Vinni
|
@ Vinnie Wanneer nodig je ons uit op die spot bij jullie?
Haha, sinds ik mijn rijbewijs heb, heb ik geen spot meer Ik doe mirns, ijuiden, wijk, slufter en heel af en toe nog eens horst. Maar ik vind horst nog steeds leuk om te doen. Puur door die vlagerige wind. De laatste tijd raak ik een beetje verveeld van vlak water en een perfect constant windje. Daarom zoek ik de laatste tijd de golven op en wat andere condities. Zo nu en dan vind ik Horst echt leuk, dan sta je ziek gepowerd met de 11m in 33 knopen en het volgende moment heb je hem weer hard nodig om hoogte te houden. Dat is de uitdaging om in dat soort condities nog steeds lekkere tricks te doen. Dus bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd op horst! Laat wel ff weten wanneer want dan ben ik op Slufter
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
schiermonnikoog (of is die spot verboden?) soort super sluf mmmmhaha klopt wel wat Vinni roept, Horst kiters kunnen heel goed hoogte lopen (anders moeten ze door het riet)
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@lauw half uur a uur nadat je weg was hebben we geen regen meer gezien wel een mooi zonnetje. Wat jammer dat de wind niet zo hard is gebleven als toen de wind zo aantrok, hij was even weer ouderwets hard zondag. Funny(omdat er geen :ongelukken waren) om te zien hoe sommige te laat aan de kant waren met hun 9m of wat voor maat zo ook hadden. Ja, we zijn allemaal te laat of niet van het water gegaan op dat moment ben ik met iedereen eens. Aan de andere kant was er even weer ruimte op het water @Ook iemand met een 10m gaastra, je neemt een hoop risico met z'n grote lap als het wind zo hard is. (niet dat een 7m veilig is maar het restant kracht bij een fout is aan zienlijk minder). @Erik je ging weer lekker. @ron je heb nu zo lang je loops geoefend maar zag ze niet met die power wind in de middag . Jammer dat het mijn dag niet was anders zou ik er wat meer voor gedaan hebben . Maar je kon goed naar Jhono kijken want die gooide er ook wat aardige uit hoor @MB niet zo overdrijven , ben helemaal niet hoog geweest, was iets meer dan een stoep tegen maar nog steeds net over een hekje. Nu heb je weer je panne lap niet afgestaan ben je bang dat ik hem sloop? Wat een dag leuk om iedereen weer eens te zien, miste volgens mij alleen H2h nog.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
@lauw half uur a uur nadat je weg was hebben we geen regen meer gezien wel een mooi zonnetje. Wat jammer dat de wind niet zo hard is gebleven als toen de wind zo aantrok, hij was even weer ouderwets hard zondag. Funny(omdat er geen :ongelukken waren) om te zien hoe sommige te laat aan de kant waren met hun 9m of wat voor maat zo ook hadden. Ja, we zijn allemaal te laat of niet van het water gegaan op dat moment ben ik met iedereen eens. Aan de andere kant was er even weer ruimte op het water @Ook iemand met een 10m gaastra, je neemt een hoop risico met z'n grote lap als het wind zo hard is. (niet dat een 7m veilig is maar het restant kracht bij een fout is aan zienlijk minder). @Erik je ging weer lekker. @ron je heb nu zo lang je loops geoefend maar zag ze niet met die power wind in de middag . Jammer dat het mijn dag niet was anders zou ik er wat meer voor gedaan hebben . Maar je kon goed naar Jhono kijken want die gooide er ook wat aardige uit hoor @MB niet zo overdrijven , ben helemaal niet hoog geweest, was iets meer dan een stoep tegen maar nog steeds net over een hekje. Nu heb je weer je panne lap niet afgestaan ben je bang dat ik hem sloop? Wat een dag leuk om iedereen weer eens te zien, miste volgens mij alleen H2h nog. @The O, bedoel je mij met Erik of een andere? Ik moet zeggen, dat ik het zaterdag wat fijner vond. Kon ik uitgehaakt weer wat oefenen. Zondag ging het opzich goed met mijn 7m2 en ik begrijp het allemaal niet meer. Volgens mij wordt ik een watje (Nielzz en Chrizz zouden zeggen ben je al). Ik sta met mijn 7 m2 Fuel (C-kite) lekker te varen. Buiten de windvlaag niet overpowered maar gewoon lekker. Staan er mensen met 11m2 of 10m2 BOW/SLE kite op het water??????????? Net na de windvlaag. Nog er een beetje in kon je weer van ouds hoog springen. Gelukkig dat de meeste het water af waren, want ik had de ruimte wel nodig. Ikzelf zag de windvlaag veel te laat en had die dag nog pech ook. Na een loop binding afgescheurd, dus maar weer een nieuwe bestellen. En inderdaad wat is het fijn om Jhono mooie loops eruit zien te knallen. Stond overigens met zijn 6m2 RPM @Lauw stond je ook met de 7 of met de 9? Je loops zien er netjes uit. Was weer leuk om je bezig te zien.
|
|
|
NIELZZZZ
|
@ erik ben je al !!!!! heel lang tssja droogpak kleine kite wat zal ik zeggen......
|
|
|
theo rodeo
|
Misschien een domme vraag, maar hoe hard was die vlaag zondag ? Had voor mezelf het idee dat ik zeker niet onverantwoord bezig was met 8m o.r bowkite.
