ik lees toch echt gewoon waroo hoor.... niet zo moeilijk.
Kite is gebruiksvriendelijk, vind em super makkelijk. en straft zeker niet hard af. Raven een stuk meer. Kite heeft een hele fijne hangtime, maar dat heeft de raven ook. maar iets minder.
Hoog gaat prima, al verwacht ik dat de raven iets hoger kan gaan. Maar hangt meer af van je kunnen.
Depower is goed, en ik vind dat de waroo het goed opbouwt, aan uit effect jah.. als je de bar maar genoeg heen en weer schuift. dan wel. maar bij gewoon varen, heb je best een goede speling op de bar zitten voor je echt aan uit hebt.
waroo is vlaagbestendig. goed te herstarten.
Upwind.. SLE dus eigenlijk automatisch al goed. Waroo 07 en 08 zijn fuckeduck sterk.
Raven III komt wel meer in de buurt van de waroo in alles. maar goed moet het budget wel toelaten.
zoalsje het er hebt staan, zeg ik zonder vorm van twijfel waroo 11m 07 liefst 08. (maakt nogal wat uit kwa extra lowend, en snelheid)
Van je FS afgevallen????
ow en om nog een kite in de beschouwing te drukken. Eclipse Nano 9m. Lowend is 12 knopen en highend 25. (doet me denken aan een bandit 11m) Nanos schijnen nog eens erg snel te zijn. En ze zijn erg sterk gebouwd. (Ben het toevallig
aan het opzoeken geweest vanmiddag vanwege werkgerelateerde bezigheden)
(zo goed morrie?)