Lex
|
Zooo echt een van de mooiste dagen dit jaar , rockanje was helemaal top, zee was geweldig, rustig en lekkere wind voor de 11 . Even lekker oldschool gedaan haha! Ben nog helemaal stoked
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Nou Ron, dat jij dat nou mee moet maken! Ik had nog gekiteknuffeld met Evan maar wij waren zo snel weer weg dat niemand daar gelukkig last van had. Inderdaad wel erg die ouwe knarren. Volgende keer jagen we ze weg! So zeg dat was even lekker op da Sluf, het was een heeeeeeeeeeeeeeeerlijk loopfestijn. Robert ging ook los met loops, Robert ze gaan er op lijken nu de landing nog.......... The hardest part......... Zag nog 2 gasten in de poel waarbij de lijnen in elkaar gingen, wat een prutsers zijn het toch.... Ik riep nog naar die jonge gast en die oude grijze man ;"hé gaan jullie lekker naar autostrand" Ik kreeg toen zomaar een middelvinger terug! is toch niet normaal meer tegenwoordig. ze stonden echt gruwelijk in de weg , die twee.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Jaa wat een topdag vandaag vanochtend nogal wat regen maar daarna werd het droog, toen het opklaarde ging het echt goed los, dikke wind!! De loops landing gaat idd nog niet echt lekker, met een crash net ongelukkig gevallen waardoor mijn hele nek stijf is, kan mijn hoofd niet meer draaien
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo ik zit en tikken gaat nog net...................ben helemaal naar de klote!!
Wat een heerlijk dagje zeg heerlijk gepowerd gevaren met 9 m2 alleen was het even ernstig oppassen met die bui. Ik was even te laat aan de kant pfff moest echt mijn safety mijn trekken ik werd echt zo gelift aan de kant. Gelukkig werkt het allemaal goed en dank aan de gast die mijn kite ff aanpakte.
@H2H ik vaar naish helix 2010
Ik heb wat intieme taferelen gemist in de poel als ik het goed begrijp,,,,
|
|
|
Jeroen89
|
Gaan er morgen nog mensen richting Rockanje, of ergens in de buurt?
|
|
|
theo rodeo
|
Ouwe knarren jagen we weg ! Was vandaag voor de eerste keer op de sluf. Helemaal super, behalve die ene vlaag dan, kon hem echt niet meer houden. Heb mijn safety getrokken.
B.T.W... ouwe knar ben je in de kiterij toch met zeventig ?
@Ron, hoop wel dat dit zo is hoor, anders heb je er alweer een knar bij op de Sluf hoor !
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Vandaag weer eens op Rockanje geweest met Basjuh en (R)ikke. Suuuuuuuper. Om 10.30stonden we op het water ..........toen waren er nog twee andere dudes. Om 15.00 uur waren we met zes .... en verderop bij Eerste slag nog een stuk of vier ....... Wel heerlijk .......zoveel ruimte .......
|
|
|
hans
|
hehe was weer een heerlijk dagje vandaag lex je was aardig aan het knallen zeg , ik dacht alleen is dat niet te groot een 11m maar het ging je heel soepel af leuk mooi om te zien
|
|
|
|
Lex
|
hehe was weer een heerlijk dagje vandaag lex je was aardig aan het knallen zeg , ik dacht alleen is dat niet te groot een 11m maar het ging je heel soepel af leuk mooi om te zien Ja jij was ook lekker bezig man! Mooie loops ook !
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@H2H, is het gelukt met je bladder?
Het is gelukt, viel best wel mee, had het moeilijker ingeschat. Bedankt voor de aanwijzingen!
|
|
|
rich@rd
|
voor het eerst op t forum maar moest toch effe laten weten dat het echt een heerlijk daagje was op de slufter, k ben eigenlijk nog niet echt slufter waardig maar het is met deze richting wel een top-spot ps jammer dat je me niet heb gezien vandaag hoor ron, ik dacht dat we toch een beetje autostrand maatjes waren
|
|
|
Vinni
|
Echt een super dagje vandaag, vooral die vlaag! Heerlijk iedereen opeens van het water en het rijk met een stuk of 7 anderen voor ons alleen Haha.
|
|
|
D.D
|
Is het nu nodig om met cap en handshcoenen te varen of lukt het nog zonder? Vorig jaar rond deze tijd was het geloof ik wel een stukje kouder
|
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Echt een super dagje vandaag, vooral die vlaag! Heerlijk iedereen opeens van het water en het rijk met een stuk of 7 anderen voor ons alleen Haha. Idd, windje ging ineens gek doen bij die bui, van 25 knopen naar 386 knopen. wel doorgevaren, maar plezier was toen minder leuk. was jij dat trouwens met die Fuel rood/zwart? heb volgens mij nog ff staan kletsen met jou aan het einde van de dag.
|
|
|
Vinni
|
Dat was ik ja, rood grijs Jij legde met behendigheid mijn board wat verder op de kant
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Was weer ff heftig op sommige momenten gisteren, wat een wind! Gelukkig niets gelezen over ongelukken, was er wel weer het dagje voor. Lekker geknald met een 7m2 en wat oude bekenden gezien. Wat gaat die O hoog zeg! Niet normaal meer
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
@ Vinnie Wanneer nodig je ons uit op die spot bij jullie?
Strand Horst ga je mij nooit zien! Als ik op Horst moet kiten stop ik ermee.
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
haha @rjen bedankt.............
Keertje ergens anders is altijd leuk toch??
Ergens anders kiten prima maar dan alleen aan de kust of bij Oost op Enkhuizen of Medemblik. Binnenwater spot zijn voor mij geen optie.
|
|
|