robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
@ Hijo, er staat een board nu dat er geen (bij)les meer mag worden gegeven. Ik ga er wel gewoon me baantjes trekken morgen..
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Klopt het trouwens als je een dyneema depowerkoord in gesmolten waxine lichtjes hebt onder gedompelt dat het daarna heel stug blijft van het stollen? Of heb ik de dyneema lijn kapot gemaakt?
Het smeltpunt van kaarsvet en dyneema ligt niet heel ver uit elkaar, je moet het kaarsvet eerst weer een beetje laten afkoelen na smelten.. Morgen sluffie!
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Klopt het trouwens als je een dyneema depowerkoord in gesmolten waxine lichtjes hebt onder gedompelt dat het daarna heel stug blijft van het stollen? Of heb ik de dyneema lijn kapot gemaakt?
Het smeltpunt van kaarsvet en dyneema ligt niet heel ver uit elkaar, je moet het kaarsvet eerst weer een beetje laten afkoelen na smelten.. Morgen sluffie! Ik kon mijn vinger gewoon in het kaarsvet onder dompelen zonder dat het pijn deed. Ook de Dyneema lijn is nog gewoon goed als ik het eraf schraap.
|
|
|
geloof68
|
Was een goed windje op de slufter vanochtend/vanmiddag.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik heb jou helemaal niet gezien Andre, of was je een van de vele regenkiters? Ik heb vanaf 16u tot zonsondergang heerlijk in t zonnetje mogen varen!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Was weer lekker @ De Slufter. Wel last van mijn rug van mijn crashes!
|
|
|
geloof68
|
Ik heb jou helemaal niet gezien Andre, of was je een van de vele regenkiters? Ik heb vanaf 16u tot zonsondergang heerlijk in t zonnetje mogen varen!
Inderdaad 1 van de regenkiters en om half 4 weer snel weg voordat de zon kwam. Ik wilde persé met regen kiten...
|
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zo heb nu 25% van de filmpjes geupload. Morgenochtend kan en mag iedereen mijn filmpjes van vorige week vrijdag bekijken, bewerken en gebruiken waar je maar wil.
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Ik had de wekker gezet voor een vroege 8m sessie op de Slufter. Maar zie nog geen wind :-(
|
|
|
|
|
|
|
richard
|
hmm, ben nu al een beetje laat. Ik ga programma omgooien. Vandaag dingen doen, morgen knallen vanaf 12.00 uur. Ziet er goed uit met een knoopje of 18-20. Als die verwachting maar blijft staan want het is een wind die gaat draaien vandaag van Z naar W-NW.
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Op Scheveningen praktisch spiegelglad water, wel mooie swell. Morgen ziet er beter uit wat betreft wind, maar er wordt ook een bak regen opgegeven waar je U tegen zegt
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Plenst hiet nu ook. (rozenburg)
Van BR wordt je nu niet vrolijk, hopelijk verandert de voorspelling wat betreft regen voor morgen in positieve zin...
|
|
|
|