BeginnerJordy
Geen avatar
|
Beetje stoken kan geen kwaad , ga strx met me 7 meter rebel even stormchasen op Zandvoort , nog andere mensen die ook gaan ?
Gr.
|
|
|
koen-tjeee
|
Ja nu weet ik het dus niet, de een zegt van wel en de andere niet...? :S is het in de namiddag beter, had op teletekst gekeken en daar stond dat het wel minder hard ging waaien...
Blijf thuis. Je moet niet kijken naar de wind op teletekst. Kijk naar actuele wind, kijk even in het beginners topic. Btw, ik heb het idee dat je dit bericht expres hebt geplaatst..
|
|
|
Morres
|
ik wordt gek, het is kiteNNNNNNN en niet kite(spreek uit kituh voor bReEzAh effect) sjeez
|
|
|
Geronimo79
|
er zijn van die knurftjes die nu idd willen gaan kiten.. kan me het niet voorstellen.. boven de 25 knopen zie je mij op dit moment niet op het water.. (kleinste kite is 11m... daarom) en ik begin net een beetje te varen.
maar idd 20m moet lukken... als je duitsland wilt bereiken in één sprong
|
|
|
wouterb
|
ik wordt gek, het is kiteNNNNNNN en niet kite(spreek uit kituh voor bReEzAh effect) sjeez
sjeezz Morres, Als je al gek wordt van iemand die kiten zonder n schrijft zit je al erg dicht bij een mental breakdown..... Jij heb volgens mij ook geen gezellig leven. Ik kan me in de afgelopen maanden niet één positieve reactie van jou herhinneren. (ik geef toe; ik kan er een gemist hebben, dus laat de 'voorbeelden' maar achterwege)
|
|
|
JWG
Geen avatar
|
Uhm, Hebben ze bij vd Berg geen advies gegeven over het windbereik van die 13? Zoals de anderen al zeggen.......net even te hardvoor deze windkracht!
Volgende keer beter.
|
|
|
TijN
|
sjeezz Morres, Als je al gek wordt van iemand die kiten zonder n schrijft zit je al erg dicht bij een mental breakdown..... Jij heb volgens mij ook geen gezellig leven. Ik kan me in de afgelopen maanden niet één positieve reactie van jou herhinneren. (ik geef toe; ik kan er een gemist hebben, dus laat de 'voorbeelden' maar achterwege) Ik ben het wel met Morres eens hoor, als je hier soms de spellings fouten ziet. Niveau aap, boom, mies.
|
|
|
kasperthecamel
|
Nou, hier lig ik dan... Mooie zusters, leuke films en 2 benen omhoog.. Met mijn 11 begonnen en in een keer van Zandvoort naar het AMC gevlogen!!!
Hoop niet dat jij mijn record verbeterd ;-)
|
|
|
TijN
|
hehehe, ik wil je record wel verbreken. Met een 24m op texel beginnen en uitkomen in zutphen. Heb mijn letselschade advocaat maar van te voren laten weten dat hij een aanklacht tegen Naish moet indienen. Ze hadden namelijk bij de shop gezegd dat je al vanaf 2bft kon kiten
|
|
|
wouterb
|
Ik ben het wel met Morres eens hoor, als je hier soms de spellings fouten ziet. Niveau aap, boom, mies.
Ben ik het ook mee eens. Mijn punt is dat Morres alleen maar negatief reageert niets opbouwends. vind ik jammer. bij de weg: 'Aap, noot, mies' en 'Boom, roos, vis' als ik me niet vergis..lol
|
|
|
basvr1
|
Ik heb net m'n 18m² opgepompt
|
|
|
basvr1
|
Grapje, zaterdag is een betere dag om te beginnen denk ik.
|
|
|
Morris
Geen avatar
|
@ Tijn en Wouterb: Is niveau Aap, noot, Mies niet een beetje hoog gegrepen voor de spelling op kitehigh? Hanglos kan er ook wat van....
|
|
|
TijN
|
Ik ben het wel met Morres eens hoor, als je hier soms de spellings fouten ziet. Niveau aap, boom, mies.
Ben ik het ook mee eens. Mijn punt is dat Morres alleen maar negatief reageert niets opbouwends. vind ik jammer. bij de weg: 'Aap, noot, mies' en 'Boom, roos, vis' als ik me niet vergis..lol hehehe ja dat is hem!! Maar ik houd me niet echt bezig met wat Morres post, als het alleen negatief is, tja so be it. We moeten simpelweg meer kiten!!
|
|
|
Merc
Gast
|
Beetje stoken kan geen kwaad , ga strx met me 7 meter rebel even stormchasen op Zandvoort , nog andere mensen die ook gaan ?
Gr.
Ook een manier om je eruit te lullen. Enne domme vraag wie er nog meer gaat. Lees eens hoeveel mensen al aangeven dat ze niet gaan!
|
|
|
kitepower07
|
haha ik vind het wel een geslaagde grap... voorspelbaar... maar wel geslaagd:p prachtig om te zien hoe mensen er serieus op in gaan!
|
|
|
Tjok
Gast
|
ik ook (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jeroen Oomen
|
haha ik vind het wel een geslaagde grap... voorspelbaar... maar wel geslaagd:p prachtig om te zien hoe mensen er serieus op in gaan!
maar 2x dezelfde grap in 24 uur is toch wat flauw.
|
|
|
kitepower07
|
blijkbaar niet...... gezien de reacties (43 stuks tot nu toe)
|
|
|
BeginnerJordy
Geen avatar
|
Toch geinig om te zien hoe mensen reageren en hoe verschrikkelijk druk ze zich kunnen maken om anderen, heb net lekker gevaren met me rebelletje was een topsessie.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Was het niet Aap, Noot, Kiteloop...?!
|
|
|
Merc
Gast
|
met alle respect maar zie de hunor er niet van. Ik begrijp wel waarom de beginners afgezeken worden met hun vragen.
|
|
|