nee want ik dacht dat ik binnen 1 week wel een nieuwe zou hebben maar kubus kan ze op dit moment niet leveren. dus hebben ze bij vd berg een nieuwe geknoopt naar de goede lengte moest ik self maar afstellen(lijn langer of korter maken). maar als iemand nu even de goede lengte op meet,kan ik dat thuis alvast doen en sta ik niet met koude handen mijn lijntje te knopen. audi
Hey audi, wat voor kite is het? merk model jaar maat, dan kan iemand die er ook zoeen heeft even een centimeter langs zijn depowerkoord leggen en je vraag beantwoorden. Dus...
PS je bedoeld toch je depowerkoord (dat door je bar loopt)??? Of is het van zo'n shiftbar...
het is van een naish doudle depower bar deze bar kan je op alle 5 lijns kite's van naish gebruiken. het is het stukje touw wat aan het rode balletje zit wat je met je bar van je af kan duwen en dan extra depower geeft. audi
mm lastig dat niemand even zn reserve lijntje wil opmeten :s bel anders ff een andere shop op of ze het op kunnen meten of je gewoon een geod lijntje op kunnen sturen
he he eindelijk iemand die zo aardig is en het even opgemeten heeft. en bedankt. heb hem vandaag self al precies afgesteld en het werkt weer prima. audi