#RemcO#
|
geen idee, maar welkom op 't forum, net begonnen met kiten??!!
|
|
|
|
Jolien.
|
oh pas maar op hoor Naomi! Voor je het weet gaat Remco achter je aan.. Wordt je niet goed van!
|
|
|
Morres
|
het eiland sint maarten?
|
|
|
Passie
|
Godver... die remco ook hoor.. een meisje op 't forum en hij wordt helemaal warm en gaat aardig doen. wat een gast
|
|
|
Silver Surfer
|
Jazeker, maar de locals gaan naar Petten. Of Callantsoog, natuurlijk. Strekdammen liggen wel wat dicht op elkaar. En in het hoogseizoen niet te dicht op de strandgasten. Veel plezier daar
|
|
|
ijbe
Gast
|
Tjah wat silver surfer zegt hea, sjonge laat remco nou ff joh !
Succes in Sint Maarten !
|
|
|
sjembek
|
Gasten die remco beargumenteren, kijk maar uit. $$#R3mc0h®#$$ kan erg gevaarlijk worden als hij merkt dat hij (altijd) zwaar wordt gedist, zelfs zo gevaarlijk dat hij baaad gaat doen via privéberichtjes.. Watch your back!
|
|
|
piede
|
Oei, en dat wil je natuurlijk niet hebben van $$#R3mc0h®#$$!!
|
|
|
naomi
Gast
|
nee geen sint maarten... was het maar waar. nee het ligt ergens in noord holland. ga daar een paar dagen heen. sint maartens diojk heet het geloof ik. dicht bij alkmaar.
iemand een idee??
ja begin net met kiten. donderdag mijn 2de les... en heb er zin in.
|
|
|
mikejw
|
Ben er vorig jaar geweest, je kan er wel kiten maar is niet optimaal ivm strekdammetjes (dus voor een beginner geen aanrader), verder weinig tot geen locals. Wij zijn eigenlijk iedere keer naar Bergen gereden (20 minuten) relaxte locals en leuke (veilige) spot.
Veel plezier,
Mike
|
|
|
naomi
Gast
|
ok. bedankt voor je advies. dan gaan we maar in bergen kiten.
|
|
|
Passie
|
$$#R3mc0h®#$$!! woont vlak bij mij..
|
|
|
naomi
Gast
|
wat heeft dat hier mee te maken??
|
|
|
Passie
|
dat ik wel weet wat voor figuur hij is:).. en emma en joolientje weten dat ook heeeel goed:)
|
|
|
sjembek
|
Een viezerik dus.
|
|
|
naomi
Gast
|
gelukkig heb ik altijd mijn persoonlijke bodygard bij me die ook kite
|
|
|
Levi
|
Ik ben zelf van het van het weekend in Bergen aan Zee met een vriend. Zeker een leuke en veilige spot waar je aan het eind van de dag lekker kan na relaxen bij offshore (banken, kussens, eten/drinken.) Ben zelf ook niet lang bezig, ben nu beetje aan het oefenen met heen en weer varen etc en dat gaat al goed.
|
|
|
|
Jolien.
|
dat ik wel weet wat voor figuur hij is:).. en emma en joolientje weten dat ook heeeel goed:)
zo idd. lijkt wel of je niet van hem af kan komen! Wat een irritant, vies, opschepperig @#^!#%$# jochie
|
|
|