zo he dat was dikke prima vanmiddag op Wijk, bunker Heerlijk met de 12, soms best wel even aanpoten. Wat een weer, lijkt wel lente.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wijk was vandaag met 16,6 graden zelfs de warmste plek van Nederland
|
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Vandaag was een toppertje! Gewoon nog kitesurfles geven op 17 december is NIET normaal hoor. Wat een lekkere temperaturen. Daarna nog even gespeeld met de Sonic 11. Heerlijk windje die hoog zat, dus ik was blij met de lange lijnen die er nog op zaten . Er komen nog véél meer winderige dagen aan!
|
|
|
|
|
jleeuw
Geen avatar
|
Jij kan ook iedere dag zeg richard. Met 220 graden richting durf je nu wel? scheveningen nog steeds vlak, vermoedelijk wijk nu ook. Gisteren dicht aan kant wat kleine golfjes maar wel meer wind. Ik weet het nog ff niet, 1400 op werk zijn. Maar temp idd top!
|
|
|
Haring High Richardt
|
220 graden ?? Ken net of niet ? Hij geeft ZW aaan, dusss ? en anders vanmiddag met Coos Zok naar Hargen of Petten om te kite buggien misschien. Daar is genoeg wind voor en zijn 2e proto type liep als een trein (zonnetje)
http://vimeo.com/125559991
|
|
|
wipika
Geen avatar
|
Haha mooi filmpje.. .maar dit kun je beter met een matrasje doen.! Gewoon niet te groot, en full power gaan. Met een windkrachtje 4 kan ik met gemak met een 2.7m Ozone Yakuza buggiien...leuk voor als het echt koud wordt. .
|
|
|