Ponk
Geen avatar
|
Zoooooooooooo ik hoor toch echt bij de oudste.... 46. Is dat nu positief of negatief???? in ieder geval staan we bovenaan.
Ponk
|
|
|
joopie
Geen avatar
|
De laatste optie dus (grinnik_kitesmiley) 38 en nu pas mijn eerste les met eigen kite gehad
|
|
|
mees!.
|
bijna 14 ... dus 16 jaar en jonger...
|
|
|
Jappy
|
29!!! Nog 1 jaar en het echte leven gaat beginnen!!
|
|
|
Traxas
|
Jezus wat zijn jullie allemaal oud man... Ik zit overal mooi tussen in zag ik.. 21-24 jr.. Cheers
|
|
|
e_surf
|
(36) Teveel testosteron heeft ervoor gezorgt dat ik, van boven, kaal begin te worden............. Voor de rest ben ik alleen maar positief over mijn hoeveelheid testosteron.
|
|
|
Mich
|
(sealedlips_kitesmiley) 39 (sealedlips_kitesmiley) verder alles prima
|
|
|
|
|
Taco.
|
Hanglos heeft duidelijk een uitschieter bij 17-20 en hier zitten vooral oude lullen! En dan zouden de discussie daar van hoger niveau zijn (right )
|
|
|
|
Micky
|
Damm, zie net dat mijn leeftijd van 37 hier goed past in die bejaarden soap..... Ben weer net een puber.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
deltomaso
|
45, maar lichaam van jonge god, alleen de voorkant is door de nodige sixpacks gemuteerd in extra balast bij het springen
|
|
|
deltomaso
|
misschien binnenkort de eerste kitehigh senioren downwinder?
|
|
|
Marsie
|
Okay je moest dus inloggen om te stemmen. Zal wel aan de leeftijd liggen. : (39) pffff ik weet het soms niet meer. Geestelijk een stuk jonger, lichamelijk merk je er weinig van wanneer je kite,totdat je thuis bent. Senioren zijn de doorzetters !!!!! Grtz Marcel.
|
|
|
stijn depauw
|
ikzelf ben 35..... en mijn vader, die doet niks dan loopen !
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
ikzelf ben 35..... en mijn vader, die doet niks dan loopen !
volgens mij heb je een o tje teveel in loopen staan.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Nu moeten ze op HANGLOS ook ff z'n POLL plaatsen dan kunnen we het verschil zien : Ik gok dat kitehigh de meeste 25+ heeft Wat is de uitslag van Hanglos geworden want dat kan ik niet lezen tenzij ik een stem op hun site uitbreng Ik wil namelijk ff checken of mijn gevoel mij niet in de steek heeft gelaten
|
|
|
|
34 jaar dus voor mijn 40e kan ik ook HP'en en heel hoog loopen!!
|
|
|
Jelle
|
misschien binnenkort de eerste kitehigh senioren downwinder?
Ik doe mee! 46 ben ik geloof ik,. wedstrijdje 100 m sprint doen tegen hanglos?
|
|
|
Jelle
|
Hee, doe normaal, alsof je die broekies van 35 op één hoop kunt gooien met de echte bejaarden!
Wees reëel, zet er 41+ 51+ 61+ 71+
bij.
|
|
|
Rowin
|
16 (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
joey
|
26
|
|
|
Jaimeson!
|
Hee, doe normaal, alsof je die broekies van 35 op één hoop kunt gooien met de echte bejaarden!
Wees reëel, zet er 41+ 51+ 61+ 71+
bij.
Dank je pa!!! 35 rules!
|
|
|