Haring High Richardt
|
John en hans hebben reeds geboekt voor een weekje marsa alam. 10 sept vor 8 dagen. All inclusief. Vreten en zuipen zo veel je wilt. Kitespot 100 meter lopen van je kamer. En dat voor maar 415 pp. Wie gaat er mee en wil bij mij op de kamer liggen. graag korte url aub100 euro erbij en je zit lekker in je eentje op je kamer, nog een koopie 515 euries en anders met ons mee naar Sardinie
|
|
|
prokiter
|
Morgen nog mensen vroeg op wijk? Met vroeg wil er proberen rond 9 uur a half 10 te zijn. Moet helaas ook weer redelijk betijds weg.
Wil even m'n nieuwe 8m2 uitlaten.....
Gr: Arwin
|
|
|
Langbeest
|
Denk dat er wel mensen zijn.....
|
|
|
|
|
|
pewpew
|
Hele dag wind. Gewoon lekker gaan wanneer je wil
|
|
|
prokiter
|
Schellinkhout met de voorspelde richting ook nog een beetje te doen? Of toch beter Wijk an Zee? Eigenlijk nog nooit op Schellinkhout geweest....dus heb ook geen idee kwa ruimte en drukte!
Gr: Arwin
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tja......... mijn home spot is Schellinkhout, maar op zondag stervensdruk niet leuk meer. De verwachting is west en dan is Zee lekker en op Schellinkhout vlagerig, aan de kant geen wind bij het oplaten en verderop K..dt vlagerige windt Alleen net als Schellinkhout is het op Wijk aan Zee ook erg druk op zondag Daarom zijn onze ( Coos Zok) plannen om naar Petten te gaan, ssssssssssssst niet verder vertellen anders wordt het daar stervens druk
|
|
|
Langbeest
|
Jezus Ries .....te druk op Wijk.... Die effe normaal
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zondag he,, maar goed allemaal naar Wijk of Schellinkhout, dan hebben we alle ruimte op Petten
|
|
|
@LaurenS
|
Hedenochtend Wijk
|
|
|
|
pewpew
|
workum is ook nog een optie als je niet op zee wil
|
|
|
|
pewpew
|
30-35 knopen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Deze toppers komen vandaag ook nog langs voor het goede doel, gezellig
|
|
|
DM2008
|
Team Texel was al rond 11 uur in IJmuiden ????????
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Matige sessie op schell . Wind bij vlagen redelijk 25 knoop maar erg druk en choppy. Blij dat het voorlopig ff niet waait
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top sessie met Coos Zok en Marco Flying Trunkie op een heel rustig Petten. met 25 knopen en een heerlijk zonnetje Een up en downwinder gemaakt van petten naar egmond aan Zee (van 50 km totataal) om de kiters voor het goede doel van Hoek van Holland naar Den Helder te gemoet te varen. Toen we ze tegen kwamen kreeg ik kippevel en had een brok in mijn keel van alle emoties., Goed bezig gasten 40.000 euro opgehaald geloof ik voor de kanker stichting. Marco had vanmiddag meer gevaren dan de afgelopen 2 jaar inclusief een week in Marsa Alam Egypte
|
|
|
pewpew
|
Topsessie wijk aan zee. Mooie cleanstukken tussen de golven en dikke wind
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
De Bunker was vandaag super.( èèn van mijn mooiste sessies) Zeker aan het begin van de middag steeds op en neer naar de pier geweest over de speedbanen en jumpend terug. Drukte viel heel erg mee totdat de downwinders het strand opkwamen om vanaf de Bunker verder richting Den Helder te gaan
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Top sessie met Coos Zok en Marco Flying Trunkie op een heel rustig Petten. met 25 knopen en een heerlijk zonnetje Een up en downwinder gemaakt van petten naar egmond aan Zee (van 50 km totataal) om de kiters voor het goede doel van Hoek van Holland naar Den Helder te gemoet te varen. Toen we ze tegen kwamen kreeg ik kippevel en had een brok in mijn keel van alle emoties., Goed bezig gasten 40.000 euro opgehaald geloof ik voor de kanker stichting. Marco had vanmiddag meer gevaren dan de afgelopen 2 jaar inclusief een week in Marsa Alam Egypte haha inderdaad ja, nou kapotski!
|
|
|
Langbeest
|
Goed bezig Marco, training voor Sardinië
|
|
|