|
geloof68
|
Je zou inderdaad een ervaringsdeskundige moeten kunnen vinden hier op het forum. Ik meen me vaag te herinneren dat er af en toe iets gepost wordt over de mogelijkheden en eigenschappen van de Park.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Zeker gezellig en lachen als ik morgen weer eens op het water ga kijken met mijn kiteluier.......lol
ik zeg gewoon lekker luieren... Als je er maar plezier van hebt. @ Ed., Marcus & (on)geloof 68 : ik onthou me van enig uitspraak. Ik zeg probeer.
|
|
|
feddomw
Gast
|
dan blijft het lekker rustig! Ik twijfel over een nieuwe wave kite, de Naish Park lijkt me wel wat, of misschien die nieuwe Ben Wilson wel, iemand een idee? De Park is geen wave kite. [/troll] Hoezo zoek je een wave kite? Jij skate toch alleen nog maar?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
dan blijft het lekker rustig! Ik twijfel over een nieuwe wave kite, de Naish Park lijkt me wel wat, of misschien die nieuwe Ben Wilson wel, iemand een idee? Ed ik heb hier op het forum wat zitten lezen voor je, als je een kite zoekt waar je; mega jumps mee kan maken, sex mee kan hebben, kamperen super freestylen die licht is die je met wat eenvoudige vertellingen [bridle, tips etc] van een kite kan omtoveren tot hangmat, racekite, freestyle, en zelfs tot foil. eenvoudig is op te vouwen niet hoeft te laten drogen kwalitatief de status van onverwoestbaar waar ze ook dekbedden kan hebben en zo kan ik nog wel ff doorgaan.... Kom ik maar tot 1 advies, de PARK en wat een toeval, laat die nu rijmen op Marc! Of niet Marc?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jammer, vandaag gaat een hele natte dag worden. En Tobias gaat loodrecht in tegen wfsf en wgpro....
|
|
|
WilliamSean
Logs: 0 | 3 uur
|
als je de berichten zo bekijkt, word het vanaf nu met de regen een stuk minder en de wind is op Hvh al gedraaid naar noordwest. hirlam geeft aan om 15 uur dikke 6 bft
als je het mij vraagt aardig gunstig vanaf een uur of 14 tot 17 . . . . in deze omgeving, ik denk zelfs al wat eerder. Het noorden volgt ietsje later
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik zie het al ik hoef niet verder te zoeken. Ik ga maar een setje parks bestellen! Ik vraag me alleen nog af of ik hem inderdaad wat meer grunt kan geven door hem af te stellen, zodat ie ook goed werkt op de skate inderdaad! Wij gaan naar de dam, als er nog iemand de nieuwe switchblade wil proberen dan weet je ons te vinden
|
|
|
JB - On The Edge
|
Tja, wind is aan, Buienradar is leeg....maar KNMI zegt:
In de middag kunnen er vooral in het westen enkele buien tot ontwikkeling komen, met daarbij een kleine kans op onweer en korrelhagel.
|
|
|
Ed.
|
Op tijd schuilen, niks aan de hand, ik hou wel van die vette wolken
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
dan blijft het lekker rustig! Ik twijfel over een nieuwe wave kite, de Naish Park lijkt me wel wat, of misschien die nieuwe Ben Wilson wel, iemand een idee? Ed, je mag men wainman of switch methode ook nog wel eens testen als je wil
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Op MVII en Ouddorp idd. al droog, wind is zozo. En ik moet helaas weer op tijd in Den Haag zijn. Geen optie dankzij die klotefiles NW is a-relax in de golven hier tussen HvH en Scheef
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zandmotor is butterflat met NW Daar heb ik geen moer aan met mijn waveboard
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
dan blijft het lekker rustig! Ik twijfel over een nieuwe wave kite, de Naish Park lijkt me wel wat, of misschien die nieuwe Ben Wilson wel, iemand een idee? Ed, je mag men wainman of switch methode ook nog wel eens testen als je wil Welke methode?
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
maar de wind is pas vanochtend gedraaid... hoe lang heeft de wind eigenlijk nodig om een "swell" te creëren?
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
dan blijft het lekker rustig! Ik twijfel over een nieuwe wave kite, de Naish Park lijkt me wel wat, of misschien die nieuwe Ben Wilson wel, iemand een idee? Ed, je mag men wainman of switch methode ook nog wel eens testen als je wil Welke methode? Oei, foutje. Moet method zijn natuulijk.
|
|
|
|
|
Yoram
|
ZM was erg lekker moet ik zeggen! 1 flinke bui gehad verder top.
Was er ook, nog heerlijk met een half zonnetje kunnen cruisen,geen buien boven me gehad. Heb jou trouwens niet gezien...
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Was er van 11 tot 14:30. Zat beetje voorin richting Scheef. Zag die buien over Slufter wel overtrekken!! Blij dat ze daar vielen.
|
|
|
Yoram
|
Ik was er net toen jij dus waarschijnlijk wegging. Buien vielen inderdaad allemaal richting HvH en verder richting Wassenaar/Scheef, Zandmotor een zonnetje Voorlopig helemaal maar ook echt helemaal niks in de voorspellingen Wat een bagger voorspelling, laat dat maar snel veranderen.
|
|
|
|