gebruikersnaam
Geen avatar
|
Omslagpunt ligt iond de 10 graden, dacht ik. Zweten in een droogpak is smerig, dat klopt, maar ik stap echt al wel eerder over dan januari.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Tsjeezus, gasten... 5/3 en 2mm schoentjes. Verder niet koud gehad.
Capjes en handschorn en droogpak? Houd je kruit droog voor als het echt koud wordt...
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@ Workum met gewone 5/3 met schoentjes, meer niet. Was fris maar tijdens het kiten meer dan prima te doen.
|
|
|
|
the coon
|
Ik heb en pyscho 1 pak 5/3 mm, is dat voldoende? En 2mm shoes en helaas geen handschoenen.
|
|
|
|
KappuhH
|
Voor achter de pc is het in ieder geval voldoende...
|
|
|
|
Yoram
|
@Kijkduin, 5/3 zonder schoentjes en handschoentjes, droogpak zou ik nog even bewaren. Zou voor 5/3 met schoentjes gaan als je nu een droogpak overweegt.
|
|
|
CCaptain
|
Haha wat een discussie over een droogpak. Misschien trek ik hem maandag wel gewoon lekker aan Mijn ballen worden daarin gelukkig ook nat
|
|
|
|
geloof68
|
Morgen nog sluftergangers?????
Heb je de windrichting gecheckt?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ben aan het twijfelen, wou naar Wijk gaan maar daar lijkt de wind niet zo lekker dan verder naar het zuiden.
|
|
|
geloof68
|
Dan hoef je toch niet meer te twijfelen Marc.
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
droogpak is voor watjes enz enz... oh jah en duitsers,
@ EJ: er schijnt iemand een Duitse vrouwelijke kiter geslagen te hebben op het water van mv2, was jij dat?
|
|
|
Menno de Vries
|
Voorspellingen voor vandaag zijn niet slecht. Denk dat ik vanmiddag maar eens naar Brouwersdam ga.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ja, maar daar gaan wij al naar toe, Menno. Waarschijnlijk in mijn droogpak, als ik het zo teruglees.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ja, maar daar gaan wij al naar toe, Menno. Waarschijnlijk in mijn droogpak, als ik het zo teruglees.
Dan ga je ook nog last krijgen van mij.
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Morgen nog sluftergangers?????
Heb je de windrichting gecheckt? [/quote Ja op de punt misschien
|
|
|
Zeeland135
|
Wat is volgens jullie het beste droogpak? Even onafhankelijk van prijs.
Wat draag je eronder? Gewoon thermo ondergoed als bij het skien?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Droogpak met 10gr is echt TE warm. Zeewater is minder koud als de lucht, dus dat valt ook mee. Mijn grens met wetsuit en schoentjes is 12gr. Nu 10gr, dan handschoenen erbij met mijn 4/3 prima te doen (maar die is warmer dan de gemidelde 5/3).
Echter de omstandigheden zien er niet heel goed uit. Getij komt op vanmiddag, en flinke regenbuien opgegeven. Nu is het top, wind beetje onder de voorspellingen.
Zit te denken om zo'n beany van neopreen te kopen met minileash? Iemand ervaring mee?
|
|
|