Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Morgen ook maar vroeg richting de Slufter. Weet iemand of het hoog of laag is tot een uurtje of 14.00? Voorspellingen zien er goed uit Morgenochtend een vroege sessie. Helaas om 8:00 uur hoog, pas om 15:45u laag water. Neergaand tij is op zich niet verkeerd voor op de Slufter
Ik ben ook morgenochtend vroeg op da Sluf
|
|
|
|
thomasr
|
ik weet nog niet.. slufter wordt erg druk en we hebben een semibeginner bij ons anders paalya o.i.d wel vroeg iig!
|
|
|
martijn
|
11 uur ofzo ;p ff lekker loopen:)
|
|
|
|
martijn
|
Periode van 20:00-08:00 uur | Periode van 08:00-20:00 uur ------------------------------------------------------------------------------- Waarschuwing: ZUIDWEST 7 | Wind Bft : VERANDERLIJK 1-3 GELEIDELIJK | ZUID TOT ZUIDWEST 5-6 ZUIDWEST TOENEMEND 5-6, | AFNEMEND 2-4 TIJDELIJK 6-7 | Stoten kts : TIJDENS BUIEN TOT 35 KTS | GEEN
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jah nikszooi, waarom gaat de wind dood uin de middag, net als ik kan:(
|
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Periode van 20:00-08:00 uur | Periode van 08:00-20:00 uur ------------------------------------------------------------------------------- Waarschuwing: ZUIDWEST 7 | Wind Bft : VERANDERLIJK 1-3 GELEIDELIJK | ZUID TOT ZUIDWEST 5-6 ZUIDWEST TOENEMEND 5-6, | AFNEMEND 2-4 TIJDELIJK 6-7 | Stoten kts : TIJDENS BUIEN TOT 35 KTS | GEEN
OK! Dat kon ik zo snel niet vinden. Ik vind bij actuele waterdata een ander bericht. Waar haal jij dit bericht vandaan Martijn? We zullen de buien ook maar goed in de gaten houden, dat zijn we verplicht aan de kaptain.
|
|
|
martijn
|
@jayjay, ook van actuelewaterdata. Moet je even bij de overige bulletin kijken, dan bij Hydro-Meteo centrum Rijnmond - weer kust hoek van holland
|
|
|
drifter
|
Dju nog an toe!!
voorspelde wind een paar dagen vooruit, kapt er altijd mee als het zover is. Verheugd op morgenmiddag.
Gelukkig ziet er volgende week beter uit > Geen wind voorspeld en kan alleen maar meer worden.
|
|
|
helium
|
@JO`Neill - ThnXs , de volgende is weer voor jou!
|
|
|
|
|
Lex
|
morgen playa, denk 1 uur op het water.
|
|
|
R.B.
|
even kijken hoelaat ik morgen wakker ben anders kom ik ook even buurten. Heb wel zin in een lekkere sessie. Zo nu proost ik er nog maar 1 op jullie
|
|
|
d@ni
|
Moguh allen!! Ik ga straks rijden richting sluf of playa, ff kijken welk. Het is om 8 uur namelijk hoog.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Wat hebben we op de palenplaya..........Z of ZW ik kom verschillende dingen tegen....
Ik ga in ieder geval die hoek in rijden...
|
|
|
d@ni
|
Ik zit nu in de auto, onderweg naar paalya.
|
|
|
|
|
|
|
|