JCS
|
Is het niet van dat beschermfolie dat ook op bijvoorbeeld het beeldschermpje van je telefoon zit?
|
|
|
Geronimo79
|
weet niet of het bij de trax zo hoort.. maar heb het zelf ook op mijn boardje.. bovenkant glans onderkant mat(cap) is wat minder kras gevoelig begreep ik ergens.
|
|
|
Langbeest
|
@JSC Nee het zit er vast op dus het is geen beschermlaagje wat zo lekker is om ergens vanaf te trekken. Tenminste dat vind ik. Tja in dat krasgevoeligheid zit iets in.
|
|
|
JCS
|
Ah ok
|
|
|
Dirkie
|
Kan ook zijn dat de onderkant iets 'stroever' is om minder weerstand in het water te hebben.
Sharkskin idee, Crazyfly bordjes hebben dat ook, is ook de reden dat zwemmers van die pakken aan hebben. Heeft iets met stromingslagen enzo te maken...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En Nobile boardjes ook, vergelijkbaar met het belag van een snowboard. Overigens net op het strand een witte TraxIII van een Duitser in mijn handen gehad, maar die onderkant was niet dof Vet mooi boardje waar je retetrots op mag zijn
|
|
|
Langbeest
|
Ik ben er ook erg blij mee. Thanks.
|
|
|
Gwensio
|
pas je op dat je dat embleem niet verliest wat op de tip zit! mwahaua
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gefeliciiteerd met je nieuwe aanwinst
|
|
|
Langbeest
|
@MINI-ME. het was een moeilijke keuze (je weet wat ik bedoel)
|
|
|
|
Langbeest
|
@Teigetje OK thanks. Ik wist inderdaad dat jij er 1tje had. Kon het ook direkt aan je vragen....dom......
|
|
|
pigs
Geen avatar
|
Heren, hoe zit het met de hoek waarin de pads gezet kunnen worden.
Ik heb de Trax namelijk een keer mogen testen en ik vondt de pads nogal haaks op het board staan. Ik weet dat het instelbaar is, maar hoeveel graden is dit te verdraaien.
Bijvoorbaad dank op jullie reacties
Pigs
ps. Bandit Rulez!!!!
|
|
|
diesel oo7
|
ik heb de trax limited edition bij mij is de onderkant en de bovenkant glimmend gelakt. nu was ik in el gouna en hoorde daar dat de trax met glimmende onderkant terug gegaan zijn omdat ze te snel beschadigden. dat merk ik zelf bij mij zwarte een paar keer over het zand en hij begint grijs te worden voor de rest een top board ben er heel tevreden mee
|
|
|
Langbeest
|
@diesel oo7 OK thanks dat is ook een verklaarbare rede. @Pigs Er zitten sleufgaten in de pads van 1 cm. Hiermee kan je ze verstellen, hoeveel graden dat is weet ik niet.
|
|
|
pigs
Geen avatar
|
@Langbeest Ok, 1cm bedankt. Hij is naar jouw idee wel onder een goede hoek te zetten. Met andere woorden ze staan niet te haaks voor jouw?
Groet,
Pigs
|
|
|
Langbeest
|
Ik vind ze op een goede manier gemonteerd. Het blijft natuurlijk persoonlijk maar hoor andere ook niet klagen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik weet het geeneens omdat de pads er al op waren gemonteerd en ze zaten gelijk toppie.
|
|
|