geloof68
|
Ik was wel wat eerder het water op en af dan jij, maar ik was prima gepowerd. Ik heb geen seconde aan het pakken van mijn 10m gedacht. Over een paar weken een 7m en 9m erbij en dan heb ik eindelijk ook een grote straat .
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
@ evan, eens eigen keuzes maken, maar die condities blijven in mn hoofd zo mooi en zo zeldzaam dat ze langskomen langs de ned kust, en dan baal ik dat er bepaalde delen van de sessie waren waar er te veel spanning op mn lijnen van de 8m stond, al met al was het natuurlijk intens genieten.
|
|
|
Yoram
|
as donderdag weer eens kans . . . .
Iedereen weer op de zandmotor zoals afgelopen vrijdag?
(klein filmpje volgt vandaag of morgen,met in ieder geval wat beeld van jeroen en yoram)
@Tim, nog even zien, houden elkaar wel even op de hoogte. Poel is wel laag aankomende dagen, niet ideaal dus met de voorspelde wind... Filmpje ziet er gelikt uit hoor. Binnenkort nog maar zo een dagje!
|
|
|
StevenHill
|
Martijn, jouw 8m BWS is groter als die van mij dus naar mij moet je niet kijken! Donderdag weer!!
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wow, astronomisch getij op de Dam is donderdag al +197cm om 15:31u, als daar ook nog eens stormvloed overheen komt staan er denk ik weer wat strandtenten op wegspoelen daar.
|
|
|
tgroot
|
Ik hou wel van een pittig windje,maar aanstaande donderdag 44/60 poeeee das wel weer het andere uiterste
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Donderdag blijf ik lekker thuis. Is net een paar knopen teveel voor mij. Ik ga voor de zaterdag en / of zondag.
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Ik hou wel van een pittig windje,maar aanstaande donderdag 44/60 poeeee das wel weer het andere uiterste
Als het donderdag id zo hard gaat waaien dan moet ik m ook letterlijk en figuurlijk laten gaan...
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Wow, astronomisch getij op de Dam is donderdag al +197cm om 15:31u, als daar ook nog eens stormvloed overheen komt staan er denk ik weer wat strandtenten op wegspoelen daar.
Ik ga effe kijkje nemen. (niet kiten) Normaal komt het water al een heel eind de kant op bij deze waterstanden.
|
|
|
JimHantu
Logs: 0 | 192 uur
|
gaat er morgen nog iemand richting Oostvoorne ofzo? me maatje moet werken, en ik ben liever niet alleen op het water met deze temperaturen
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
De Kous is net verkocht, zou een mooie timing zijn Ik ben er bij met cam, en een geheugenkaartje voor je, help me ff herinneren
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
gaat er morgen nog iemand richting Oostvoorne ofzo? me maatje moet werken, en ik ben liever niet alleen op het water met deze temperaturen
ik ga wss naar oostvoorne van een uur of 10/11 sochtends tot 3 smiddags! denk dat er nog wel meer zijn. ik ga liever ook niet alleen het water op.. tevens hallo allemaal ik ben egbert en nieuw op dit forum!
|
|
|
JimHantu
Logs: 0 | 192 uur
|
autostrand? ik ben er dan iets na 11 waarschijnlijk ik heb de laatste weken al vaak alleen op het strand gestaan (doordeweeks)
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Iemand die donderdag de bakken bij Neeltje aandurft?
De Dam zal wel geen mooie poel zijn zeker maar een klotsbak?
|
|
|
martindj
Logs: 0 | 297 uur
|
Ik ben ook van plan naar Oostvoorne te gaan morgen. Denk dat ik er tussen tien en elf ben.
|
|
|
|
|
tgroot
|
Wie gaat er morgen? rond een uurtje of 12 aanwezig zandmotor? slufter?autostrand?
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Wie gaat er morgen? rond een uurtje of 12 aanwezig zandmotor? slufter?autostrand?
Ik kan pas vanaf 2 uur. Kijk eerst wel even naar de windmeters...
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Wow. 16.20 wordt nu een waterstand van 2.76 voorspeld! Volgens mij staat de rijbaan op de Brouwersdam dan blank, of niet?
(Is trouwens 6 december) s nachts maarliefst 3.11!!!! Weet iemand wat dat voor gevolgen heeft? Dam in ieder geval afgesloten voor verkeer, lijkt me?
|
|
|
Yoram
|
Vandaag was die weer heerlijk met de 9m, trok op een gegeven moment lekker door richting de +/- 30kn. Unhooked hebben we toch weer even gek gedaan. Morgen sla ik is over.
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Vandaag was die weer heerlijk met de 9m, trok op een gegeven moment lekker door richting de +/- 30kn. Unhooked hebben we toch weer even gek gedaan. Morgen sla ik is over.
Was heerlijk vandaag!! Uiteindelijk het licht maar uitgedaan om vervolgens pas op z'n vroegst vrijdag weer terug te keren
|
|
|