Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
wind zal pal West zijn. wat gaat het worden, Sluf of Oostvoorne............. morgenochtend rond 09:00 nog ff lullen dan knoop hakken maakt me eigenlijk niet uit als het maar blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ast.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
@dimitri: Ja jammer dat je niet kon, ben nog op de slufter geweest en er stond echt een lekkere 18knopen wind met stoten 21!! Maar om nou alleen te gaan varen Morgen middag ben ik er ook bij! Denk dat het Oostvoorne wordt!
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Gaat morgen helemaal goed komen zo te zien aan de voorspellingen. 14:00 hoog water, 170+ Brouwergat, en een bek wind in het vooruitzicht.
Denk dat het een grote vlakwater speeltuin word op de Bdam.
Vriend Dimitri! Dan gaan we elkaar ontmoeten morgen op de Dam. Met wat voor een kite vaar jij? Ik met div. kleuren Flexifoil. Zie joe
|
|
|
dimitri
Gast
|
Gaat morgen helemaal goed komen zo te zien aan de voorspellingen. 14:00 hoog water, 170+ Brouwergat, en een bek wind in het vooruitzicht.
Vriend Dimitri! Dan gaan we elkaar ontmoeten morgen op de Dam. Met wat voor een kite vaar jij? Ik met div. kleuren Flexifoil. Zie joe Ik distangeer mij liever van mensen met een te grof taalgebruik "Vriend" ??? op zo`n goeie voet zijn wij niet begonnen toch
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Vriend Dimitri! Dan gaan we elkaar ontmoeten morgen op de Dam. Met wat voor een kite vaar jij? Ik met div. kleuren Flexifoil. Zie joe Ik distangeer mij liever van mensen met een te grof taalgebruik "Vriend" ??? op zo`n goeie voet zijn wij niet begonnen toch Kom kom Dimitri, nou doe je al weer zo lelijk
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ff google earth gechecked, maar met West kunnen zowel Brouwersdam (goed met flink hoog water, later in de middag dus), Slufter (in de ochtend met laag top) als Oostvoorne (met hoog goed) Moeilijke keuze Maarja, liever keuze als geen wind
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ze zeggen een foto zegt meer dan 1000 woorden. Helaas voor je hebben ze de foto gesoept, geloof het of niet, ik ben dit ECHT. Een kleine zoektocht zal je belonen En nee, ik vaar geen F-one.
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Een wijze spreuk van Jay is hier wel op z`n plaats. Dingen zijn meestal anders dan ze lijken.
|
|
|
dimitri
Gast
|
@ Jay,
Als jij raad met welke kite`s ik vaar (Incl kleur) zal ik morgen je kite oppompen.
|
|
|
martijn
|
Jay, 1 tip : naish kite met inham . de kleur = de kleur van het kitehighlogo board wordt leuk morgen op sluf!
|
|
|
martijn
|
Oh! Michiel, pas op met lelijke woorden. Zometeen krijg je ook een uitbrander van Dimitri, dat overkwam mij enkele dagen geleden ook. Ik ben er nog steeds van ontdaan.... Jay, Je zou een voorbeeld aan het K woord van Michiel kunnen nemen. Dat k u t woord k@t?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Het heeft veel te lang niet gewaaid, dat is overduidelijk gezien de reacties hier
|
|
|
DENNS
|
Morge naar brouwersdam of oudorp met me MAAT
|
|
|
|
jeroen90
|
brouwersdam vanmiddag lekkerlekker.. eerst even slapen na de nachtdienst hihi
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zeg stelletje chat-sletten , wat gaat het nou worden vandaag? ik zeg.... Oostvoorne. meeste stemmen gelden?
|
|
|
|
Micky
|
Ga om 10 uur rijden dus ben om 11 uur op de......ehhhhhhhh, Playa dan maar.....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Als Mick ook naar Playa gaat, dan ik ook (En Rudo dus ook op een of andere vreemde manier )
|
|
|
|
milamber
|
Tot hoe laat blijven jullie daar? Kan er rond 15.00 zijn, maar anders rij ik naar de Slufter!
|
|
|