spoetnik
|
Morgen (zondag) ochtend, Present!!
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
er is ook een hardloop wedstrijd toch op de boulevaard weet niet of je makkelijk met de auto scheef in komt
Ja de city pier city. Zal wel druk zijn en wegen afgezet enzo.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Vandaag wordt het ook al weer niks wind is al gaan liggen.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
was iig nog ff lekker flyboarden @ scheef, wel een beetje drukjes maar relaxt met het zonnetje s'morgens
|
|
|
NIELZZZZ
|
balen van de wind maar ach me schutting staat er nu wel weer (up_kitesmiley)dus heb de buurman geen last meer van dat er een kite ze tuin in waait
|
|
|
CHRIZZZZ
|
haha, lekker man... was toch nix om te gaan op scheef. Gewoon niet genoeg wind om het water op te gaan. Alleen mn knieen zijn nu kapot stijf. Beetje tarifa stijl , zand geeft echt niet mee
|
|
|
spoetnik
|
oeoeoeoeohhhhh, de wind trekt aan!!!
|
|
|
matta
|
Jaaaaaaaaaa ziet er goed uitt! Gaat er nog iemand naar Scheef? Want ik zie nog niemand op de webcamm...
|
|
|
spoetnik
|
Het is net boven de 15 knopen........ Als het zo blijft, dan denk ik wel even te gaan....
|
|
|
matta
|
Topppieee.. Ga mn spulletjes eens pakken en dan ga ik het even proberen denk ik..
|
|
|
|
matta
|
Mwah.. Het kon... maar het hield niet over Ik kon het niet laten om niet te gaan, was mn eerste sessie van 2009... Echt heerlijk om weer lekker op het water te staan!
|
|
|
To
|
leuk dat je nog ff gevaren hebt
|
|
|
matta
|
jaa was wel eventjes leukk.. Moet wel weer even inkomen zeg pff! Hoop dit jaar veel progressie te maken, ook met springen
|
|
|
JorritPi
|
Gelukkig lente allemaal!!! En, gaan we maandag en dinsdag beulen?
|
|
|
NIELZZZZ
|
hoop op een zeer zonnige lente met veel wind,laat de zee maar opwarmen maandag en dinsdaghoop ik uur of 3 op water te zijn (kitehigh_kitesmiley)zowiezo 1 dag minimaal want heb afkickverschijnselen
|
|
|
HDFrank
|
Nielzz! Het water op? Dat ga ik vanmiddag al! Alleen nie kite nie!!!!! Moet een urn van een overleden scheveningse tante van mijn vrouw bij gezet worden. En dat gaat dan op zee gebeuren. WEL het water op maar NIE kite nie! Das dus net als een drug verslaafde die beetje methadon tot zich mag nemen, maar niet het werkelijke goedje......
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ik hoop maandag er rond half vier te zijn en dindag waarschijnlijk op de slufter
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik sta je bij erik ben er om uur of 3 , kunne we al snacken bij toko op scheef of zijn ze nog aan bouwen???
|
|
|
NorthVegas
|
ben er morgen rond een uurtje of 12.... wie meer..
|
|
|
|
spoetnik
|
Ben er morgen ook, hoop zo rond 13:00 uur. De hut staat er weer, er kan ge-snacked worden...
|
|
|
Arilex
|
En ik kom zo vroeg mogelijk, ik streef naar 8:00, maar dat is wellicht wat optimistisch, vroeger is wel beter ivm stroming en regen. En Maurits: we kunnen wel even wisselen Rebel 7 <> Vegas 9 (of 7) Misschien (ik ben er gek genoeg voor) ga ik om ± 17:00 weer, dan staan er waarschijnlijk vette bakken en is de stroming ook weer goed.
|
|
|