|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
We gaan het morgen zien! Het blijven voorspellingen Maak me meer zorgen over de windrichting eerlijk gezegd...
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Maar nogmaals; Oostvoorne, beginner die de eerste meters gemaakt heeft, laagtij... moet kunnen toch?
Ik verwacht sowieso wel veel scholen....
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
jullie reserveren maar lekker allemaal.....er blijft geen klote van de wind over....
$$^%*%(^)&_+ zooi
15m en raceboard en ik rommel wel. Ik ga stiekem ook wel spieken met de skim...... Zoooo ook al een raceboardje? Belasting binnen? Tweedehands John, ik mag alleen maar belasting betalen
|
|
|
|
Yoram
|
Betwijfel het allemaal nog voor morgen, eerst zien dan geloven. Ik houd de windmeters wel in de gaten en dan is zien waar, misschien pak ik morgen wel alleen een pilsje @Natural High. Als er al genoeg wind komt ziet het er allemaal naar uit dat de grens tussen de mooie wind tussen N-H en Z-H ligt. Dinsdag ziet er eigenlijk beter uit
|
|
|
geloof68
|
Wekker gezet om te kijken wat het is/wordt vandaag: nu 11 knopen. Wordt hem niet dus, maandagnamiddag nieuwe kans voor mij.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Niet zo pessimistisch Andre, trekt nu even een gebiedje lichte regen over met bijbehorende afgenomen wind.
Als hij eind van de dag naar ZW draait komt het helemaal goed met de wind.
|
|
|
geloof68
|
OK Evan, dan doe ik nu maar mijn werk en ga ik misschien nog voor een late sessie.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
eerste 3 kites staan in de lucht maar is nog niet veel als ik de webcam bekijk Het duurde even maar nu ook kites @slufter
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik ga zo naar ijmuiden, de spullen liggen in de auto... Heb wat modellen gecheckt. Daar gaat t 5-8 kts harder waaien dan op sluf/mv2
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Ik zie verschillende windmetingen, het restaurant bij oostvoorne geeft 13kn -16.5 aan op het moment en op de cam wat kites in de lucht die veel aan het sinussen zijn. Dus ik ga er maar op af!:D
|
|
|
Yoram
|
Aiai, wat ziet die Slufter er druk uit met dit matige windje, belooft wat voor de zomer daar
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Op de playa was het ook al druk voor de tijd van het jaar. De eerste klasjes waren er ook al. De wind viel erg tegen. Was meer bezig om hoogte te lopen dan om lekker te spelen.
|
|
|
|
geloof68
|
Vertel!
Ik zag geen wind, maar ik heb natuurlijk ook geen hydrofoil.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Was echt best een lekker speel windje in Ijmuiden. Kwam Ed. daar nog tegen, ik denk dat hij de instructors instructor wel het eea heeft bij geleerd, en dus ook glansrijk zijn Ik Kite Ook instruczeur predikaat heeft binnen gehaald. Mag ik je alvast Feliciteren Ed.?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vertel!
Ik zag geen wind, maar ik heb natuurlijk ook geen hydrofoil.
12m efficiënte kite + Nobile skim. Eigenlijk geen TT nodig gehad! Tja, John had gelijk
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Was zeker top! Heb nog tot 17:00 uur op het water gestaan. Na een kort dipje toen Michiel weg ging heb ik eigenlijk teveel power gehad in de 14m op de TT. Op dat moment was een 11m of 12m perfect. Al met al een goede dagje, in het begin ook nog even geskimt wat stiekem toch wel erg leuk is.
|
|
|
geloof68
|
Skimmen is inderdaad een leuk alternatief bij zo weinig wind. Ik heb het bij de Tango in ons stadje gedaan en dat beviel ook goed.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Skimmen is inderdaad een leuk alternatief bij zo weinig wind. Ik heb het bij de Tango in ons stadje gedaan en dat beviel ook goed.
Ik denk dat ik de andere variant bedoel maar je mag me best leren hoe ik jou variant moet toepassen.
|
|
|