Helix12
|
Ja, voorspellingen zijn echt belabberd...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De woei voor dinsdag is weer doorgeschoven naar woensdag....en dan kan ik natuurlijk niet
|
|
|
|
|
|
|
El Banditos
|
maandag.
daar staat al mijn hoop ook op, maar volgens mij gaat het allemaal net aan worden
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Idd. is het nu weer maandag Afwachten maar.... Omdat er teveel wordt gedaan aan het milieu is er nu te weinig global warming, en zie hier het resultaat: bijna geen wind! Bedankt allemaal!
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Wat gloort daar dan? Daar gloort WIND! Voor mij! Die ga ik nou es helemaal alleen OPMAKEN! UITLIKKEN! SCHOONSCHRAPEN! En jullie krijgen NIKS NIETSCHJ NADA NAKKO! WANT HET IS VOOR MIJ! EN IK MAAK DE GOLVEN OOK KAPOT! NANANANA!
|
|
|
El Banditos
|
rudo we mogen toch wel wat "left overs" van wat jij niet op kan in je eentje
|
|
|
|
|
El Rudo
|
NEEE en ik heb het niet eens gedaan! En ik wou 'm nog reanimeren! en terugpoten! En ik was er niet! Want het ging per ongeluk! En ik wou het nog gaan zeggen!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tsja Rudo de vernieler er zit niets anders op dan een tijdje bij mij komen logeren Ben niet corrupt maar misschien kan je er onderuit komen door zo'n leuk or barretje te ritselen voor me en doe er ook maar een makootje bij
|
|
|
Dennuzzz
|
Wat gloort daar dan? Daar gloort WIND! Voor mij! Die ga ik nou es helemaal alleen OPMAKEN! UITLIKKEN! SCHOONSCHRAPEN! En jullie krijgen NIKS NIETSCHJ NADA NAKKO! WANT HET IS VOOR MIJ! EN IK MAAK DE GOLVEN OOK KAPOT! NANANANA! En ook deze mooie knoopjes zijn weer weg
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
'T zag er idd zo mooi uit........ Ik voel een lichte geen-wind-stress opkomen......
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
eyy, Ik zit te denken om me Rise te verkopen.. en daarvoor een LF '09 hifi nieuw te kopen. Die kite is 500 euro + bar (duur goedkoop?) De rise = 8mtr lf = 7mtr. Ik hem een 11mtr mayhem (eig een 10mtr?!) en vind dat ik tog teveel overlap heb. en bij een knoopje van 25+ niet meer lekker met een 8mtr kan varen. Ik heb wel eens gehoord dat je een C kite lang kan houden, denken jullie dat ik een 7mtr moet kopen of toch eigenlijk een verkeerde keuze is (om over te stappen, C lijkt me wel relaxed). Jesse. Op verzoek... : ik ben ong. 65kg
|
|
|
D@VE
|
volgens mij kan je een C kite juist minder depoweren dan een bow/sle
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
C kite is meestal wel stabieler dan een bow.
Ik denk dat de hifi een goede keuze is, afhankelijk van je gewicht moet je deze toch een eind in de 30 knopen kunnen houden.
Ik heb eens een uurtje met een hifi 2009 gevaren, lekkere kite en zeker niet te snel.
|
|
|
rocket man
|
Wat gloort daar dan? Daar gloort WIND! Voor mij! Die ga ik nou es helemaal alleen OPMAKEN! UITLIKKEN! SCHOONSCHRAPEN! En jullie krijgen NIKS NIETSCHJ NADA NAKKO! WANT HET IS VOOR MIJ! EN IK MAAK DE GOLVEN OOK KAPOT! NANANANA! En ook deze mooie knoopjes zijn weer weg tja, rudo heeft ze opgemaakt, voordat ie kon genieten, soort van voor het zingen de kerk uit
|
|
|
|
|
El Rudo
|
ok hoeft geen rampen week te worden, ik zie toch wel wat mogelijkheden voor de 12m
|
|
|