He Thanks Rudo, H2H en Alferink voor de vette pica's!
(kitehigh_kitesmiley)Wat was dat DE BOM!
In het begin wat lastig vanwege de behoorlijk vuile wind veroorzaakt door hele hoge bomen aan de loefzijde van de plas.
Omdat je zo weinig weerstand hebt, ga je al snel even hard als de wind. En als die dan vlagerig is komt het regelmatig voor dat je harder gaat als de wind. Gevolg: crashes alom. En ijs is glad, maar niet glad genoeg voor de LE om te herstarten
Na 3 hulpogingen (toch handig die brombakfietsen om de bezemdienst af te komen leveren
)
Toen ik het eenmaal een beetje door had zat de snelheid er al gauw in, en werd de plas al snel een plasje. Minstens 100m nodig om weer vaart te minderen. En hard remmen heeft geen enkele zin bij die snelheden. Helaas werd het op het eind te druk op die plas, was niet meer verantwoord (Heb nu drie kinderlijkjes en een bejaarde toerrijder achterin de kofferbak. Weet iemand nog een diepe put?
)
Maar wel weer en bruute ervaring erbij!
En Alferink eens rustig kunnen ontmoeten
Rudo zij het al, op het ijs is het veel te gezellig en sociaal. Normaal maken we dat we zo snel mogelijk op het water staan
@ Poor: droogpak is echt niet nodig met een goede semi-dry. Vorige week was het ook zo koud, echter zonder zon. Dat scheelt enorm en ook toen was Ron van de partij. Ik heb zelf toen een tijdje mogen spartelen met mijn semi-dry. Geen moment koud gehad!
Was voor mij simpele afweging om niet te gaan waterkiten, maar ijs. Morgen zet de dooi al in, volgend weekend allemaal weer op het strand!