custom spuiten???

stefan

Juli 03, 2007, 23:47:00
edit2Rapporteer  
heej,
ik heb v/d week een nieuw boardje gekocht, een witte, en wilde hem eigenlijk weer helemaal netjes maken endan ook in de witte kleur, want de bovenkant is niet meer echt diep wit, kan ik gewoon nr de gamma gaan endan een bus witte spuitlak kopen?
spuiten uit bussen gaat mij zeer goed af allen wat voor en waar?heb nl gelezen al dat er dd lak gebruikt word?
het gaat om een formica board alleen dan niet dof maar helemaal stak glanzend:S
wie wat waar hoe?
alvast bedankt
stef
Morres

Antwoord #1 Juli 04, 2007, 00:29:11
edit2Rapporteer  
gewone spuitlak houd het niet lang vol, dd lak is wat er vaak wordt gebruik in zelfbouw, of formica, en anders witte pbt/isocap

kan je anders niet gewoon je formica dek polijsten,,,?
stefan

Antwoord #2 Juli 05, 2007, 23:08:58
edit2Rapporteer  
niemand meer die hier misschien wat vanaf weet?
waveke

Antwoord #3 Juli 05, 2007, 23:57:01
edit2Rapporteer  
er zijn al honderde topics over geschreven,als je het 100% wilt hebben moet je DD-Lak gebruiken.
Spuitbusen zijn op basis van acril-lak en niet krasvast,slijtvast en zeker niet optimaal voor zoutwater.
Joosdo

Antwoord #4 Juli 06, 2007, 03:18:26
edit2Rapporteer  
Je kan formica niet spuiten, houdt gewoon niet goed. Heb speciaal autostickers laten maken voor m'n board en die gaan na intensief gebruik ook eraf na een jaartje.

Mzzl Joost
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.