Telstar onbereikbaar?

Kitesurfbrabant.nl

Berichten: 15
Augustus 14, 2007, 22:55:11
edit2Rapporteer  
Hoi,

Heeft er iemand enig idee wat er bij Telstar aan de hand is. Telefonisch moeilijk bereikbaar en op email reageren ze niet. Terwijl ze toch al bijna 3 maanden een Nobile bordje van mij in hun bezit hebben en ik een nieuwe zou ontvangen. Laatst zouden ze terugbellen maar ook daar hoor ik niks meer van...
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #1 Augustus 14, 2007, 23:23:38
edit2Rapporteer  
haha soryy , als ze zien dat jij het bent nemen ze lekker niet op!!!
mischien 'n x proberen met 'n andere telefoon!!!
Jambo

Berichten: 208
Antwoord #2 Augustus 15, 2007, 00:11:22
edit2Rapporteer  
Was laatst ook al iets over op hanglos.

http://www.hanglos.nl/asp/for/topic.asp?forumid={E0E1A79A-3A04-4385-A355-EBC4D67CD003}

Dennisairtime

Berichten: 328
Antwoord #3 Augustus 15, 2007, 00:42:49
edit2Rapporteer  
Ik had zelf een tijd terug een bladder besteld. Zou 3 dagen duren. 1e keer dat ik belde waren ze vergeten te bestellen, 2e keer ging ik langs en waren ze hem kwijt, toen zouden ze me bellen, ik maar naar een week zelf gebelt en toen hadden ze hem nog niet, daarna zouden ze mij bellen en tot nu toe nog niks gehoord. In tussen allang zelf geregeld. WAT EEN KLOTE ZAAK!!!
Crips

Berichten: 58
Antwoord #4 Augustus 15, 2007, 01:32:52
edit2Rapporteer  
Same here, had een maand of 2 geleden in de shop een harnas besteld (mijn maat was er niet meer). Binnen 3 dagen zou hij er zijn. Ik weer die kant op maar hadden ze de verkeerde besteld. Nou is dat klote maar zit er zeker een uur voor in de auto...dus was nogal over de zijk. Maar goed, ze zouden een nieuwe bestellen en me bellen als hij er is. Vervolgens een week helemaal niets meer. Ik heb toen nog een keer of 3 keer gebeld en werd steeds met een vage reden afgewimpeld. Zo van, bel een andere dag even terug want ze hebben het druk op die afdeling. Kortom, 't is inmiddels twee maanden later en heb er nog steeds niets van gehoord...ronduit slecht!!!

Erg jammer van zo'n mooie zaak, deze negatieve publiciteit. Ik rij inmiddels liever door naar v/d Berg of koop m'n spulletjes online (en dat is nogal wat...verslaving hé;) dan me kapot te ergeren aan de attitude van die verkopers...die dan toch alles vergeten.
remco81

Geen avatar

Berichten: 276
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #5 Augustus 15, 2007, 12:51:44
edit2Rapporteer  
heb ook alleen maar ellende met ze gehad service is rond uit slecht bij hun.Ik denk dat ze dat niet echt veel intereseerd zo te zien zijn er meer klachten over telstar
wibi
Gast
Antwoord #6 Augustus 15, 2007, 14:12:40
edit2Rapporteer  
Hallo

het enige wat ik weet is dat zij een nieuwe zaak gaan openen in Deventer kan een reden zijn
heb veel gekocht bij hun altijd naar tevredenheid
Crips

Berichten: 58
Antwoord #7 Augustus 15, 2007, 14:14:38
edit2Rapporteer  
Misschien netjes als iemand van Telstar hierop zou reageren?!? Die gasten lezen dit forum toch ook?!
Silversurfer1

Berichten: 383
Antwoord #8 Augustus 15, 2007, 14:45:01
edit2Rapporteer  
haha alsof iedereen op dit forum zit  (tong_kitesmiley). ga anders gewoon ff langs. dat is het voordeel van een 'vaste' shop ipv een internetshop  ThumpsUp
Crips

