Zeeland135
|
Ik had begrepen dat die soul van ocean rodeo wel een goeie zou zijn, heeft iemand daar ervaring mee?
|
|
|
Nielzen
Geen avatar
Logs: 0 | 12 uur
|
ik heb zo'n beanie michel het voordeel vind ik niet zozeer dat het beschermd tegen het koude water maar vooral de wind die het tegenhoud is erg fijn om geen bevroren oren te krijgen. En je hebt er een lekker warm bolletje van als je em droog houd
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
thanks Nielsen Dat was mijn idee ook, dus het klopt! Vind een cap minder fijn eerlijk gezegd. Welke heb je? Idd. regen/hagel afgewisseld met zonneschijn. De wind lijkt ook minder dan voorspeld.
|
|
|
Yoram
|
Ik heb ook een beannie van Oneill, zit 100x beter dan zo een cap. Voor de rest helemaal eens met Nielzen. Wind lijkt hier nog niet echt top, zag er rond 10hr beter uit....
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Geheel met je eens Jochen, waar is onze mooie windroos nou? Waarom hebben ze dat nou opeens veranderd? Zit te denken om zo'n beany van neopreen te kopen met minileash? Iemand ervaring mee?
Michiel met de capriolen die wij uithalen is het minder handig, hij ligt er bij mij steeds af. Wel lekker warm maar het blijft niet goed zitten. In de wasmachine blijft hij al helemaal niet goed zitten. Ik gebruik het meer voor na het surfen.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Toevallig ook gekeken naar een beanie....maar verlies je die niet snel. Leash ok, maar als dat elke keer moet...of moet je echt goed crashen om te verliezen?
|
|
|
Yoram
|
Toevallig ook gekeken naar een beanie....maar verlies je die niet snel. Leash ok, maar als dat elke keer moet...of moet je echt goed crashen om te verliezen?
Ik maak hem altijd vast aan het touwtje van me wetsuit (rits), is wel noodzakelijk anders ben je hem snel kwijt.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Michiel met de capriolen die wij uithalen is het minder handig, hij ligt er bij mij steeds af. Wel lekker warm maar het blijft niet goed zitten. In de wasmachine blijft hij al helemaal niet goed zitten. Ik gebruik het meer voor na het surfen.
Dat had ik al gezien bij anderen, maar bij golfsurfen met de kite val je een stuk minder (althans, meestal ) Dus zeker het overwegen waard. Een gewone cap heb ik nog, maar dat is pas lekker onder de 8gr buitenlucht en koude zee. Echt een twijfelgeval, met die lappendeken op buienradar.nl. Golven zijn wel hoog, maar getij ongunstig de gehele middag...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Idd Yoram ik maak het ook vast aan mijn wetsuitritstouwtje, maar die heeft Michiel niet. Michiel het getij is vanmiddag in ons voordeel met deze windrichting (kwa hoogte lopen maar niet golven).
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
kwa golven...de wind gaat op en neer, duidelijk ook beinvloed door de buien. Gezien dat er prut loopt op scheveningen geef ik vandaag de pijp aan Maarten Van de week (donderdag?) weer nieuwe kansen
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
kwa golven...de wind gaat op en neer, duidelijk ook beinvloed door de buien. Gezien dat er prut loopt op scheveningen geef ik vandaag de pijp aan Maarten Van de week (donderdag?) weer nieuwe kansen Jep
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Wind viel compleet weg rond 2 uur. Is nu wel weer goed maarja...
|
|
|
geloof68
|
Was inderdaad een aan/uit-wind, ondanks de redelijk constante voorspellingen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Het waaide alleen leuk tijdens de buien, wat het niet echt leuk varen maakte nu het niet heel erg warm meer is.
|
|
|
Yoram
|
Was inderdaad een aan uit windje welke meer uit dan aan was. Wel Sterretje wat mooie backroll handplant transitions zien doen, Hijo aan de zit voor wat backroll kiteloops en Frank weer is de hand geschud. In mijn agenda staan morgen en dinsdag op misschien en donderdag met een grote marker gemarkeerd, hopelijk worden de voorspellingen iets beter.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
droogpak is voor watjes enz enz... oh jah en duitsers,
@ EJ: er schijnt iemand een Duitse vrouwelijke kiter geslagen te hebben op het water van mv2, was jij dat? vrouwen slaan... Dat doen alleen zwakzinnigen en andere Duitsers... Ken btw wel een incident tussen een local en een Duitse kitester, daarbij is niet geslagen ik heb de woorden wisseling van een afstandje gevolgd. Is ook alweer een paar maanden terug. Morgen sluf v.a +/- 13:00. Who else? Duitsers pesten?
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
droogpak is voor watjes enz enz... oh jah en duitsers,
@ EJ: er schijnt iemand een Duitse vrouwelijke kiter geslagen te hebben op het water van mv2, was jij dat? vrouwen slaan... Dat doen alleen zwakzinnigen en andere Duitsers... Ken btw wel een incident tussen een local en een Duitse kitester, daarbij is niet geslagen ik heb de woorden wisseling van een afstandje gevolgd. Is ook alweer een paar maanden terug. Morgen sluf v.a +/- 13:00. Who else? Duitsers pesten? Rene en ondergetekende, rond 10:30
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Geheel met je eens Jochen, waar is onze mooie windroos nou? Waarom hebben ze dat nou opeens veranderd? Zit te denken om zo'n beany van neopreen te kopen met minileash? Iemand ervaring mee?
Michiel met de capriolen die wij uithalen is het minder handig, hij ligt er bij mij steeds af. Wel lekker warm maar het blijft niet goed zitten. In de wasmachine blijft hij al helemaal niet goed zitten. Ik gebruik het meer voor na het surfen. Wat voor capriolen haal jij uit dan?? Prima dingetje hoor zo"n ion beany niks mee of mss te glad bij jou ? Was inderdaad een aan uit windje welke meer uit dan aan was. :'( Wel Sterretje wat mooie backroll handplant transitions zien doen, Hijo aan de zit voor wat backroll kiteloops en Frank weer is de hand geschud. Eindelijk weer eens lekker aan het hobbien geweest met zo'n luierzitharnas haha te suf maar wel ribbenkast proof kunnen spelen....
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Wie was er op Brouwersdam bezig voor de cameraman (in het water)?? Er stond zelfs iemand met een cameraheli. Grappig om te zien.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Marc stond Ed te fotograferen, grote kans dat je die gezien hebt Robje.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
What gebeurt dan???
schijnt iemand met een groen zwart wetsuit en carbrhina kites incl vriendin, het nodig vond om een duitse vrouwelijke kiter een stomp te geven op het water. was er zelf niet bij, maar zoiets schiet voor mij in het verkeerde keelgat. ga dan maar ergens anders kiten, zoiets doe je niet en zeker niet bij een dame en over duisters gesproken, deze dame is meer local dan 95% van de zogenaamde ned locals, met 15 jaar vlakte ervaring
|
|
|
thijs77
|
groen zwart wetsuit en carbrhina kites incl vriendin op het strand in een tentje? klinkt als dezelfde gast die het een tijdje geleden nodig vond om mij uit te kafferen nadat ik m in de poel dichtbij beneden winds was gepasseerd. Hij stond de hele tijd met z'n kite op 12 uur in de weg waardoor ik er niet anders dan op die manier langs kon. Daar schrok hij blijkbaar zo van dat hij de controle over z'n gele cabrinha verloor en deze op het strand viel. Meneer was boos dat zn kite vies was geworden: "kijk nou naar mn kite lul, hij zit helemaal onder het zand!" Ongelooflijk
|
|
|