Ik heb er 1 van 3 seizoenen oud. Goede pasvorm, lekker zachte randen. Geen last van Rash (rauwe plekken op je ribben als je zonder pak vaart) veel bewegigngsvrijheid. Hij begint nu een beetje gaar te worden maar mijn volgende wordt zeker weer een felix!
Wat lul je nou Vincent. Omdat die vriend van jou toevallig een ProLimit heeft gehad en hem misschien niet echt ideaal vond, is dat niet per definitie voor iedereen het geval. Net zoals hier andere mensen zeggen dat dat voor iedereen verschillend is.
OnTopic: Ik vaar zelf met de ProLimit Hadlow, dat is ook een waist en hij bevalt mij prima. Geen klachten over comfort of iets dergelijks. Enigste nadeel is dat het witte na het kiten een lichte gele kleur heeft. Maar na een dag ( drogen ) is dit weer weg.
Amagad! Wat een aanval! Het is niet alleen die vriend van mij, heb ze ook meerder keren zien hangen en gepast en vond het maar niets. Mijn mening, life with it.
Het is niet voor niets zo dat de helft met Mystic of Pat Love vaart. De banden met klitteband en de manier van het vastmaken van de haak is gewoon het beste bij deze harnassen.
ik ben de trotse eigenaar van een prolimit en ik vind t een KL*RE ding, de kwaliteit is ruk. uitgescheurde HP ogen en het klitteband werkt niet meer. voor mij dus geen prolimit meer
is een goeie trapeze ! kan je lekker strak zetten met dat klitteband, geeft alleen wel veel minder steun dan bv een warrior. net wat je lekkerder vind!