sjembek
|
Ben vrijdag & zaterdag ochtend aanwezig denk ik, beide zo rond 10 uur.
Wie nog meer?
|
|
|
sjembek
|
Azrael? Jij kwam toch ook? (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Azrael
Gast
|
Alsof je dat niet weet......hehe
Vrijdag moet ik wel om half 2 werken he dus we moeten echt lekker vroeg op het water staan! Ik verwacht zelf rond 9 uur er te zijn. Zaterdagochtend ben ik er ook en waarschijnlijk ook de zondag en maandag/dinsdag als de wind mee zit. Hangt er een beetje vanaf of het niet te hard gaat waaien. Mijn kite is nogal sterk dus windkrachtje flinke 4 is toch wel max.
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
kweenie maar guru geeft 6 knopen voor vrijdag... zaterdag ziet er beter uit (12-14) Is ook niet veel...zucht..
|
|
|
Marijn alias Vos
|
kweenie maar guru geeft 6 knopen voor vrijdag... zaterdag ziet er beter uit (12-14) Is ook niet veel...zucht..
voor zaterdag 18-20 knopen!!!! Moet je guru pro kopen meer knopen voor je geld!!!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
voor zaterdag 18-20 knopen!!!! Moet je guru pro kopen meer knopen voor je geld!!! Klopt die pro dan?? Ben echt benieuwd. Als ie goed is koop ik hem ook!!
|
|
|
Azzy azbourne
Gast
|
Pro geeft gewoon wat eerder de nieuwe waardes door dat is alles. Alleen de 12 uur vertraging bij windguru normaal kan best wat scelen. Ikzelf kijk altijd op de dag zelf op windzoeker.nl wat er op muiderberg staat. Werkt prima! Vrijdag oop ik eel vroeg te gaan.
|
|
|
mightymike
|
Vrijdag/Zaterdag/Zondag, 11 tot 17 Kpn!!
WIE/WAAR GAAN WE BEULEN!!? (grinnik_kitesmiley)
ik ga binnen kort weer beginnen met kiten ik zit morguh (donderdag) op school .... mischien dat ik een paar uurtje eerder weg ga. vrijdag ga ik pas om 3:35 weg uit me werk in amsterdam zuid, zaterdag auto rijles, zondag wie weet
|
|
|
Marijn alias Vos
|
't is pas woensdag, dus er kan nog veel veranderen
|
|
|
flyinggirl
|
Ja, ikke ben er bij. Zondag helemaal super. Zonnetje, Bft 4 en NO. zegt het voort!
|
|
|
mightymike
|
Ja, ikke ben er bij. Zondag helemaal super. Zonnetje, Bft 4 en NO. zegt het voort! whaaaaaaaaaa ik ga maandag bij me nieuwen werkgever beginnen kom daar vast helemaal doorgekite aan .... rustig aan doen maar
|
|
|
|
GetHigh
|
Zaterdag ochtend nog mensen naar muiderberg, voor de drukte? Waarschijnlijk zal het er wel druk worden maar 's ochtends om een uurtje of 9 zal het toch wel meevallen hoop ik?
|
|
|
Azrael
Gast
|
Als het waait kom ik zaterdag waarschijnlijk erg vroeg. Maar dat weet ik pas op de dag zelf want alles hangt van de wind af.
|
|
|
sjembek
|
Ik ben er zaterdagochtend rond 9/10 uur.
Afhankelijk van de wind natuurlijk, heb het kitemag nu wel gezien.
|
|
|
Azzy Azbourne
Gast
|
Mhuhaha, ik heb fijn de kitesurfingschool.org papieren doorgelezen.
|
|
|
|
GetHigh
|
Ik ben er morgen tussen 9 en 10 uur
|
|
|
Marijn alias Vos
|
yehh dat wordt een vroegertje, knallen met de 9 Rbl.
|
|
|
Joosdo
|
Ga ook zeker komen, dacht alleen dat die pas wat later aan zou trekken?
Mzzl Joost
|
|
|
Azrael
Gast
|
Welnee......ik kom fijn rond 11 uur al man! Knallen met die hap!
|
|
|
Azrael
Gast
|
Tot zo! Staan nu al 12 knopen met max 16.5 op Windzoeker. Dat wordt raggen dus!
|
|
|