Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Haha Faxie, mag ik niet kiten met de mannen dan? Zijn die chickies ook hier te vinden op het forum? Ik kite graag met chickies! Altijd gezellig en een heel ander niveau dan al die mannen!
|
|
|
|
|
|
|
PvanEE
|
Die gaat dan na 1 sessie spontaan op handbal. Zou Faxie of Marc er met de buit vandoor gaan? Place your bets ;-)!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Zou Faxie of Marc er met de buit vandoor gaan? Place your bets ;-)!
Haha zo werkt het niet hoor.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Haha zo werkt het niet hoor. Hoe haal jij je vriendinnen binnen dan
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Haha zo werkt het niet hoor. Hoe haal jij je vriendinnen binnen dan Helemaal niet, ben alleen maar aan het kiten of aan het werken.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Aangezien ik Faxie niet persoonlijk ken, en Marc wel, wed ik op Faxie
|
|
|
geloof68
|
Ik ken beide heren en ik weet niet op wie ik mijn geld ga zetten .
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Laten we er maar mee stoppen, dadelijk jagen we alle kite chickies hier op het forum weg. Dat is niet de bedoeling.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Laten we er maar mee stoppen, dadelijk jagen we alle kite chickies hier op het forum weg. Dat is niet de bedoeling.
Alletwee?
|
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Ik ken beide heren en ik weet niet op wie ik mijn geld ga zetten . Denk dat ze beter beide een staatslot kunnen kopen André ))))
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik ken beide heren en ik weet niet op wie ik mijn geld ga zetten . Denk dat ze beter beide een staatslot kunnen kopen André )))) Heb ik al gedaan, dus even zien wat het wordt. Ook heb ik wat wind bestelt voor de aankomende dagen.
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Hahaha er komen zeker weinig vrouwen hier
Klopt. Vooral veel lelijke kerels (hoi)
|
|
|
Mar10e
Geen avatar
|
voor Faxie Altijd lief en behulpzaam! Soms wat ongeduldig
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
voor Faxie Altijd lief en behulpzaam! Soms wat ongeduldig Gossie Maar ik heb meestal wel veel geduld hoor
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Lekker windje vandaag op de zandmotor. In het begin heerlijk kunnen varen, loopen en een paar leuke sprongetjes gemaakt. Totdat ik vrij hard crashte na een mislukte kiteloop . Schijnbaar voorover door m'n lijnen gevallen waardoor er aan beide kanten van m'n board lijnen omheen zaten. Daardoor trok m'n kite in een deathloop, en ik er natuurlijk achteraan. Na een heel klein poosje m'n safety getrokken, maar bleef doorgaan. Gelukkig stopte de kite even een stukje voor de kant waardoor iemand m'n kite snel kon pakken. Daarna alles los gegooid en me naar de kant laten slepen. Op meerdere plaatsen flinke spierpijn aan overgehouden, en een klein breukje in m'n spaakbeen net bij de aanhechting naar de knie. Gelukkig geen gips nodig.
Bij deze wil ik iedereen die geholpen heeft bedanken dat jullie zo super geholpen hebben.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Lekker windje vandaag op de zandmotor. In het begin heerlijk kunnen varen, loopen en een paar leuke sprongetjes gemaakt. Totdat ik vrij hard crashte na een mislukte kiteloop . Schijnbaar voorover door m'n lijnen gevallen waardoor er aan beide kanten van m'n board lijnen omheen zaten. Daardoor trok m'n kite in een deathloop, en ik er natuurlijk achteraan. Na een heel klein poosje m'n safety getrokken, maar bleef doorgaan. Gelukkig stopte de kite even een stukje voor de kant waardoor iemand m'n kite snel kon pakken. Daarna alles los gegooid en me naar de kant laten slepen. Op meerdere plaatsen flinke spierpijn aan overgehouden, en een klein breukje in m'n spaakbeen net bij de aanhechting naar de knie. Gelukkig geen gips nodig.
Bij deze wil ik iedereen die geholpen heeft bedanken dat jullie zo super geholpen hebben.
snel en goed herstel toegewenst.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
zo, da's heftig! beterschap!
|
|
|