|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Dan kom ik jouw zeker tegen. Komende uit Oeteldonk moet ik natuurlijk carnavallen Ben er niet zo'n groot fan van maar vrienden slepen me altijd mee de waanzin in.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Nog bedankt aan de gast die gister mijn board naar me bracht. Eerst had iemand anders het geprobeerd (ik dacht een rode Waroo) en toen lukte het een ander om hem toch te pakken te krijgen. Nogmaals bedankt aan allebei. Ik voer trouwens een oranje Waroo 11m. hey Dani was jij dat. ik was het die je boardje redde van de stalkende zeehonden. iemand voor mij probeerde het ook maar dat lukte hem niet, blauw rode kite, volgens mij een gaastra. mijn kite was de rode waroo 11m.
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
hey ik probeer altijd iemand te helpen als het kan, vooral in dat ijskoude water, in de zomer laat ik ze iets langer spartelen. alles goed met jouw Banditos maker?
|
|
|
ItsMe.Erik
|
volgend weekend ziet er weer lekker uit. Helaas is het nog ver weg en ga ik de maandag erna naar New York..
zaterdag dan nog even kiten voor we naar Tarifa gaan en Lauw trek wel je wetsuit aan in het vliegtuig. Wie weet land je nog in de Hutson river.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jah jah jongens, zo krijg ik echt veel zin in de vliegreis:P jullie veel plezier in tarifa..snik..
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Tja..toch nog steeds wel balen dat je niet meer mee kon Laurens! Maar als het bevalt, dan organiseren we volgend jaar een grote KH trip!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
alles goed met jouw Banditos maker? Die Bandit-dossen zijn te verstoffen achter de kinderwagen Nee, alles is goed. Nu even nachtrust proberen te pakken Hopelijk snel wind, ik wordt krankzinnig. De muren en poepluiers komen op mij af
|
|
|
jeroen90
|
jah jah jongens, zo krijg ik echt veel zin in de vliegreis:P jullie veel plezier in tarifa..snik..
mag niet he sex op het toilet in het vliegtuig! Foei
|
|
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
en nu? 8,4ms noordwest..kan lekker zijn:)
Heb de sites verder nog niet gechecked.. zal het wat wezen denk je ?? Als het moet zit ik met 10 min in de auto
|
|
|
To
|
word niks meer vandaag
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
pff die wind is nu al verschoven naar zondag/maandag en dat is zo wer weg dat het nog niet echt zinnig is om er iets over te zeggen:P maar nu staat hij wel op 8,2ms, gezien afgelopen zondag betekent dat op slufter gewoon genoeg power..
Tij is afnemend, het is droog en het is gewoon bijna 6 graden..enige minpunt wat me tegen houd is die voorspelling dat het sterk gaan afnemen straks..
|
|
|
To
|
ik en richard zitten ook te twijfelen om naar sluf te gaan!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
waar komen jullie vandaan? hij is nu gedropped naar 8ms, maar nog steeds te doen..
|
|
|
Retard
|
Amsterdam
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik kom uit hellevoet.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik wil niet weer zoals afgelopen zondag hellemaal alleen zijjn daar op de Slufter
|
|
|
Retard
|
Wil je oo gaan als Wij gaan dan ? ligt aan TM
|
|
|