Arilex
|
Na 16:00 was het raak op Scheveningen. Zelf prima goed gepowered met 9m² gevaren vanaf 17:00 maar zag ook mensen met grotere vliegers.
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke eric leuk om te lezen dat je zaterdag een goede dag heb gehad maar vroeger belde je nog wel is of ik mee ging had wel heel graag water op gegaan..... hoop snel weer
|
|
|
spoetnik
|
volgens de guru om 18:00 uur een heel kort, heel klein piekje.......
|
|
|
ItsMe.Erik
|
oke eric leuk om te lezen dat je zaterdag een goede dag heb gehad maar vroeger belde je nog wel is of ik mee ging had wel heel graag water op gegaan..... hoop snel weer Nielzzz your still alive. Ja als je vader bent hoor je er niet meer bij...hoor... Neeeeeeeeeee, natuurlijk niet maatje. Ik maak een geintje. Heb je gemist. Het waait de laatse tijd niet zo. Ik dacht die komt om van het slaap tekort en is druk in de weer met de kleine. Hoe gaat het met de kleine en kun je weer vrij maken om te kiten? Ik twijfelde nog of ik je zou bellen, maar voor mij was het ook een vrij late beslissing. Rond half drie dacht ik het is twijfelachtig en mijn vriendin was niet thuis, maar ben toch gegaan. Achteraf een goedde keuze geweest. Ik had Chrizz nog gebeld maar die twijfelde en was gaan vissen. Nu ik weet dat je weer van de partij bent bel ik natuurlijk weer. Het is toch leuker om met jullie te knallen. Nu kon niemand me uitlachen. De wind is alleen de laatste tijd twijfelachtig. Neem nu net als vandaag net aan 8m/s. Dat betekent dat het op Scheef net aan varen is en de komende week zit er geen verbetering in. Trouwens je krijgt nog een biertje van me. Ik mag nog 2 jaar in Scheef blijven werken. Dus nog min. 2 jaar kiten.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Zag niemand op het water staan. zal wel weer niets zijn.
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke dan erikkie gezellig nog zowiezo 2 jaar... met de kleine alles goed en van san moet ik maar weer is snel gaan kiten,denk dat ik toch beetje verander als ik een tijdje niet op het water sta dus volgende x zeker bellen,
|
|
|
spoetnik
|
Zag niemand op het water staan. zal wel weer niets zijn. Die windmeter op HvH is een beetje koekoek de laatste tijd. Geef de meter op HVH 8.6 M/s is de wind echt niets op Scheef. Misschien dat het aan de noorder wind ligt, maar er klopt niet veel van....
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Zag niemand op het water staan. zal wel weer niets zijn. Die windmeter op HvH is een beetje koekoek de laatste tijd. Geef de meter op HVH 8.6 M/s is de wind echt niets op Scheef. Misschien dat het aan de noorder wind ligt, maar er klopt niet veel van.... Ben jij nog gaan kijken. Ik twijfelde wel en heb het gevoel dat ik iets gemist heb, maar is dat ook zo.
|
|
|
Arilex
|
Er was net genoeg wind (15 knopen), maar erg veel stroming met de wind mee. Ik heb een uurtje gevaren met 12m op een reuzenboard. Erik, je hebt dus niets gemist. Nat worden en hoogte lopen over het strand.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
wacht nog maar ffies met wind, zit nu in een gat waar ze nog nooit van kitesurfen gehoord hebben en de ene keer dat het gewaaid heeft is de halve stad weggeblazen...
Maar tis wel lekker 32 graadjes en we werken buiten, maar moeten snel weer ff het water op met zn allen... T wordt wel een erg saai leven zo, k wordt er nog burgelijk van
|
|
|
matta
|
Is er maandag eigenlijk nog iemand het water op gegaan? Toen woei het ook wel lekker volgensmij..
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Er was net genoeg wind (15 knopen), maar erg veel stroming met de wind mee. Ik heb een uurtje gevaren met 12m op een reuzenboard. Erik, je hebt dus niets gemist. Nat worden en hoogte lopen over het strand.
