helium
|
Slufter was lekker vandaag. Morgen (lekker warm binnen) weer werken.
Have fun morgen!!
|
|
|
jelle80
|
slufter was idd lekker
hopelijk morgen herhaling
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik om 12.00 of Sluf?
Sluf?....met ZO? foei. ik ben rond 10:00 op Rockanje. Ben ooit 1x op Rockanje geweest, ga je bij die strandtent zitten?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik weet ook niet precies waar het is maar het schijnt dat het niet te missen is. je hebt er 2 parkeerplaatsen en het is de laatste volgens mij. (lange weg volgen) ik kijk straks wel ff op Google maps.
|
|
|
Ron Rodeo
|
het is de weg naar het strand genaamd "tweede slag"
kan plaatje van google niet inplakken dus kijk zelf even.
zie je morgen!
|
|
|
Micky
|
Hee Ron, wind gaat een stuk minder zijn in het zuiden.... Zin in een dagje Enkhuizen...
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Hee Ron, wind gaat een stuk minder zijn in het zuiden.... Zin in een dagje Enkhuizen... Hoe kom je aan deze wijsheid? Volgens krijgen we morgen gewoon 5 a 6 Bft aan kust en IJselmeer?
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hijo dat ziet er mooi uit!
Wie gaat er wel eens naar de kaloot? Deze week wil ik daar een paar keer gaan raggen... tips? Tij etc.?
|
|
|
Micky
|
Hee Ron, wind gaat een stuk minder zijn in het zuiden.... Zin in een dagje Enkhuizen... Hoe kom je aan deze wijsheid? Volgens krijgen we morgen gewoon 5 a 6 Bft aan kust en IJselmeer?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Kijk!!!!!!!!!!!!!!!!! Ziet er ook super uit! Moet zeggen dat Naish dit jaar weer erg mooii is (mmmmm........volgens mij zeg ik dat elk jaar?)
Kom je morgen nog naar Rockanje?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Hee Ron, wind gaat een stuk minder zijn in het zuiden.... Zin in een dagje Enkhuizen... Hoe kom je aan deze wijsheid? Volgens krijgen we morgen gewoon 5 a 6 Bft aan kust en IJselmeer? Zie geen verschil in het Noorden of Zuiden?
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Rudo, ik ben dagelijks te vinden op de Kaloot. wzw is daar vol aanlandig en wat getij betreft zit je altijd wel goed. Opkomend water is daar het lekkerste wat golven betreft en dan heb je hele grote vlakke stukken. Afgaand water is wel eens choppy maarook niet slecht (golven zijn niet te vergelijken met scheef). Als je ernaartoe gaat bel of sms mij dan ff (pm maar voor het nr). Ik ben er morgen zowiezo te vinden. Leuke en gezellige lokals daar(Zaterdag nog "King of the Kaloot" gehad). Zeker eens naartoe gaan
|
|
|
Robert H.
|
Zoo lekker dagje op de Sluf vandaag, super gevaren! Morgen in de middag richting Rockanje waarschijnlijk. Hoe is het daar met Hoog water? Iemand ervaring mee?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@rjen
Ik ga het proberen maar het gaat lastig worden, ze doen tegenwoordig het licht zo vroeg uit pffff.
Vanaaf ook onverrichterzake van de slufter huiswaarts gegaan ik kon niet heel erg enthousiast worden van de omstandigheden.
|
|
|
R.B.
|
Nou heb voor de3 zekerheid me kite maar in me auto gelegd. Dus mocht het rond 5 uur nog waaien dan ga ik ook nog even het water op.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm hij is nu nog te ver zuidoost voor rockanje en consorten, het blijft helaas ook de meest zure richting dat ZO:(
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
vrouwenpolder zou nog net te doen zijn? kheb dat afgelopen zaterdag in 45min rijden gehaald, van uit Dordrecht. Met 180km p.u. Maar hopen dat hij iets bij draait... Kan eigenlijk tog pas van half 3, dus als er dan nog iemand ga, met een plaatsje vrij..
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Vrpolder absoluut een No Go met winden waar Z in staat. Nu ben ik voor het eerst sinds lange tijd blij dat ik in Zeeland woon. Met iedere richting is het hier te doen.
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
hmm hij is nu nog te ver zuidoost voor rockanje en consorten, het blijft helaas ook de meest zure richting dat ZO:(
gisteren klopte de richting ook niet die AWD aangaf. de grafiek gaf ZZW aan terwijl het toch echt wel WZW was. ik ga toch op Rockanje kijken straks. geen zijn om helemaal naar Ijsselmeer te rijden.
|
|
|
thomasr
|
@ ron martijn en ik gaan ook naar rockanje, ZO of ZZO maakt niet uit is slufter trouwens ook niet gewoon vaarbaar met ZO? als ik zo op de kaartjes kijk moet dat lukken!
|
|
|
Ron Rodeo
|
had ik ook aan zitten denken, alleen niet te ver uitvaren en het is nu laag water. of zijn we dan stoute jongens.....
|
|
|