Berichten: 58
Antwoord #9 Augustus 15, 2007, 15:24:50
edit2Rapporteer  
Silversurfer...heb je bovenstaande berichten niet gelezen?! Ze hoeven inderdaad niet te reageren...maar zou wel netjes zijn om wat opheldering te geven aangezien ze telefonisch niet bereikbaar zijn én de meesten het wel een beetje gehad hebben om steeds eeneind te rijden voor niets.

globe

Berichten: 1143
Antwoord #10 Augustus 15, 2007, 15:33:05
edit2Rapporteer  
@ kitesurfbrabant.nl

had je wat aan mijn PM?
Jeroendv

Berichten: 23
Antwoord #11 Augustus 15, 2007, 16:55:21
edit2Rapporteer  
Hallo Allemaal,

Hier een bericht vanuit de Beachshop van Telstar (strand horst), dus niet de kiteafdeling!

Weet dat er vaak wat mis gaat met het telefoon verkeer, weet ook dat ze er mee bezig zijn...

Hier een direct nummer: 0341 436208 Dus niet meer via de centrale!

Sorry voor het ongemak, maar toch succes.

Trouwens nu waait het dikkkkkkkkk...

Groeten Jeroen de Vries
xray

Berichten: 3688
Antwoord #12 Augustus 15, 2007, 17:44:45
edit2Rapporteer  
Tja, ik heb tot nu toe ook weinig te klagen over Telstar, altijd keurig netjes afgehandelde probleempjes (als ze er al waren).
kitemafkees

Berichten: 174
Antwoord #13 Augustus 15, 2007, 19:43:28
edit2Rapporteer  
Hier dan een berichtje vanuit Telstar zelf! Bel me even op het bovenstaande nummer (0341-436208) want ik heb inmiddels wel paar keer teruggebeld maar kan je niet bereiken!
Board kun je komen ophalen, wil even de maat weten! Alvast bedankt!
Kitesurfbrabant.nl

Berichten: 15
Antwoord #14 Augustus 15, 2007, 21:39:27
edit2Rapporteer  
De reden is mij bekend:

Wegens vakantie en ziekte liggen ze ver achter, maar ik kreeg echt super service daar! Krijg gewoon zonder enige moeite een nieuw bordje 2007 en ook nog thuis gestuurd ook! Zelf gingen ze het wel uitvechten met Nobile, dus wilde toch ff melden: Telstar bedankt!
Maurits

Berichten: 1008
Antwoord #15 Augustus 15, 2007, 22:54:10
edit2Rapporteer  
Ik heb er ook een half jaar geleden, neopreen handschoenen in de winkel besteld, voor van de winter, nooit wat van gehoord of gezien...... De bazar vind ik altijd cool, de rest minder daar. Alle andere bestellingen via internet kwamen daarintegen gewoon netjes aan. ThumpsUp
LEAF

Berichten: 826
Antwoord #16 Augustus 16, 2007, 03:16:49
edit2Rapporteer  
Waar Kitehigh toch weer niet goed voor is. Super opgelost van Telstar en zo hoort het ook! ThumpsUp
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #17 Augustus 19, 2007, 15:33:12
edit2Rapporteer  
Mensen, heb zelf eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met deze gasten. Bovendien zijn ze heel schappelijk. Heb de laatstse weken nogal pech gehad:
Eerst ben ik met mijn kitetrapeze (dakine fusion) terug gegaan. Had hem nog net geen jaar en hij was behoorlijk versleten. Na drie weken (ik was op vakantie) mocht ik de winkel uitlopen met een pat love heuptrapeze met een "broekje" eraan vast. Na 15 minuten op het water was het een echte heuptrapeze: broekje aan beide kanten kats afgescheurd. Ik weer terug. Mocht toen met een warrior de zaak uit (wel iets bijbetaald, maar niet het volle pond) maar zelfs met de afspraak dat ik hem mocht ruilen als ie niet oke zat.
Vervolgens vorige week mijn voetpad met insert en al door mijn 555 heen gesprongen..... board naar de klote. Board wordt opgestuurd, maar "hoe moet ik nu varen?" vroeg ik aan Jeroen Gerritsen..... Kreeg ik effe een board mee om te overbruggen! Dus, prima service daar!

Heb alleen nu weer mijn powerlijn van mijn shift bar kapot gesprongen. Zou mooi zijn als ze daar ook nog iets moois mee konden doen, maar dat zal denk ik niet lukken...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.