Thx, je steld me gerust. Als ik de voorspellingen zie ga ik het niet weer trekken. Ik denk dat ik van het weekend maar ergens aan een kabel ga hangen. (Kabelbaan, wakeboarden voordat het verkeert wordt opgevat)
|
|
|
ItsMe.Erik
|
wacht nog maar ffies met wind, zit nu in een gat waar ze nog nooit van kitesurfen gehoord hebben en de ene keer dat het gewaaid heeft is de halve stad weggeblazen...
Maar tis wel lekker 32 graadjes en we werken buiten, maar moeten snel weer ff het water op met zn allen... T wordt wel een erg saai leven zo, k wordt er nog burgelijk van
Ik weet het.
|
|
|
NIELZZZZ
|
goedamorgen luitjes. ik wil echt super graag weer is water op en denk dat me schoentjes thuis kunnen blijven na die warme periode. gaan er vandaag nog op scheef mensen varen of proberen
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ja wacht ff op mij... ben bijna terug!!!
Vandaag weze schieten met wat zieke cowboys, van wat lichte 0.22 calibre tot een 0.46 wesson en smith, bizar groot en te hard. Denk dat jullie wel wat naschokken daarvan kunnen verachten dus pomp die 7 maar op zou ik zeggen... Dikke wind hier maar geen kites LS
|
|
|
ItsMe.Erik
|
ja wacht ff op mij... ben bijna terug!!!
Vandaag weze schieten met wat zieke cowboys, van wat lichte 0.22 calibre tot een 0.46 wesson en smith, bizar groot en te hard. Denk dat jullie wel wat naschokken daarvan kunnen verachten dus pomp die 7 maar op zou ik zeggen... Dikke wind hier maar geen kites LS
Ben je nu al in het gangster circuit terecht gekomen? We kunnen je ook geen minuut alleen laten. Kom maar snel terug en neem wat wind mee. De voorspellingen is vergelijkbaar met dobbelen, elke keer wanneer je op de voorspellingen kijkt is deze verandert.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik vind het ook erg vervelend want dinsdag wat je zei erik is ook van de baan zo te zien. morgen geven ze wel iets nog. ik ga vanavond wel me spullen in de auto gooien zodat als het waait ik meteen op scheef sta. eerst nog ff me depowerkoord maken lijkt me wel handig
|
|
|
ItsMe.Erik
|
ik vind het ook erg vervelend want dinsdag wat je zei erik is ook van de baan zo te zien. morgen geven ze wel iets nog. ik ga vanavond wel me spullen in de auto gooien zodat als het waait ik meteen op scheef sta. eerst nog ff me depowerkoord maken lijkt me wel handig Ik heb een mooie oplossing voor het depower koord. Ik zal het je laten zien.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik heb nu zelf ook die naalden erik en heb een cursus gehad van een medewerker in een grote zeilboten zaak bij mij in de buurt. en heb een ander soort dynama mij gekregen,wat ik moest proberen dat is gewaxt en schijnt super slijtvast te zijn. dus of het wordt weer een zwempartij de eerste keer op scheef straks dus mannen let op mij of ik ga voor een nieuw depower koord voortaan maar 4 euro betalen ipv 30 super toch
|
|
|
spoetnik
|
Nielzzzz, hoel laat ben jij er?? Dan weet ik dat ik uit je buurt moet blijven.....
|
|
|
NIELZZZZ
|
haha ik was er tussen 3 en half 5,mag niet meer te lang blijven omdat ze dan teveel uren draaien bij de reddingsbrigade
|
|
|
spoetnik
|
Ik ben niet geweest. Aan/uit wind, en nog aflandig ook. Ik heb begrepen dat de boot vaak uit moest??
|
|
|
ItsMe.Erik
|
haha ik was er tussen 3 en half 5,mag niet meer te lang blijven omdat ze dan teveel uren draaien bij de reddingsbrigade Hoe is het gegaan met je gemodificeerde bar. IS ie wel IKO goedgekeurd?
|
|
|