Kon hem op een gegeven moment, zelfs toen ik hem helemaal in de hoek stuurde, echt niet meer houden.
Wilde ff van tevoren depoweren, maar dat ging helemaal niet ( te zwaar ). Ben geen topper, maar vindt dat ik redelijk kite.
Hoe kan het dan dat er mensen zijn die hem op zulke momenten wel houden ? Ik geef het toe, ik was te laat bij de kant, maar het ging zo super dat je in je enthousiasme niet zo vaak naar boven kijkt ( voortaan echt wel ).
Denk dat je dit ook is een keer meegemaakt moet hebben. Begrijp nu heel goed, dat een bow niet altijd veilig is !!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
@ erik ben je al !!!!! heel lang tssja droogpak kleine kite wat zal ik zeggen...... Moet je niet de kleine naar bed stoppen? ha ha ha Trouwens net nieuwe bindingen besteld, dus je krijgt de jouwe van de week. Ben ook in de verleiding gebracht voor een nieuw boardje, maar ik heb de verleiding weerstaan. Van de zomer maar een gif groen boardje. Ik moet woensdag naar Woensdrecht. als ik vroeg klaar ben hoop ik nog een middagje op de slufter te kunnen varen. De rest van de week wordt het niets meer. @Theo Rodeo ik denk dat de vlaag net boven de 40kn was.
|
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik ben zelf 72kg en kon mijn 8m torch nog houden in die vlaag, het viel nog wel mee voor mijn gevoel, het werd wel echt rustig op het water opzich super chill
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ron je heb nu zo lang je loops geoefend maar zag ze niet met die power wind in de middag . Vriend, jij hebt ook niet alles gezien, er waren toch echt loops bij waarbij jij in je broek poept als je die maakt......... Eneh...... in die vlaag s'middags van 40 knopen ga ik (nog) niet loopen met een c-kite van 8 mtr. Ik kon de kite wel redelijk makkelijk houden maar om dan gelijk te loopen, nee nog ff niet. 30 knopen vind ik geen probleem maar in die vlaag was het me toch iets te gortig
|
|
|
Lex
|
Hoelaat was die vlaag dan? Ik heb heel de middag met m'n 11 gestaan zonder problemen....pussy's met die kleine kites hahaha
|
|
|
|
Rich@rd>>>238,2
|
Zondag ook op horst geweest omdat het te hard voor mij ging op het autostrand of rockanje maar wat een kl'*'+ spot om met zuid te varen je moet eerst tot de helft het water in lopen en dan kan je aan het strand van almere wel redelijk kiten Maar dan moet je weer terug ....... wind aan wind uit dus hoogte lopen is ruk dan volgende keer gewoon naar rockanje
|
|
|
Vinni
|
Haha met zuid kan je ook helemaal niet op horst Minimaal ZW. En bij het strandje van zeewolde mag je niet komen Maar ook met ZW moet je een eind het water in lopen ja. De terug weg kan wel goed, een eind upwind aankomen en al loopend het strand op varen met volle gang anders valt je kite in het water!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@erik, was met 7m fuel bezig, maar windje had nog wel wat harder gemogen:) jij was ook lekker aan het rammen en rauzen, alleen dat droogpak kan niet he:P
@olten, tja dat is de gok altijd..ach heb nog een heerlijke sessie gehad:)
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@ron je heb nu zo lang je loops geoefend maar zag ze niet met die power wind in de middag . Vriend, jij hebt ook niet alles gezien, er waren toch echt loops bij waarbij jij in je broek poept als je die maakt......... Eneh...... in die vlaag s'middags van 40 knopen ga ik (nog) niet loopen met een c-kite van 8 mtr. Als ik daarvan in mijn broek poep(haha) volgens mij schijf je het tegenovergestelde (dik gedrukt). Volgende keer in +40kn doen we RR vs O loops er uitgooien . Je kan oefenen tot half februari tot die tijd zal ik waarschijnlijk niet meer kiten. @Lauw daar heb je helemaal gelijk in en met de wind was niks mis in de ochtend. @mb heb mijn kite toch even geland toen je op de kant stond maar je bood het niet aan ........................... Ik bedoelde Erik B (rode 7m waroo) lekker belangrijk iedereen heeft toch een mooie dag gehad .
|
|
|
Lauw
Administrator
|
zeg michiel, waar hang jij de laatste tijd uit?? Lees toch regelmatig dat je naar het strand bent geweest, maar ik zie je de laatste maanden nooit meer? Volgens mij komt het omdat je surrogaat duitser bent geworden of niet?
Whahah just kidding, we moeten weer een keer met z'n alle kiten: ron, rudo, olten, robin, michiel, sebas, jochen, misschien van de zomer weer:)
|
|
|
Lex
|
mag ik niet komen...vergeet niet dat je in een grijs verleden nog een biertje van me hebt gehad op playa
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
en natuurlijk ook Lexxxie:) ik ben er denk ik nog wel meer vergeten:) gewoon weer met de oude club:)
|
|
|
Lex
|
alleen bier of ook nog andere genotsmiddelen? want dan moet ik Leon nog even contacteren van tevoren
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ja breng die absinth verslaafde er ook nog even bij, weten we zeker dat we niet normaal meer thuis komen..whaha:P
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Lex is nooit te vinden op de sluf, ofwel? Want ik kan me niet herinneren dat ik hem ontmoet heb.
|
|
|