Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jij moet niet bellen en autorijden te gelijk. Ga je eindelijk weer eens varen, rijd je met de auto de verkeerde kant op Val me dan ook niet lastig met moeilijke vragen Was wel ff lekker vanmiddag. Dennis ging weg en wij hebben met 12 en 14m Zeekoeien nog ff lekker strepen kunnen trekken. Dat het af en toe miezerde doet er niet toe: hoogte houden was te doen en heb eindelijk eens aan die 14 XLW Notus gehangen. Wat een bulldozer is dat zeg!
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Jij moet niet bellen en autorijden te gelijk. Ga je eindelijk weer eens varen, rijd je met de auto de verkeerde kant op Val me dan ook niet lastig met moeilijke vragen Was wel ff lekker vanmiddag. Dennis ging weg en wij hebben met 12 en 14m Zeekoeien nog ff lekker strepen kunnen trekken. Dat het af en toe miezerde doet er niet toe: hoogte houden was te doen en heb eindelijk eens aan die 14 XLW Notus gehangen. Wat een bulldozer is dat zeg! 14m is toch niet meer leuk man ben blij dat ik binnenkort in windkracht 6 zit en 35 graden
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Volgens mij doet windfinder het erom. Laten ze heel de week een leuke voorspelling zien voor de zondag (enige dag dat ik deze week kan kiten) En des te dichter de zondag nadert des te minder wordt de voorspelling.
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Je kijkt te ver vooruit Robin, dat levert alleen maar teleurstelling op
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik weet het maar na een tijdje niet op het water geweest te zijn klamp ik me aan iedere strohalm vast.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Morgen ziet er goed uit! Alleen is er aardig wat regen voorspeld... In de middag wel wat droger.
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Sterker nog, bij het KNMI praten ze zelfs al over (korrel)hagel.
Toch morgen maar eens richting Oostvoorne om te kijken hoe het daar lokaal is.
|
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Volgens surfabc gaat het gemiddeld mooi met zo'n 20 a 25 knopen.
@PieterK ik denk dat ik er rond een uurtje of 11 ben.
|
|
|
Eagle-Jan
|
is het mijn verbeelding of zien jullie de voorspellingen voor woensdag ook? ok tis nog ver weg maar hoop doet leven zullen we maar zeggen...
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
En dan net als die kloten wintertijd er aan komt komende zondag! Hebben we rond een uur of 5 al een zonsondergang.
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
En dan net als die kloten wintertijd er aan komt komende zondag! Hebben we rond een uur of 5 al een zonsondergang.
Ja dan zijn de afterwork sessies wel aardig afgelopen.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Ja dan zijn de afterwork sessies wel aardig afgelopen. yessss!!!! space at last!!!
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Morgen gaat weer lekker worden, Koud en nat maar de dikke bakken rollen nu al lekker binnen.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Morgen ziet er goed uit! Alleen is er aardig wat regen voorspeld... In de middag wel wat droger. Ga jij morgenvroeg de nattigheid in op Kijkduin?
|
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
En nu met de goede quote... Volgens surfabc gaat het gemiddeld mooi met zo'n 20 a 25 knopen.
11 uur - da's op tijd. Wat vaar je - om je te herkennen? Ik - OR Rise 10m.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het was echt bijzonder.. Morgen rond 9u een lekker downwindertje langs de banken, aan het einde even opkruisen voor man of the dam
|
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
En nu met de goede quote... Volgens surfabc gaat het gemiddeld mooi met zo'n 20 a 25 knopen.
11 uur - da's op tijd. Wat vaar je - om je te herkennen? Ik - OR Rise 10m. Aan de voorspelling te zien zal het een North Rhino 10m zijn.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
sssssjezus, die swell op scheef!!!!! Wel aflandig maar echt episch....en wat een kou vandaag
|
|
|
Karel79
|
sodeknetter ja idd bizar koud na die paar dagen 'nazomer' afgelopen week
|
|
|
|