Mriek
|
Hm 't lijkt net niet genoeg voor een 10m morgenmiddag... jammerrr, 't wordt mooi weer om op het strand te hangen...
|
|
|
Lucasss
|
Dat was ik idd met die onzettende Oh shit actie gisteren! Nog bedankt voor het terug brengen van me boardje Moet goed komen met die lijnen thanks
|
|
|
Lucasss
|
@Steef: Ja zeker chill dat ik ff een bar heb van Euro Fun. Moet morgen wel werken tot 14:30 Probeer daarna nog wel ff te gaan. Zal dan idd Rockanje worden denk ik. Laat maar weten waar je heen gaat. Mis treffen we mekaar Greetz Lucas
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ja aardig gaar die inbraken! Sprak de politie daar nog ff en die zeiden dat er niks uit de auto's was gestolen Dat is dan wel erg vreemd. Wordt tijd dat we de auto weer op het strand kunnen rijden, hebben we teminste een beetje socialecontrole. Nog effe terug komen op die inbraken. Als er niks wordt gestolen dan zijn het misschien de natuurfreaks. Die kunnen het niet hebben dat ze de natuur met ons moeten delen. @ martijn.. Heftig verhaal. Blij dat het goed is afgelopen. (2 pagina's terug)
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Uhmm...gasten....ik geloof echt niet dat het morgen harder dan 15 knopen gaat waaien hoor....jammer..maar helaas...
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Trouwens de kiters die morgen naar Rockanje / Sluf gaan. Kan ik nog wat actie verwachten? Of is het alleen beetje hoogte lopen dit ivm foto's schieten
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Trouwens de kiters die morgen naar Rockanje / Sluf gaan. Kan ik nog wat actie verwachten? Of is het alleen beetje hoogte lopen dit ivm foto's schieten Heb je nieuw glazen speelgoed ofzo Gezien de voorspellingen zou ik niet al teveel actie verwachten...
|
|
|
martijn
|
12 uur slufter ofzo, waait het niet dan bruinen
|
|
|
d@ni
|
Martijn : Slufter is dan ook aflandig toch?
|
|
|
thomasr
|
Dani, wij gaan in het plasje spelen
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Het zou voor mij de eerste keer zijn met zuidoosten wind ... waar is het dan veilig om te gaan kiten in deze regio ?
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Het zou voor mij de eerste keer zijn met zuidoosten wind ... waar is het dan veilig om te gaan kiten in deze regio ?
Morgen waait het niet jongen, anders Oostvoornse meer?
|
|
|
|
d@ni
|
Nu 9.2m/s op HvH. Tot wanneer hebben we deze woei volgens guruPro?
@Hansnet83 : Met ZO kan je op Rockanje varen , (zie vorige pagina's)..
|
|
|
martijn
|
Daniel, ga jij nog?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Dani, wij gaan in het plasje spelen Yo, vergeet niet dat het plasje bij ZO slechts 50 mtr breed is. Je vaart tenslotte van NO-naar ZW en v.v. dus niet echt leuk.
|
|
|
d@ni
|
Daniel, ga jij nog?
Ja ik twijfel nog, het plasje is zoals Ron zegt niet fijn nu, en Rockanje ken ik eigenlijk niet. Ik weet trouwens niet of de wind hard genoeg is. Komen jullie anders ook naar Rock?
|
|
|
d@ni
|
@ Ron : Wat vind jij, wordt het nog wat vandaag?
|
|
|
martijn
|
de wind is op hvh nu 8.8 m/s
ik weet alleen niet of wij nog vervoer gaan krijgen vandaag..
edit, wij rijden binnen een uur weg naar slufter. waait het niet meer dan chillen in de zon
|
|
|
thomasr
|
voor 11 @ slufter! Ga gerust naar Rockanje mensen! edt: op windguru, staatie toch gewoon pal zuid als wij er zijn, van 11 - 4
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ Ron : Wat vind jij, wordt het nog wat vandaag?
is altijd moeilijk in te schatten met ZO, óf je broek waait van je reed, óf het waait helemaal niet. als ik vrij zou zijn had ik wel gegaan. met laag water is Rockanje misschien wel te doen hoor. geen wind dan ff lekker chillen in de zon met 20 graden. ook weer eens lekker, die goude bol op je knakker. onderstaand de meeting 25 km uit de kust maar wel vol in de wind. misschien voor Rockanje ook zo. gemiddeld zo'n 8-9 m/s dus best goed.
|
|
|
R.B.
|
Lauw en olten waar gaan jullie???? Ik ga ff douche nu dan me spullen pakken ff fisio en dan naar de sluf.
|
|
|
|
martijn
|
Robin, jij vaart met caution mayhem x toch? ik moet ze nog testen, dan kan ik er vast wel even aan hangen? tot zo!
|
|
|