PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Aansprakelijkheid is 50/50 in dit soort gevallen lijkt me. of zelfs 100% voor eigen rekening... de trekker chaffeur kan ook niet weten hoe de lijnen liggen.
Tip: rol altijd je lijnen op en leg de bar onder je kite.
In mijn geval heeft de verzekering van de werkgever van de chauffeur betaalt. Vond ik wel logisch. Hij reed over mijn spullen heen.
|
|
|
Gewoon Toon
Logs: 0 | 330 uur
|
Lijkt me lochish die gast moet toch heel goed op letten voor het zelfde geld rijd hij over een handdoek heen.met een.duitse zon aanbidder
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Als jij in je afwezigheid misschien 40 kg bent afgevallen...topsessie in het vooruitzicht! :-) Rudo kan jij ook zien wat de wind morgen tussen 11 en 3 doet op guru pro?
11:00 - 10 12:00 - 9 13:00 - 10 14:00 - 13 15:00 - 14 geen vetpot lijkt me Ik heb nog steeds geen lift mocht het nog gaan gebeuren....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik denk ook stiekum dat morgenavond heel mooi gaat worden
zeker weten... helemaal op de spot waar je pal side shore kan knallen en de waves on shore komen.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Sick. helaas wordt het teveel voor met mn 6m als het echt flink door de 40 knopen gaat waaien.
|
|
|
Boompie
Geen avatar
|
Alles klaar gelegd voor morgen om lekker naar de playa te gaan. Gaat de pleuris uitbreken na 16:00... met een 9m2 kan ik het wel op me buik schrijven.
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
rich gaat lesgeven op playa zeitie. als het te hard gaat blijf ik nog ff weg, eerste keer met het nieuwe kruisbandje...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
rich gaat lesgeven op playa zeitie. als het te hard gaat blijf ik nog ff weg, eerste keer met het nieuwe kruisbandje...
Ik bel Rich wel ff dat hij je laat staan morgen want geen probeerselwindje baas!
|
|
|
rich@rd
|
Niks hoor! Ik ga morgen begin van de middag, er moet immers iemand zijn die de terugkomst van elrudo realiseert!
|
|
|
Eagle-Jan
|
Last update:
Btw de pro verandert met het uur... dus weest alsnog voorbereid op hele dikke stoten.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
is dat een screen van een betaalde app van windfinder?
|
|
|
Eagle-Jan
|
is dat een screen van een betaalde app van windfinder?
na ja... betaald... soort van.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Ik bedoel abo. Ik ken iemand die de app van windfinder heeft op zijn mobiel maar dat die er vaak flink naast zit.
|
|
|