Marko
|
Oke ik ben 66 kilo had het gekunt?
|
|
|
|
Marko
|
Oke zondag gaat het ook lekker waaien zelfs tot 20knopen
|
|
|
LOEN
|
Het heeft natuurlijk niet alleen met je 9m en 66 kilo te maken. (en je board) Ervaring speelt ook een rol als je de lowend (highend) uit je kite wilt halen.
Het zal een goed overwegende beslising zijn geweest, maar waarom eerst een 9m en na de zomer een 12? Met de zomer in aantocht zou ik het toch andersom gedaan hebben en dan na de zomervakantie (herfst dus) een 9 erbij.
|
|
|
Marko
|
jah oke maar na de herfst volgend siezoen ga ik en 12 erbij kopen. Ben nog maar een schoolier . De 9 heb ik gedaan omdat ik heel veel ga werken in de zomer vakantie voor te sparen voor een nieuwe kite de 12m en in het voor sizoen en na seizoen is er minder werk dus meer tijd om te varen
|
|
|
KappuhH
|
Zijn er ook mensen die vanaf omgeving Zwolle of Meppel naar Horst rijden? In het weekend ben ik meestal bij mn ouders in Staphorst en zou relaxed zijn om dan samen te gaan rijden.
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
vinnie lekker kunnen kiten samen hea wel wel lagge wanneer gaan we weer is samen rocke ik heb nu een auto zet even in een priv mess. je 06 nummer groeten andre
|
|
|
Vinni
|
PM verstuurt. Ik ben volgende week nog een dagje vrij, is waarschijnlijk alleen 's ochtens of 's middags tot wat later in de avond. Over 2 weken moet ik 4 weken stagelopen, dus dan kan ik alleen in het weekend. Daarna nog een week school, waarin ik waarschijnlijk bijna elke dag vrij ben, dus lekker kan kiten. Dan de zomervakantie, maar dan maak ik als het mee zit dagen an 16 uur op mijn werk Maar daar kan ook vast wel eens een vrije dag vanaf als er een strak windje staat
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Ik kom niet zo vaak op Horst, maar iemand enig idee of het morgenmiddag (vrijdag) enigzins de moeite waard is ?
|
|
|
LOEN
|
Ik kom niet zo vaak op Horst, maar iemand enig idee of het morgenmiddag (vrijdag) enigzins de moeite waard is ?
Ik denk van niet. Als de wind NO is wil hij (zoals vorige week) in de avonden nog wel eens aantrekken. maar nu is hij oost wat sowieso niet ideaal is en draaiend naar ZO wat helemaal K*t is. Dus denk niet dat je meer kan verwachten als die paar knopen die voorspeld zijn.
|
|
|
Marko
|
heel de wind is in elkaar gesport
|
|
|
pindakaas
|
De wind blijft oost dit weekend, dus aflandig op horst. Gaat er dan niemand naar Horst? Of gaan we allemaal op een kluitje op muiderberg zitten?
|
|
|
Al3x
Geen avatar
|
Wie zijn er van plan dit weekend naar horst te gaan. Als het gaat waaien + vervoer weet te regelen ben ik er zaterdag denk
|
|
|
LOEN
|
Dit weekend?? Volgend weekend bedoel je denk ik? Zijn ongetwijfeld mensen als het waait. Maar beetje vroeg om te zeggen.... Vanavond nog even lekker gevaren, rustig windje maar genoeg voor de 12m (had wel iets meer mogen zijn) Maar lekker met 4 man op het water, lekker rustig. En ook weer nieuwe dingen geleerd
|
|
|
Vinni
|
Vandaag nog iemand?? Perfecte wind, 5 bft, N-O, gewoon echt big air weer
|
|
|
Marko
|
Heb vandaag examens"
|
|
|
japio
|
ben er vanavond wel effe denk ik
|
|
|
LOEN
|
Was weer lekker vanavond! Maar wat de fuck deed die politie auto daar? Beetje patrouleren, weet iemand hier wat van?
|
|
|
Vinni
|
Ben ik ff blij dat ik er niet met mijn brommert met 6 sirenes en aanhangert was Maar wouwsers vanmiddag, ik ga eerst met mijn 11 het water op, na de eerste rak kwam ik met de bar tussen mijn benen en mijn 5elijn helemaal strak terug gevaren. Ging echt veel te hard. Snel mijn 7 pakken, nou, ik heb nog nooit zo hoog gesprongen sodeje, ik kreeg en achtbaan gevoel zo hard dat ik afgeschoten werd Maar na een half uurtje was opeens de wind helemaal foetsie... Toen heb ik maar opgeruimd en jawel, eenmaal klaar om te vertrekken begon het weer te waaien...... Ben toch maar naar huis gegaan omdat ik vanavond weg moest.
|
|
|
Marko
|
Kon je gister met een 7 varen? dan had ik ook met mijn 9 kunnen varen
|
|
|
Den
Geen avatar
|
Ik vroeg me inderdaad ook al af wat die politieauto daar deed...
Even een ander vraagje tussendoor, van waar tot waar mag je nu eigenlijk precies kiten op Horst?? Als je op een andere site waar de grenzen zijn ingetekend kijkt zou je volgens dat plaatje niet vanaf het 2e strandje mogen kiten...??
|
|
|
Vinni
|
Je mag simpel uitgelegd alleen kiten vanaf het eerste strand na de slagbomen, tot en met het surfersstrand (tot die containers zeg maar). Daarbij komt nog dat je tot de vaargeul mag, en er dus niet in en overheen mag komen. En nu meen ik dat je in dat eerste rode vlak dus niet mag komen, maar dat weet ik niet 100% zeker.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Onderste rooie vlakje mag wel tot aan de gele boeien Niet verder want dan lig je zowat in de achter tuin van die shalets (of hoe je dat schrijft)
|
|
|
|