Nicolas
|
en de forecasts zien er weel slecht(er) uit (dan gisteren)
|
|
|
Helix12
|
Zijn er nog mensen die morgen bij de brouwersdam gaan varen??
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Zijn er nog mensen die morgen bij de brouwersdam gaan varen??
Woensdag?
|
|
|
Nicolas
|
Iemand morgen toevallig? Wrs ga ik Oostvoorne maar ... just in case
|
|
|
Helix12
|
zondag nog mensen die zin hebben om te raggen??
|
|
|
Nicolas
|
in het weekend zal er wel zkr iemand zijn! Ik ga Oostvoorne
|
|
|
Helix12
|
slufter of autoplaya?
|
|
|
Kevin
|
Zo was effe lekker op de dam zeg met 9m maximaal gepowrd gevaren
|
|
|
Nicolas
|
slufter of autoplaya?
autoplaya dus leer daar veel sneller tricks binnenkort wel weer eens de dam bezoeken!
|
|
|
Kitemen
|
Top dagje op de dam met 3 man van de Limbocrew! Zon, zee strand en wind!
Wat wil je nog meer?
Oh ja misschien iets warmer...
|
|
|
dimitri
Gast
|
Wat wil je nog meer?
Vandaag nog een keer misschien??
|
|
|
koen-tjeee
|
Top dagje op de dam met 3 man van de Limbocrew! Zon, zee strand en wind!
Wat wil je nog meer?
Oh ja misschien iets warmer...
Naish, Bandit en Slingshot? Gister ook op Brouwersdam geweest. Wat een top dag!
|
|
|
dimitri
Gast
|
Stond vandaag nog iemand foto`s te schieten op de Bdam, ene bekend iemand misschien die aan het buurten was??
Was een Peugeot 206 lichte kleur Grijs
|
|
|
Kitemen
|
@Koen ja dat waren wij inderdaad! Was echt super! Jij vaarde met?
|
|
|
|
koen-tjeee
|
Cabrinha's. Kan niet missen dat we naast elkaar stonden met de auto
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Cabrinha's. Kan niet missen dat we naast elkaar stonden met de auto Hee koen-tjee, dan was het jouw vriendin die die sleutelbos had gevonden van die Achterhoekse meiden? dan was jij het die mijn kite hielp oplaten terwijl een stuurlijn nog niet bevestigd was? dan was het jouw oranje-witte Cabrina die ik heb opgegooid dan was jij die gooser die als een van de laatste op het water stond te beulen? Heb jij dan misschien mijn F-one bag voorbij zien vliegen? Want die ben ik sinds zondagmiddag kwijt!
|
|
|
koen-tjeee
|
@ MauriceKe & LimboBlandit That's me. Last man on the water . Overigens heb ik de sleutels aan de kust gevonden terwijl ik aan het varen was. Wat een oog he:P! Maar had geen zin om te stoppen dus heb me lady op pad gestuurd. Want die was toch al uitgespeeld. Uiteindelijk heeft ze inderdaad de achterhoekse meiden er mee opgevrolijkt! Je bag heb ik nog zien liggen. Maar weet niet meer in welke tijdlijn. Dus of ik hem heb gezien toen ik de 8m ging pakken of toen ik ging opruimen. In iedergeval was het een heerlijke dag en stond ik met verbazing te kijken hoe jouw Bandit me gewoon omver duwt met oplaten! Wellicht oproepje plaatsen in gevonden/vermist sectie? Waar kom je eigenlijk vandaan? Merkte een klein accent..
|
|
|
Kitemen
|
Klein accent?? Zeg maar gerust groot accent!!
Wij Limbo's komen natuurlijk helemaal uit Limburg!
Lekker 2,5 uur rijden voor zo'n stomme saaie sport wat eigenlijk helemaal niet leuk is!
Of misschien toch wel.....................
|
|
|
Ocean-Limbo
|
That's me. Last man on the water . Overigens heb ik de sleutels aan de kust gevonden terwijl ik aan het varen was. Wat een oog he:P! Maar had geen zin om te stoppen dus heb me lady op pad gestuurd. Want die was toch al uitgespeeld. Uiteindelijk heeft ze inderdaad de achterhoekse meiden er mee opgevrolijkt! volgende keer zelf terubrengen want er zaten enkele zeer interessante exemplaren tussen .....
|
|
|
koen-tjeee
|
volgende keer zelf terubrengen want er zaten enkele zeer interessante exemplaren tussen ..... Daar heb je het al. Vrouwen 'lijden' af bij het kiten. Ik ben dedicated aan de wind. Daarnaast ben ik al 'hooked'. (Letterlijk; vastgelijnd:P). Maarrr achterhoekse aanhang was dan ook redelijk uit de buurt net als jullie. 2,5 uur rijden. Ik vond het uurtje al ver! Haha
|
|
|
Kitemen
|
Morgen (maandag) iemand op de Brouwersdam??
|
|
|
richard
|
Zijn er mensen die naar brouwersdam gaan morgen vandaag ? Zo rond 12.00 daar in het windsurfgebied vlakbij de kous ??
Ga even ontbijten en werken en rond 11 rijden
|
|
|
Kevin
|
Nee ik niet maar woensdag wel wie nog meer?? Woensdag - 22knp zw/draaiend nw ik zeg hakken op de dam wie is er bij??
|
|
|