100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
haha soryy , als ze zien dat jij het bent nemen ze lekker niet op!!! mischien 'n x proberen met 'n andere telefoon!!!
|
|
|
|
Dennisairtime
|
Ik had zelf een tijd terug een bladder besteld. Zou 3 dagen duren. 1e keer dat ik belde waren ze vergeten te bestellen, 2e keer ging ik langs en waren ze hem kwijt, toen zouden ze me bellen, ik maar naar een week zelf gebelt en toen hadden ze hem nog niet, daarna zouden ze mij bellen en tot nu toe nog niks gehoord. In tussen allang zelf geregeld. WAT EEN KLOTE ZAAK!!!
|
|
|
Crips
|
Same here, had een maand of 2 geleden in de shop een harnas besteld (mijn maat was er niet meer). Binnen 3 dagen zou hij er zijn. Ik weer die kant op maar hadden ze de verkeerde besteld. Nou is dat klote maar zit er zeker een uur voor in de auto...dus was nogal over de zijk. Maar goed, ze zouden een nieuwe bestellen en me bellen als hij er is. Vervolgens een week helemaal niets meer. Ik heb toen nog een keer of 3 keer gebeld en werd steeds met een vage reden afgewimpeld. Zo van, bel een andere dag even terug want ze hebben het druk op die afdeling. Kortom, 't is inmiddels twee maanden later en heb er nog steeds niets van gehoord...ronduit slecht!!!
Erg jammer van zo'n mooie zaak, deze negatieve publiciteit. Ik rij inmiddels liever door naar v/d Berg of koop m'n spulletjes online (en dat is nogal wat...verslaving hé;) dan me kapot te ergeren aan de attitude van die verkopers...die dan toch alles vergeten.
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
heb ook alleen maar ellende met ze gehad service is rond uit slecht bij hun.Ik denk dat ze dat niet echt veel intereseerd zo te zien zijn er meer klachten over telstar
|
|
|
wibi
Gast
|
Hallo
het enige wat ik weet is dat zij een nieuwe zaak gaan openen in Deventer kan een reden zijn heb veel gekocht bij hun altijd naar tevredenheid
|
|
|
Crips
|
Misschien netjes als iemand van Telstar hierop zou reageren?!? Die gasten lezen dit forum toch ook?!
|
|
|
Silversurfer1
|
haha alsof iedereen op dit forum zit (tong_kitesmiley). ga anders gewoon ff langs. dat is het voordeel van een 'vaste' shop ipv een internetshop
|
|
|
Crips
|
Silversurfer...heb je bovenstaande berichten niet gelezen?! Ze hoeven inderdaad niet te reageren...maar zou wel netjes zijn om wat opheldering te geven aangezien ze telefonisch niet bereikbaar zijn én de meesten het wel een beetje gehad hebben om steeds eeneind te rijden voor niets.
|
|
|
globe
|
@ kitesurfbrabant.nl
had je wat aan mijn PM?
|
|
|
Jeroendv
|
Hallo Allemaal,
Hier een bericht vanuit de Beachshop van Telstar (strand horst), dus niet de kiteafdeling!
Weet dat er vaak wat mis gaat met het telefoon verkeer, weet ook dat ze er mee bezig zijn...
Hier een direct nummer: 0341 436208 Dus niet meer via de centrale!
Sorry voor het ongemak, maar toch succes.
Trouwens nu waait het dikkkkkkkkk...
Groeten Jeroen de Vries
|
|
|
xray
|
Tja, ik heb tot nu toe ook weinig te klagen over Telstar, altijd keurig netjes afgehandelde probleempjes (als ze er al waren).
|
|
|
kitemafkees
|
Hier dan een berichtje vanuit Telstar zelf! Bel me even op het bovenstaande nummer (0341-436208) want ik heb inmiddels wel paar keer teruggebeld maar kan je niet bereiken! Board kun je komen ophalen, wil even de maat weten! Alvast bedankt!
|
|
|
Kitesurfbrabant.nl
|
De reden is mij bekend:
Wegens vakantie en ziekte liggen ze ver achter, maar ik kreeg echt super service daar! Krijg gewoon zonder enige moeite een nieuw bordje 2007 en ook nog thuis gestuurd ook! Zelf gingen ze het wel uitvechten met Nobile, dus wilde toch ff melden: Telstar bedankt!
|
|
|
Maurits
|
Ik heb er ook een half jaar geleden, neopreen handschoenen in de winkel besteld, voor van de winter, nooit wat van gehoord of gezien...... De bazar vind ik altijd cool, de rest minder daar. Alle andere bestellingen via internet kwamen daarintegen gewoon netjes aan.
|
|
|
LEAF
|
Waar Kitehigh toch weer niet goed voor is. Super opgelost van Telstar en zo hoort het ook!
|
|
|
Kaptain
|
Mensen, heb zelf eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met deze gasten. Bovendien zijn ze heel schappelijk. Heb de laatstse weken nogal pech gehad: Eerst ben ik met mijn kitetrapeze (dakine fusion) terug gegaan. Had hem nog net geen jaar en hij was behoorlijk versleten. Na drie weken (ik was op vakantie) mocht ik de winkel uitlopen met een pat love heuptrapeze met een "broekje" eraan vast. Na 15 minuten op het water was het een echte heuptrapeze: broekje aan beide kanten kats afgescheurd. Ik weer terug. Mocht toen met een warrior de zaak uit (wel iets bijbetaald, maar niet het volle pond) maar zelfs met de afspraak dat ik hem mocht ruilen als ie niet oke zat. Vervolgens vorige week mijn voetpad met insert en al door mijn 555 heen gesprongen..... board naar de klote. Board wordt opgestuurd, maar "hoe moet ik nu varen?" vroeg ik aan Jeroen Gerritsen..... Kreeg ik effe een board mee om te overbruggen! Dus, prima service daar!
Heb alleen nu weer mijn powerlijn van mijn shift bar kapot gesprongen. Zou mooi zijn als ze daar ook nog iets moois mee konden doen, maar dat zal denk ik niet lukken...
|
|
|